Thumbnail
Της Ιφιγένειας Βουσδούκα

Πρόσφατα πληροφορηθήκαμε πως το Υπουργείο Παιδείας σχεδιάζει να υλοποιήσει το πρόγραμμα της  Πρό-σθετης Διδακτικής Στήριξης  στα ΕΠΑΛ των κάτωθι Περιφερειών : Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ,Ηπείρου ,Θεσ-σαλίας , Ιονίων Νήσων , Δυτικής Ελλάδος , Πελοποννήσου ,Βορείου Αιγαίου και Κρήτης. Αντίστοιχα στην ίδια δημοσίευση το συγκεκριμένο πρόγραμμα δεν θα υλοποιηθεί  στις κάτωθι Περιφέρειες: Στερεάς Ελλάδος , Αττικής ,  Κεντρικής Μακε-δονίας , Δυτικής Μακεδονίας και Νοτίου Αιγαίου.

 Με αφορμή αυτόν τον ανορθόδοξο εκπαιδευτικό τεμαχισμό επιθυμούμε να κάνουμε ορισμένες επισημάνσεις. 

              Στο  « Σύγχρονο Σχολείο » που οραματίζεται ο Κύριος Υπουργός δε θα έπρεπε να υπάρχουν διακρίσεις και ανισότητες ευκαιριών.

  Δεν αμφισβητούμε τις ωφέλειες που θα προκύψουν από την υλοποίηση αυτού του προγράμματος δεδομένου ότι θα ανακουφίσει οικογένειες με χαμηλό εισόδημα, αρκεί αυτό το πρόγραμμα να υλοποιηθεί ανεξαιρέτως σε όλες τις περιφέρειες της χώρας. Η πρόθεση του κ. Υπουργού να στερήσει το δικαίωμα στην παρακολούθηση της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης από μαθητές που κατοικούν σε ορισμένες περιοχές, επικαλούμενος τη διαίρεση της Ελλάδος σε εκπαιδευτικές ζώνες από τους Ξένους Επιτρόπους, ενισχύει τις ήδη υπάρχουσες ανισότητες στο χώρο της εκπαίδευσης και προκαλεί απογοήτευση και δικαιολογημένη οργή σε μαθητές και γονείς.

Και η πρόκληση δεν σταματά εδώ. Γιατί από την άλλη πλευρά ελλοχεύει και ο κίνδυνος της εμπλοκής των Εκπαιδευτικών Περιφερειών σε μια άνευ λόγου και αιτίας εκπαιδευτική διαμάχη. Δηλαδή το διαίρει και βασίλευε ανθεί και πάλι.

Με αφορμή, επομένως, όλων των παραπάνω επισημάνσεων θα θέλαμε ν ΄ απευθύνουμε τις εξής ερωτήσεις στον κ. Υπουργό .  

           1ο. Αν κύριε Υπουργέ Παιδείας διαμαρτυρηθούν οι μαθητές για την άνιση μεταχείριση τι θα τους απαντήσετε ;

          2ο. Μήπως κ. Υπουργέ Παιδείας κατοικούμε σε περιοχές που ευημερούν αλλά απλώς δεν το έχουμε αντιληφθεί ;  

                                                         Με εκτίμηση,

                                                                       Ιφιγένεια Βουσδούκα 

                                                                                Μια Μόνιμη Αναπληρώτρια

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

polixrwma stilo
Εκπαιδευτικοί Λάρισας: Σοβαρές καταγγελίες για αυταρχική διοίκηση στο 7ο ΕΠΑΛ
«Όταν οι συλλογικές Διαδικασίες δεν γίνονται σεβαστές, τα αποτελέσματα είναι τραγικά», καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί
Εκπαιδευτικοί Λάρισας: Σοβαρές καταγγελίες για αυταρχική διοίκηση στο 7ο ΕΠΑΛ
pierrakakis
Πιερρακάκης: Εκπαίδευση των εκπαιδευτικών σε θέματα Τεχνητής Νοημοσύνης και ανασχεδιασμός του εκπαιδευτικού συστήματος
Πρόγραμμα ψηφιακού βοηθού που σχεδιάζεται και που θα περιλαμβάνει στοιχεία τεχνητής νοημοσύνης, με στόχο να αποτελέσει αρωγό για κάθε μαθητή και...
Πιερρακάκης: Εκπαίδευση των εκπαιδευτικών σε θέματα Τεχνητής Νοημοσύνης και ανασχεδιασμός του εκπαιδευτικού συστήματος
eirini_mourtzoukou
Ειρήνη Μουρτζούκου: Μάρτυρας-κλειδί την εμπλέκει στο κύκλωμα εμπορίας βρεφών – Πούλαγε το μωρό της 30.000 ευρώ
Mια μάρτυρας υποστήριξε πως η Ειρήνη Μουρτζούκου προσπάθησε να της πουλήσει το δεύτερο παιδί της και συναντήθηκε μαζί της όταν ήταν ακόμη έγκυος δύο...
Ειρήνη Μουρτζούκου: Μάρτυρας-κλειδί την εμπλέκει στο κύκλωμα εμπορίας βρεφών – Πούλαγε το μωρό της 30.000 ευρώ