Thumbnail
Εκλογές στα υπηρεσιακά συμβούλια

Δημητρακόπουλος Γιώργος

Υποψήφιος Αιρετός ΚΥΣΠΕ

(με το ψηφοδέλτιο «Ανεξάρτητη Ενωτική Εκ-κίνηση»)

Υποψήφιος Αιρετός ΠΥΣΠΕ Πειραιά

(με το ψηφοδέλτιο «Ενωτική Ριζοσπαστική Κίνηση»)

Τηλ. επικοινωνίας  6977–747439

e-mail: [email protected]

http://www.gdimitrakopoulos.gr

 

Η αξιολόγηση και η σύνδεσή της με την υπηρεσιακή εξέλιξη και το μισθολόγιο των εκπαιδευτικών

 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Με το παρόν ενημερωτικό σημείωμα επιχειρούμε να κωδικοποιήσουμε τις διατάξεις που αφορούν στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών (Διευθυντών, Υποδιευθυντών, Προϊσταμένων Σχολικών Μονάδων, Εκπαιδευτικών της τάξης) και την ανάδειξη του τιμωρητικού χαρακτήρα αυτής στη σύνδεσή της με την υπηρεσιακή εξέλιξη των εκπαιδευτικών.

Πώς αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί της τάξης

 

  1. Διοικητική αξιολόγηση

 

Η διοικητική αξιολόγηση διενεργείται από το Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας στην κατηγορία «υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια», η οποία περιλαμβάνει τα εξής κριτήρια (Συντελεστής βαρύτητας 1,50):

αα) Τυπικές υπαλληλικές υποχρεώσεις.

ββ) Συμμετοχή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας και στην αυτο – αξιολόγησή της.

γγ) Επικοινωνία και συνεργασία με γονείς και φορείς.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ:

Α. Η διοικητική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες διενεργείται από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας στην οποία υπηρετεί περισσότερες ώρες και σε περίπτωση ισοκατανομής ωρών από τον αρχαιότερο εκ των διευθυντών.

Β.   Η διοικητική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της τάξης διενεργείται με ή χωρίς αίτηση του εκπαιδευτικού, μία τουλάχιστον φορά ανά διετία μεταξύ 1ης Φεβρουαρίου και 15ης Μαΐου.

 

  1. Εκπαιδευτική αξιολόγηση

 

Η εκπαιδευτική αξιολόγηση διενεργείται από τον οικείο Σχολικό Σύμβουλο με τα ακόλουθα, ανά κατηγορία αναφερόμενα, κριτήρια:

Α) Κατηγορία: Εκπαιδευτικό περιβάλλον, η οποία περιλαμβάνει τα εξής κριτήρια (Συντελεστής βαρύτητας 0,75):

αα) Διαπροσωπικές σχέσεις και προσδοκίες.

ββ) Παιδαγωγικό κλίμα στη σχολική τάξη.

γγ) Οργάνωση της σχολικής τάξης.

Β) Κατηγορία: Σχεδιασμός, προγραμματισμός και προετοιμασία της διδασκαλίας, η οποία περιλαμβάνει τα εξής κριτήρια (Συντελεστής βαρύτητας 0,50):

αα) Βαθμός αντίληψης των δυνατοτήτων και αναγκών των μαθητών για τη διαμόρφωση του σχεδιασμού της διδασκαλίας.

ββ) Στόχοι και περιεχόμενο.

γγ) Διδακτικές ενέργειες και εκπαιδευτικά μέσα.

Γ) Κατηγορία: Διεξαγωγή της διδασκαλίας και αξιολόγηση των μαθητών, η οποία περιλαμβάνει τα εξής κριτήρια (Συντελεστής βαρύτητας 1,25):

αα) Προετοιμασία μαθητών για τη διδασκαλία.

ββ) Διδακτικές ενέργειες και εκπαιδευτικά μέσα.

γγ) Ενέργειες μαθητών κατά τη διαδικασία μάθησης.

δδ) Εμπέδωση της νέας γνώσης και αξιολόγηση των μαθητών.

Δ) Κατηγορία: Επιστημονική και επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού, η οποία περιλαμβάνει τα εξής κριτήρια: (Συντελεστής βαρύτητας 1):

αα) Τυπικά προσόντα και επιστημονική ανάπτυξη.

ββ) Επαγγελματική ανάπτυξη

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ:

1. Η εκπαιδευτική αξιολόγηση διενεργείται, με ή χωρίς αίτηση του εκπαιδευτικού, μία, τουλάχιστον, φορά ανά τριετία εντός συνεχούς χρονικού διαστήματος που δεν υπερβαίνει τους 2 μήνες (διμηνιαία αξιολογική περίοδος).

2. Αν οι αξιολογούμενοι υπηρετούν σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες, οι οποίες ανήκουν σε υπηρεσιακές περιφέρειες περισσότερων σχολικών συμβούλων, αξιολογούνται από το Σχολικό Σύμβουλο της περιφέρειας όπου υπηρετούν τις περισσότερες ώρες.

3. Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε δομές της ΕΑΕ (ΣΜΕΑΕ, Τμήματα Ένταξης, Παράλληλη Στήριξη) αξιολογούνται από τον οικείο Σχολικό Σύμβουλο ΕΑΕ.

4. Οι διευθυντές και οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν με απόσπαση σε σχολεία του εξωτερικού αξιολογούνται από τον συντονιστή εκπαίδευσης με τις ίδιες διαδικασίες και κριτήρια. Στις περιπτώσεις όπου στη σχολική μονάδα προΐσταται διευθυντής ασκεί κανονικά το έργο της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών στα προβλεπόμενα κριτήρια.

Πώς αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί που αποσπώνται σε υπηρεσίες

Α)  Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν με απόσπαση στην Κ.Υ. του Υ.ΠΑΙ.Θ., στο Ι.Ε.Π. ή σε άλλες υπηρεσίες και φορείς εκπαίδευσης και ασκούν διοικητικά καθήκοντα, αξιολογούνται όπως οι δημόσιοι υπάλληλοι των υπηρεσιών και των φορέων αυτών.

Β) Οι εκπαιδευτικοί που είναι αποσπασμένοι στην Κ.Υ. ή σε αποκεντρωμένες υπηρεσίες ή σε δομές του Υ.ΠΑΙ.Θ. και δεν ασκούν διοικητικά καθήκοντα αξιολογούνται με τα ακόλουθα, ανά κατηγορία αναφερόμενα, κριτήρια:

1) Κατηγορία – Υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια. Περιλαμβάνει το ομώνυμο κριτήριο που σχετίζεται με την τήρηση των τυπικών υπαλληλικών υποχρεώσεων και τη συμμετοχή στη λειτουργία της οργανικής μονάδας ή υπηρεσίας καθώς και στην αυτο – αξιολόγησή της (Συντελεστής βαρύτητας 3).

2) Κατηγορία – Επιστημονική και επαγγελματική ανάπτυξη. Περιλαμβάνει τα εξής κριτήρια (Συντελεστής βαρύτητας 2):

αα) Τυπικά προσόντα και επιστημονική ανάπτυξη.

ββ) Επαγγελματική ανάπτυξη.

Γ) Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν με απόσπαση στο Ι.Ε.Π. και σε αποκεντρωμένες υπηρεσίες του Υ.ΠΑΙ.Θ., οι οποίες ασκούν αρμοδιότητες σε θέματα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αξιολογούνται, αντίστοιχα, από τον Πρόεδρο του Ι.Ε.Π. και από τους προϊσταμένους των οικείων οργανικών μονάδων στις οποίες έχουν τοποθετηθεί, αν πρόκειται για υπηρεσία που υπάγεται απ’ ευθείας σε περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης, και από τους διευθυντές εκπαίδευσης σε κάθε άλλη περίπτωση. Αν η αποκεντρωμένη υπηρεσία στην οποία υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί δεν διαρθρώνεται σε υποκείμενες οργανικές μονάδες ή οι προϊστάμενοι των μονάδων αυτών δεν έχουν οριστεί ή ελλείπουν οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται από τον προϊστάμενο της αποκεντρωμένης υπηρεσίας.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Η διοικητική αξιολόγηση των εν λόγω εκπαιδευτικών  διενεργείται με ή χωρίς αίτηση του εκπαιδευτικού, μία τουλάχιστον φορά ανά διετία.

Πώς αξιολογούνται οι Διευθυντές

Οι Διευθυντές Σχολικών Μονάδων αξιολογούνται:

1. Από τον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης στην κατηγορία «Άσκηση διοικητικού και οργανωτικού έργου», η οποία περιλαμβάνει τα εξής κριτήρια (Συντελεστής βαρύτητας 1,5):

αα) Υλοποίηση του νομοθετικού πλαισίου.

ββ) Οργάνωση του έργου του συλλόγου διδασκόντων.

2. Από τον οικείο Σχολικό Σύμβουλο στις παρακάτω κατηγορίες:

Α) Κατηγορία: «Άσκηση του έργου της εποπτείας και της αξιολόγησης», η οποία περιλαμβάνει τα εξής κριτήρια (Συντελεστής βαρύτητας 1):

αα)  Διοικητική αξιολόγηση εκπαιδευτικών.

ββ) Οργάνωση της διαδικασίας αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας, υλοποίηση των προγραμματισθεισών δράσεων και τεκμηρίωση των αποτελεσμάτων.

Β) Κατηγορία: «Σχολικό κλίμα και παιδαγωγική της σχολικής μονάδας», η οποία περιλαμβάνει το ομώνυμο κριτήριο (Συντελεστής βαρύτητας 0,50).

Γ) Κατηγορία: «Προγραμματισμός Διδασκαλίας και Διεξαγωγή διδασκαλίας και αξιολόγηση μαθητών» (Συντελεστής βαρύτητας 1).

Δ) Κατηγορία: «Επιστημονική και επαγγελματική ανάπτυξη», η οποία περιλαμβάνει τα εξής κριτήρια (Συντελεστής βαρύτητας 1).

αα) Τυπικά προσόντα και επιστημονική ανάπτυξη.

ββ) Επαγγελματική ανάπτυξη.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ:

1.    Η διοικητική αξιολόγηση των Διευθυντών διενεργείται με ή χωρίς αίτηση, μία τουλάχιστον φορά ανά τριετία καθ’ όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους.

2.    Η εκπαιδευτική αξιολόγηση των Διευθυντών διενεργείται, με ή χωρίς αίτηση, μία, τουλάχιστον, φορά ανά τριετία εντός συνεχούς χρονικού διαστήματος που δεν υπερβαίνει τους 2 μήνες (διμηνιαία αξιολογική περίοδος).

Πώς αξιολογούνται οι Προϊστάμενοι Σχολικών Μονάδων

Οι Προϊστάμενοι ολιγοθεσίων Δ.Σ. και οι Προϊστάμενοι Νηπιαγωγείων αξιολογούνται - από τον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης και Σχολικό Σύμβουλο - σύμφωνα με τα κριτήρια (και τους συντελεστές βαρύτητας) που ισχύουν στους Διευθυντές Σχολικών Μονάδων.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ:

1.    Η διοικητική αξιολόγηση των εν λόγω εκπαιδευτικών διενεργείται με ή χωρίς αίτηση, μία τουλάχιστον φορά ανά τριετία καθ’ όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους.

2.    Η εκπαιδευτική αξιολόγηση διενεργείται, με ή χωρίς αίτηση, μία, τουλάχιστον, φορά ανά τριετία εντός συνεχούς χρονικού διαστήματος που δεν υπερβαίνει τους 2 μήνες (διμηνιαία αξιολογική περίοδος).

Πώς αξιολογούνται οι Υποδιευθυντές

1.   Διοικητική αξιολόγηση

Η διοικητική αξιολόγηση διενεργείται από το Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας στην κατηγορία «άσκηση διοικητικού και οργανωτικού έργου», η οποία περιλαμβάνει το ομώνυμο κριτήριο που σχετίζεται, κυρίως, με τον τρόπο υποστήριξης του έργου του διευθυντή και αναπλήρωσής του (Συντελεστής βαρύτητας 1).

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Η διοικητική αξιολόγηση των Υποδιευθυντών διενεργείται με ή χωρίς αίτηση, μία τουλάχιστον φορά ανά τριετία καθ’ όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους.

2.   Εκπαιδευτική αξιολόγηση

Η εκπαιδευτική αξιολόγηση διενεργείται από τον οικείο Σχολικό Σύμβουλο με τα ισχύοντα στους εκπαιδευτικούς της τάξης (βλέπε παραπάνω).  

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Η εκπαιδευτική αξιολόγηση διενεργείται, με ή χωρίς αίτηση, μία, τουλάχιστον, φορά ανά τριετία εντός συνεχούς χρονικού διαστήματος που δεν υπερβαίνει τους 2 μήνες (διμηνιαία αξιολογική περίοδος).

Κλίμακα βαθμολόγησης και τελικός βαθμός

Το έργο των εκπαιδευτικών αξιολογείται στο σύνολό του, καθώς και ξεχωριστά για κάθε κατηγορία κριτηρίων και κάθε επιμέρους κριτήριο. Για την αξιολόγηση χρησιμοποιείται τετράβαθμη περιγραφική κλίμακα και εκατοντάβαθμη αριθμητική κλίμακα:

α) «ελλιπής»: 0 έως 30 βαθμοί,

β) «επαρκής»: 31 έως 60 βαθμοί

γ) «πολύ καλός»: 61 έως 80 βαθμοί και

δ) «εξαιρετικός»: 81 έως 100 βαθμοί.

Ο αξιολογητής στην οικεία έκθεση αξιολόγησης αναγράφει για κάθε αξιολογούμενο κριτήριο τον ποιοτικό χαρακτηρισμό και τη βαθμολογία του αξιολογούμενου. Ο μέσος όρος της βαθμολογίας των επιμέρους κριτηρίων κάθε κατηγορίας αποτελεί τη βαθμολογία της οικείας κατηγορίας κριτηρίων, από την οποία προκύπτει ο αντίστοιχος γενικός ποιοτικός χαρακτηρισμός στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Η τελική βαθμολογία για το σύνολο του έργου του αξιολογούμενου εκπαιδευτικού, από την οποία προκύπτει και ο αντίστοιχος γενικός ποιοτικός χαρακτηρισμός στο σύνολο των κριτηρίων, υπολογίζεται ως εξής:

Α) για τους Διευθυντές, τους Υποδιευθυντές και τους Προϊσταμένους Σχολικών Μονάδων πολλαπλασιάζουμε τη βαθμολογία κάθε κατηγορίας με το συντελεστή βαρύτητας αυτής, στη συνέχεια προσθέτουμε τα γινόμενα που προκύπτουν και έπειτα διαιρούμε το άθροισμα των γινομένων με τον αριθμό 5, που είναι το άθροισμα των συντελεστών βαρύτητας όλων των κατηγοριών. Με δεδομένο ότι τα κριτήρια μιας κατηγορίας είναι ισοδύναμης βαρύτητας, ως βαθμολογία κάθε κατηγορίας ορίζεται ο μέσος όρος των βαθμολογιών όλων των κριτηρίων που την απαρτίζουν.

Β) για τους εκπαιδευτικούς της τάξης η τελική βαθμολογία υπολογίζεται με τον εξής μαθηματικό τύπο:

ΤΒ={ΣΚτ1Χ ΒΚτ1+ ΣΚτ2Χ ΒΚτ2+ ΣΚτ3ΧΒΚτ3 + ΣΚτ4ΧΒΚτ4 + ΣΚτ5ΧΒΚτ5}/5, όπου:

ΤΒ: Η τελική βαθμολογία,

ΒΚτ: Βαθμός κατηγορίας που προκύπτει από το μέσο όρο της βαθμολογίας κάθε κριτηρίου της και

ΣΚτ: Συντελεστής κατηγορίας κριτηρίων.

Η Τελική Βαθμολογία (ΤΒ) υπολογίζεται με χρήση υπολογιστή και εκφράζεται ως δεκαδικός αριθμός με προσέγγιση εκατοστού.

 

Ο τιμωρητικός χαρακτήρας της αξιολόγησης

 

Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών παράγει αποτελέσματα για:

Α) την προαγωγή από βαθμό σε βαθμό,

Β) την εξέλιξη στα μισθολογικά κλιμάκια και

Γ) την κατάληψη θέσης Στελέχους Εκπαίδευσης.

Α) Για την προαγωγή από βαθμό σε βαθμό

Για την προαγωγή από βαθμό σε βαθμό, που διενεργείται από το οικείο Υπηρεσιακό Συμβούλιο μία φορά το χρόνο, λαμβάνεται υπόψη (άρθρο 7, παρ. 1 του Ν. 4024/11):

α) η αξιολόγηση του υπαλλήλου στο πλαίσιο του συστήματος αξιολόγησης και συγκεκριμένα:

- η απόδοσή του που μετράται με βάση το βαθμό επιτυχούς ή μη υλοποίησης της στοχοθεσίας και

-  οι διοικητικές ικανότητές του και η συμπεριφορά στην υπηρεσία,

β) το ανώτατο ποσοστό, επί τοις εκατό, προαγωγής στον επόμενο βαθμό, των κρινόμενων υπαλλήλων (άρθρο 7, παρ. 6 του Ν. 4024/11), ήτοι:

v  Από το βαθμό ΣΤ’ στο βαθμό Ε’ μέχρι και 100% των κρινόμενων υπαλλήλων

v  Από το βαθμό Ε’ στο βαθμό Δ’ μέχρι και 90% των κρινόμενων υπαλλήλων.

v  Από το βαθμό Δ’ στο βαθμό Γ’ μέχρι και 80% των κρινόμενων υπαλλήλων.

v  Από το βαθμό Γ’ στο βαθμό Β’ μέχρι και 70% των κρινόμενων υπαλλήλων.

v  Από το βαθμό Β’ στο βαθμό Α’ μέχρι και 30% των κρινόμενων υπαλλήλων.

γ) ο προβλεπόμενος ελάχιστος χρόνος παραμονής στο βαθμό (άρθρο 7, παρ. 7 του Ν. 4024/11), ήτοι:

-  Από το Βαθμό ΣΤ στο Βαθμό Ε, δύο (2) έτη

-  Από το Βαθμό Ε στο Βαθμό Δ, τέσσερα (4) έτη

-  Από το Βαθμό Δ στο Βαθμό Γ, τέσσερα (4) έτη

-  Από το Βαθμό Γ στο Βαθμό Β, τέσσερα (4) έτη

-  Από το Βαθμό Β στο Βαθμό Α έξι (6) έτη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Με διάταξη νόμου (4046/12) ουδεμία προαγωγή λαμβάνει χώρα προ της εκτίμησης της ελληνικής κυβέρνησης για το κόστος του ισχύοντος μισθολογίου και την αναπροσαρμογή των κανόνων προαγωγής.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ:

Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται ελλιπείς σε περισσότερα του ενός κριτήρια σε μία εκ των κατηγοριών χαρακτηρίζονται συνολικά ελλιπείς, ασχέτως συνολικής βαθμολογίας (άρθρο 16, παρ. 4 του Π.Δτος 152/2013).

Οι εκπαιδευτικοί που, σύμφωνα με την τελική τους βαθμολογία ή που κρίθηκαν ελλιπείς σε περισσότερα του ενός κριτήρια σε μία εκ των κατηγοριών, χαρακτηρίζονται συνολικά ελλιπείς, με σχετική πράξη του Διευθυντή Διεύθυνσης, εγγράφονται στον πίνακα των μη προακτέων (άρθρο 16, παρ. 5 του Π.Δτος 152/2013).

Στις περιπτώσεις που ο υπάλληλος τύχει αρνητικής κρίσης για προαγωγή, χάνει το δικαίωμα συμμετοχής στην κρίση για προαγωγή για τα επόμενα δύο (2) έτη (άρθρο 7, παρ. 6 και άρθρο 8, παρ. 4 του Ν. 4024/11).

Β) Για την εξέλιξη στα μισθολογικά κλιμάκια

Τα Μ.Κ. χορηγούνται ανά διετία, με εξαίρεση τα Μ.Κ. των Βαθμών Β΄ και Α΄, τα οποία χορηγούνται ανά τριετία. Η εξέλιξη των υπαλλήλων στα Μ.Κ. γίνεται αυτοδίκαια με την παρέλευση του ανωτέρω οριζόμενου χρόνου. Κατ’ εξαίρεση, σε περίπτωση που, από τις εκθέσεις αξιολόγησής του, προκύπτει ότι ο υπάλληλος δεν έχει επιτύχει την υλοποίηση της προβλεπόμενης στοχοθεσίας σε ποσοστό τουλάχιστον πενήντα τοις εκατό (50%), για δύο συνεχή χρόνια, δεν εξελίσσεται μισθολογικά μέχρις ότου επιτύχει το ως άνω ελάχιστο ποσοστό (άρθρο 12, παρ. 2 του Ν. 4024/11).

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Ο χρόνος κατά τον οποίο ο υπάλληλος δεν εξελίσσεται μισθολογικά δεν συνυπολογίζεται για τον υπολογισμό του ελάχιστου χρόνου παραμονής στο βαθμό (άρθρο 7, παρ. 1, στοιχείο γ’, εδ’ β).
 

Γ) Για την κατάληψη θέσης Στελέχους Εκπαίδευσης

«Στερούνται του δικαιώματος συμμετοχής στη διαδικασία Επιλογής Στελεχών εκπαιδευτικοί, οι οποίοι με δική τους υπαιτιότητα δεν συμμετείχαν στις διαδικασίες αξιολόγησης που προβλέπονται από τις σχετικές διατάξεις» (άρθρο 11, παρ. 11 του Ν. 3848/10).

Αντί επιλόγου…

Από την παράθεση της ισχύουσας νομοθεσίας γίνεται αντιληπτό ότι η προωθούμενη αξιολόγηση δεν έχει καμιά σχέση με τη θέση του Κλάδου ούτε με οποιασδήποτε μορφής ανατροφοδοτική διαδικασία. Πρόκειται, ασφαλώς, για τιμωρητική αξιολόγηση που μας επιστρέφει στην - αλήστου μνήμης - εποχή του επιθεωρητισμού. Ο επίλογος θα γραφτεί από τον καθένα μας - μέσα από τη συλλογική δράση - στους δρόμους του Αγώνα!
Νοέμβριος 2014


Δημητρακόπουλος Γιώργος

Υποψήφιος Αιρετός ΚΥΣΠΕ

(με το ψηφοδέλτιο «Ανεξάρτητη Ενωτική Εκ-κίνηση»)

Υποψήφιος Αιρετός ΠΥΣΠΕ Πειραιά

(με το ψηφοδέλτιο «Ενωτική Ριζοσπαστική Κίνηση»)

   Τηλ. επικοινωνίας  6977–747439

                         e-mail: [email protected]

                        http://www.gdimitrakopoulos.gr

Δεν ξεχνώ: Συνδικαλιστής σημαίνει προσφορά και ΟΧΙ επάγγελμα!

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

THEODOROPOYLOS
Γιατί τον πνευματώδη κ. Τάκη Θεοδωρόπουλο τον εξοργίζουν οι δάσκαλοι που κάλεσαν την κόρη του Τσε Γκεβάρα
Η αλήθεια όμως είναι ότι η Αλέιδα Γκεβάρα μίλησε για τα παιδικά της χρόνια, αλλά και τα νεανικά του πατέρα της, περιέγραψε με συγκίνηση στους μαθητές...
Γιατί τον πνευματώδη κ. Τάκη Θεοδωρόπουλο τον εξοργίζουν οι δάσκαλοι που κάλεσαν την κόρη του Τσε Γκεβάρα