17/11/2014
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΚΑΣΣΑΝΔΡΕΣ…
"Αναβάθμιση της δημόσιας Παιδείας, ώστε να κρίνεται το έργο των εκπαιδευτικών από τα αποτελέσματά τους, δηλαδή από τις επιδόσεις των μαθητών στο γυμνάσιο και στο λύκειο». [Α. Σαμαράς, εφ. Καθημερινή, 16/11/2014]
«Μάλλιασε» η γλώσσα μας, χρόνια τώρα, ΝΑ ΤΟ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΦΟΥΜΕ! ΤΩΡΑ, "ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΑΜΑΡΑ", ήρθε η ώρα να το πιστέψουν και οι τελευταίοι δύσπιστοι… Σε άρθρο του στην «Καθημερινή της Κυριακής» (16/11/2014), με τίτλο «Η επόμενη μέρα: Μεταρρυθμιστικό άλμα στο αύριο» ο Σαμαράς ανακοινώνει, ανάμεσα σε άλλα, το επόμενο κύμα μεταρρυθμίσεων στην Παιδεία με τα παρακάτω λόγια: "Αναβάθμιση της δημόσιας Παιδείας, ώστε να κρίνεται το έργο των εκπαιδευτικών από τα αποτελέσματά τους, δηλαδή από τις επιδόσεις των μαθητών στο γυμνάσιο και στο λύκειο».
Μετά και από αυτό το αποκαλυπτικό άρθρο υπενθυμίζουμε ότι οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, όπως και ΕΛΜΕ της Δυτικής Αθήνας, έχουν προχωρήσει στην προκήρυξη Απεργίας – Αποχής από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών που προβλέπονται από το ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν. 3848/10, ν. 3679/10. Ως εκ τούτου καλούμε όλους τους συναδέλφους, τους διευθυντές σχολείων και τους σχολικούς συμβούλους να μη συμμετάσχουν σε καμιά διαδικασία με την οποία υλοποιείται το παραπάνω νομοθετικό πλαίσιο για την αξιολόγηση. Καλούμε τους συναδέλφους, χωρίς φόβο, να οργανώσουν την αντίστασή τους σε κάθε σχολείο με βάση τις συλλογικές αποφάσεις του κλάδου.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ: Σημαίνει ότι απέχουμε από συγκεκριμένο έργο και όχι από κάθε έργο. Δεν είναι στάση εργασίας. Εκτελούμε όλα τα υπόλοιπα καθήκοντά μας (διδακτικά και άλλα διοικητικά και εκπαιδευτικά) εκτός από αυτά που απορρέουν από τις διαδικασίες της αξιολόγησης και της αυτοαξιολόγησης. Όσοι συνάδελφοι συμμετέχουμε στην απεργία-αποχή της ΟΛΜΕ δε διατρέχουμε κανένα πειθαρχικό κίνδυνο, αφού είναι μια καθ’ όλα νόμιμα προκηρυγμένη κινητοποίηση που έχει απόλυτη και πλήρη κάλυψη της ΟΛΜΕ και ΔΟΕ. Επίσης δεν τίθεται θέμα παρακράτησης χρημάτων, αφού εκτελούμε πλήρως το εκπαιδευτικό μας έργο και όλα τα καθήκοντα μας ως εκπαιδευτικοί.
ΓΙΑ τους ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ: Καλούμε τους διευθυντές να μην δεχτούν ούτε να αξιολογηθούν ούτε να μετατραπούν σε αξιολογητές των συναδέλφων ή των σχολείων τους μέσω της αυτοαξιολόγησης. Αυτό σημαίνει ότι επικαλούνται την απεργία-αποχή που κήρυξαν τα αρμόδια όργανα της ΟΛΜΕ, ώστε να μην παραδώσουν προγραμματισμό δράσης ή σχέδια δράσης των σχολικών μονάδων τους, να μην συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως ή σε δια ζώσης επιμόρφωση για την αξιολόγηση, να μην συμμετέχουν στις διαδικασίες της προσωπικής αξιολόγησής τους και να μην καταθέσουν στη σχετική ηλεκτρονική πλατφόρμα τον φάκελο τους (portfolio), να μην αξιολογήσουν εκπαιδευτικούς, να μην πιέζουν τους συναδέλφους προς αυτήν την κατεύθυνση.
Για όλους τους ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ: Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς να μην δεχτούν ούτε να αξιολογηθούν, ούτε να αξιολογήσουν το σχολείο τους μέσω της αυτοαξιολόγησης. Αυτό σημαίνει ότι επικαλούνται την απεργία-αποχή που κήρυξαν τα αρμόδια όργανα της ΟΛΜΕ, ώστε: Να μην παραδώσουν προγραμματισμό ή σχέδιο εργασίας για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής τους μονάδας, Να μην κάνουν αίτηση για εθελοντική αξιολόγηση, Να μην παραδώσουν έκθεση ατομικής αξιολόγησης, Να μην δεχτούν καμιά διαδικασία αξιολόγησής τους από το σχολικό σύμβουλο και το διευθυντή του σχολείου.
ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ: Όταν καλούμαστε σε συνεδρίαση συλλόγου διδασκόντων που έχει θέμα σχετικό με την αυτοαξιολόγηση-αξιολόγηση, π.χ. σχέδια δράσης, προγραμματισμός ΑΕΕ κ.λ.π., δηλώνουμε συμμετοχή στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η ΟΛΜΕ. Η συμμετοχή μας στην απεργία-αποχή αφορά το συγκεκριμένο και μόνο θέμα της ημερήσιας διάταξης. Αν ο σύλλογος διδασκόντων έχει κι άλλα θέματα, συμμετέχουμε σε όλα τα υπόλοιπα και απέχουμε στο συγκεκριμένο. Όταν η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας συμμετέχουν στην απεργία-αποχή, τότε στο συγκεκριμένο ζήτημα δεν έχει απαρτία ο σύλλογος διδασκόντων και άρα δεν μπορεί να προχωρήσει καμία διαδικασία σχετικά με την αυτοαξιολόγηση. Στην περίπτωση αυτή, ο διευθυντής γράφει στο βιβλίο πράξεων του διευθυντή ότι λόγω της συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η ΟΛΜΕ, ο σύλλογος διδασκόντων δεν είχε απαρτία και επομένως δεν προχωρά καμιά διαδικασία.
Επιδιώκουμε σε κάθε σύλλογο διδασκόντων η συμμετοχή στην απεργία-αποχή να είναι πλειοψηφική, παρ’ όλα αυτά κάθε συνάδελφος έχει και προσωπικά το δικαίωμα της αποχής. Συμμετέχοντας στην απεργία-αποχή της ΟΛΜΕ-ΔΟΕ υπερασπιζόμαστε τη Δημόσια Εκπαίδευση από την κατηγοριοποίηση των σχολείων, υπερασπιζόμαστε την παιδαγωγική μας ελευθερία. Δίνουμε κοινό αγώνα με πάνω από 20 Ομοσπονδίες του Δημοσίου για την υπεράσπιση των κοινωνικών αγαθών και των εργασιακών μας δικαιωμάτων, ενάντια στις διαθεσιμότητες-απολύσεις και τη χειραγώγηση-υποταγή που φέρνει η αξιολόγηση.
Καλούμε τους συναδέλφους διευθυντές και όλους τους συναδέλφους, με συλλογικές αποφάσεις σε κάθε σχολείο, να συμμετέχουν στην προκηρυγμένη απεργία - αποχή και να ΜΗΝ προχωρήσουν καμία διαδικασία αξιολόγησης – αυτοαξιολόγησης.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη