Thumbnail
Συντονιστικό Νηπιαγωγών

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

www.nipiagogoi.gr

Συναδέλφισσες/οι

Ο αγώνας ενάντια στην αξιολόγηση συνεχίζεται!Στην Αθήνα άρχισαν  οι ακυρώσεις μαζικών προαξιολογικών συναντήσεων! Με τη μεγάλη δύναμη των Νηπιαγωγών που διαθέτει η Αττική , μπορεί να τινάξει τη διαδικασία της αξιολόγησης στον αέρα!

Οι πρώτοι διευθυντές εκπαίδευσης και σχολικοί σύμβουλοι που πήραν το ρίσκο να επιχειρήσουν να κάνουν μεγάλες ομαδικές προαξιολογικές συναντήσεις 95-200 Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΝ να τις ακυρώσουν οι ίδιοι! Μπροστά στο τεράστιο ρεύμα αντίδρασης των Νηπιαγωγών και όταν πείστηκαν με αδιάσειστα τεκμήρια, ότι ο διασυρμός τους θα ήταν σίγουρος, αφού οι Νηπιαγωγοί αρνούνται μαζικά να προσέλθουν, αναδιπλώθηκαν και κατέφυγαν στην ακύρωση!

Σε κατάσταση πανικού και σύγχισης ακυρώνονται όλες όσες συγκεντρώσεις είχαν προγραμματιστεί! Καμμία προαξιολογική ενημέρωση Νηπιαγωγών δεν έγινε μέχρι τώρα στην ΑΘΗΝΑ!

Πιο συγκεκριμμένα:

24 Νοεμβρίου 2014

Με ιδιαίτερα ευφάνταστο σχεδιασμό η διευθύντρια στη Γ΄ Αθήνας, η οποία είναι ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ έστησε ένα μηχανισμό, προκειμένου να παγιδέψει εκατοντάδες Προϊσταμένες-ους Νηπιαγωγείων των περιοχών των συλλόγων Αιγάλεω, «Γληνός», Ίλιον, Πετρούπολης, Καματερού, Αγίας Βαρβάρας, Αγ. Αναργύρων, Περιστερίου και Χαϊδαρίου. Ενώ το θέμα της συνάντησης ήταν οι άδειες, όπως αναγραφόταν στο mail που στάλθηκε από την προηγούμενη εβδομάδα, στις 12μμ της ημέρας της συνάντησης προστέθηκε και το θέμα του καθηκοντολογίου και της αξιολόγησης ,

γεγονός που οι περισσότερες Προϊσταμένες-οι αγνοούσαν. Οι σύλλογοι κάλεσαν τη διευθύντρια εκπαίδευσης να αποσύρει τα δύο θέματα που πρόσθεσε και αφού δεν το έκανε, κάλεσαν τις-ους Νηπιαγωγούς να αποχωρήσουν δηλώνοντας ότι συμμετέχουν στην απεργία/αποχή.

Οι Νηπιαγωγοί εξέφρασαν αγανάκτηση για την αξιολόγηση, καθώς και για την αλλαγή της θεματολογίας. Μέσα σ` αυτή τη χαώδη κατάσταση κι ενώ οι Νηπιαγωγοί αποχωρούσαν, η διευθύντρια εκπαίδευσης ζητούσε να της πάνε φάκελο στο γραφείο και δήλωνε με προκλητικό τρόπο πως η αξιολόγηση θα γίνει οπωσδήποτε, ακόμα κι αν δεν καταθέσουν φάκελο! Προφανώς βρήκε μια νέα πατέντα αξιολόγησης δικής της επινόησης!

25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014

Η σχολική σύμβουλος της 53ης Περιφέρειας Προσχολικής Εκπαίδευσης Αττικής και ο διευθυντής εκπαίδευσης της Δ΄ Αθήνας, κάλεσαν τις-ους Προϊσταμένες-ους των δημόσιων και ιδιωτικών Νηπιαγωγείων Αλίμου, Γλυφάδας, Αργυρούπολης και Ελληνικού σε ενημερωτική συνάντηση την Τρίτη 25/11/2014 και ώρα 13:00 στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλίμου.

Ήταν η πρώτη μεγάλη απόπειρα για προαξιολογική  μαζική ενημέρωση Νηπιαγωγών στην ΑΘΗΝΑ

Η κινητοποίηση και η αντίδραση των Νηπιαγωγών από τη στιγμή που ανακοινώθηκε το κάλεσμα ήταν συγκλονιστική.

Το όλο εγχείρημα κατέρρευσε και μέσα σε κατάσταση πανικού οι διοργανωτές αποφάσισαν, προκειμένου να αποφύγουν το δημόσιο διασυρμό, να ακυρώσουν οι ίδιοι τη διαδικασία 2 ώρες πριν τη συνάντηση.Από τις 11πμ και μετά οι Νηπιαγωγοί των Νηπιαγωγείων των παραπάνω περιοχών, ήταν σε κατάσταση παροξυσμού αφού τα τηλέφωνα πήραν φωτιά! Τηλεφωνούσαν από τη διεύθυνση και έστελναν mail, άλλα mail ερχόταν από τη σύμβουλο και άλλα από το διευθυντή για την ακύρωση. Άλλοι Νηπιαγωγοί ήταν μπροστά στον υπολογιστή να βλέπουν τα mail. Άλλοι αναλάμβαναν και το ρόλο του συνδέσμου, αφού τους ανέθεταν να βρουν Νηπιαγωγούς που δεν προλάβαινε η διεύθυνση να ειδοποιήσει! Σκηνές απίστευτης τρέλας!

Η ακύρωση αυτής της συνάντησης είναι ένα σοβαρό πλήγμα στη διαδικασία της αξιολόγησης.

Η αποτυχία αυτής της ενημέρωσης ανάγκασε και τη Σχολική Σύμβουλο της 24ης Περιφέρειας Προσχολικής Εκπαίδευσης Αττικής, διοργανώτρια της συνάντησης στις 26/11/2014 για τις Προϊσταμένες Νηπιαγωγείων Καλλιθέας, Ν. Σμύρνης, Π. Φάληρου, Πειραιά, 1ο & 2ο Νηπ/γείων Ν. Φαλήρου ΝΑ ΕΙΔΟΠΟΙΉΣΕΙ ΕΣΠΕΥΣΜΕΝΑ με mail στις 25/11/2014 το μεσημέρι για την ακύρωση και της δικής της συνάντησης. Kαι αυτή η συνάντηση θα είχε παταγώδη αποτυχία, αφού οι σύλλογοι στους οποίους ανήκουν οι Νηπιαγωγοί πρωτοστατούν στον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση και έχουν δημοσιοποιήσει με στοιχεία τη σχεδόν καθολική συμμετοχή των συναδελφων στην απεργία-αποχή από την αξιολόγηση.

Οι περιπτώσεις αυτές αφορούν κάποιες από τις μεγαλύτερες, σε αριθμό Νηπιαγωγείων και Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων ,περιφέρειες σχολικών συμβούλων προσχολικής αγωγής σε πανελλαδικό επίπεδο. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, γιατί εκτινάσσει αυτόματα τα ποσοστά αποχής των Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων σε τριψήφια νούμερα. Τώρα πια μπορούμε να μιλάμε αποδεδειγμένα και με στοιχεία για χιλιάδες Νηπιαγωγών που αρνούνται να αξιολογηθούν.

Το μήνυμα που δόθηκε από τις Προϊσταμένες Νηπιαγωγείων είναι πολύ δυνατό και δεν επιδέχεται καμία αμφισβήτηση.

Δεν συμμετέχουμε στη διαδικασία αξιολόγησης Δεν αναρτούμε φακέλους δεν αναρτούμε προγραμματισμό δεν αναρτούμε τίποτε.

Το ΙΕΠ και η ΑΔΙΠΠΔΕ είναι σε παραλήρημα. Ο πανικός τους είναι ολοφάνερος .Γνώριζε κανένας, ότι οι Προισταμένες-οι που δεν έχουν τουλάχιστον 4 μήνες  τοποθετημένες-οι στη θέση τους, δεν είναι υποχρεωτικό να μετέχουν στη διαδικασία της αξιολόγησης και έχουν δικαίωμα να ζητήσουν αναβολή ώστε να μην αξιολογηθούν τώρα? Σας πληροφορούμε ότι ούτε και το ΙΕΠ το γνώριζε, μόλις χθες το ανακάλυψε!και βέβαια αυτό αφορά πάνω από 3000 Προισταμένες-ους μονοθέσιων Νηπιαγωγείων και όλες-ους όσες-ους έχουν τοποθετηθεί από το Σεπτέμβρη σε θέση Προισταμένης-ου. Οι οδηγίες του ΙΕΠ είναι χρησμοί της Πυθίας! Χάος! Άλλα λένε οι Διευθυντές, οι οποίοι δεν συμφωνούν μεταξύ τους, τελείως αντίθετα οι σύμβουλοι που και αυτοί δεν συμφωνούν μεταξύ τους, άλλα ο υπουργός, άλλα βγαίνουν στον Τύπο... Άλλος μας καλεί για ενημέρωση για την αξιολόγηση στο γραφείο του συνοδεία κεράσματος, άλλος στο σχολείο, άλλος στο καφενείο, άλλος με τηλεδιάσκεψη...

Όλη αυτή η αλλοπρόσαλη διαδικασία διέλυσε εμάς και τα σχολεία.

Προσπαθούμε να δείχνουμε ψυχραιμία, κρυβόμαστε από τα παιδιά στο σχολείο, αλλά είναι αδύνατον. Ζούμε σε ένα κλίμα τρομοκρατίας, αγωνιζόμαστε με όσες δυνάμεις διαθέτουμε. Έρχονται γιορτές, τα παιδιά μας χρειάζονται δίπλα τους, αφού οι καταστάσεις στο σπίτι τους είναι σε πάρα πολλές περιπτώσεις αφόρητες.

Πραγματικά θα θέλαμε να δούμε πρόσωπο με πρόσωπο αυτό το διεφθαρμένο μυαλό, αυτόν τον κατάπτυστο εκπαιδευτικό –έναν ή περισσοτέρους ίσως- που είναι υπεύθυνος-οι γι` αυτήν την τρέλα.

Να γίνει δημόσια συζήτηση μπροστά στον ελληνικό λαό.Αν υπήρξε ποτέ εκπαιδευτικός θα πρέπει να έρθει. Οι ενσυνείδητοι και σωστοί εκπαιδευτικοί δεν κρύβονται ποτέ.

Ξέρει που θα μας βρει.

Στα σχολεία μας να κάνουμε ετοιμασίες για τα Χριστούγεννα και όχι στις διευθύνσεις και στα γραφεία των σχολικών συμβούλων-επιθεωρητών που από δω και στο εξής οι συμβουλές τους σχετίζονται μόνο με την αξιολόγηση...

ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΜΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 27 ΝΟΕΜΒΡΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

toualeta
Αυνανισμός: Ουρολόγος καταρρίπτει τους πιο κοινούς μύθους
Όπως μάλιστα η ίδια διευκρινίζει με τους μύθους ότι η αυτοϊκανοποίηση μπορεί να οδηγήσει σε τύφλωση ή στην ανάπτυξη τριχοφυΐας στις παλάμες δήλωσε...
Αυνανισμός: Ουρολόγος καταρρίπτει τους πιο κοινούς μύθους
arxaioi
Ποιες είναι οι απαγορευμένες ουσίες που έκαναν χρήση οι αρχαίοι Έλληνες και οι Ρωμαίοι
Οι αρχαίοι Έλληνες και οι Ρωμαίοι δεν ήταν οι μόνοι Ευρωπαίοι που έκαναν χρήση ουσιών
Ποιες είναι οι απαγορευμένες ουσίες που έκαναν χρήση οι αρχαίοι Έλληνες και οι Ρωμαίοι
EGKEFALOS
Αυτό το ζιζανιοκτόνο προκαλεί μόνιμη βλάβη στον εγκέφαλο ακόμη και μετά από σύντομη επαφή
Τα ευρήματα της ομάδας βασίζονται σε προηγούμενη έρευνα του Arizona State University που καταδεικνύει μια σχέση μεταξύ της έκθεσης στη γλυφοσάτη και...
Αυτό το ζιζανιοκτόνο προκαλεί μόνιμη βλάβη στον εγκέφαλο ακόμη και μετά από σύντομη επαφή