15/9/2014
Σχολικοί Σύμβουλοι ανά την Ελλάδα υλοποιώντας τις επιταγές του Υπουργείου Παιδείας που σχετίζονται με την αυτοαξιολόγηση, καλούν τους/τις Νηπιαγωγούς να ανεβάσουν στο Παρατηρητήριο της ΑΕΕ τον ετήσιο Προγραμματισμό του Εκπαιδευτικού έργου.
Την ώρα που όλος ο Δημόσιος τομέας με συνεχείς αποφάσεις σωματείων, της ΑΔΕΔΥ, της ΔΟΕ, της ΟΛΜΕ απέχει από τις διαδικασίες της αυτοαξιολόγησης και της αξιολόγησης, την ώρα που η μαχόμενη εκπαίδευση μπλοκάρισε με επιτυχία τα σεμινάρια σχολικών συμβούλων και Διευθυντών σχολικών μονάδων, την ώρα που πολλοί από τους σχολικούς συμβούλους είτε «συνταξιοδοτήθηκαν», είτε συνταξιοδοτούνται, είτε παραιτούνται, την ώρα αυτή κάποιοι άλλοι επιλέγουν να στηρίξουν και να προωθήσουν αντιεκπαιδευτικές πολιτικές σε βάρος των συναδέλφων εκπαιδευτικών και γίνονται το όχημα για την εφαρμογή της αξιολόγησης.
Επιτακτικά ζητάνε από τους εκπαιδευτικούς, παρόλο που το νομοθετικό πλαίσιο ορίζει διαφορετική διαδικασία (ΠΔ200), την ανάρτηση του ετήσιου εκπαιδευτικού προγραμματισμού στο Παρατηρητήριο της ΑΕΕ και «καθησυχάζουν» τους εκπαιδευτικούς για τη διαδικασία της αξιολόγησης, αναφέροντας ως παράδειγμα τη δική τους αξιολόγηση «φιάσκο» που έγινε το καλοκαίρι. Αυτή την αξιολόγηση που με συνοπτικές διαδικασίες τους έχρισε όλους «άριστους», η οποία όμως για τον εκπαιδευτικό κόσμο είναι εξαίρετο δείγμα αναξιοκρατίας, προχειρότητας, και αδιαφάνειας.
Οι «άριστοι» αλλά απόντες απο το σχολειά μας, από το πλευρό μας και τα προβλήματά μας: κληρώσεις, ΑμεΑ, σίτιση, πρωινή ζώνη, παραμελημένα παιδιά, φτωχοποίηση των μαθητών, «ξέχασαν» να αναφέρουν την ποσόστωση που υπάρχει για τους εκπαιδευτικούς (Ν 4024/2011) και προσπάθησαν να αποπροσανατολίσουν τους εκπαιδευτικούς με συγκεχυμένες οδηγίες τύπου «είναι πιο εύκολο να το ανεβάσετε ηλεκτρονικά», «για διευκόλυνσή σας θα σας δώσουμε έτοιμη φόρμα (προτού έρθει συγκεκριμένη φόρμα από την ΑΕΕ)», «μην ανησυχείτε θα σας δώσουμε αναλυτικές οδηγίες» και να αποδομήσουν τον αγώνα που δίνει κάθε αξιοπρεπής εκπαιδευτικός.
Ο Προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου είναι μια διαδικασία εσωτερική του σχολείου που σκοπό έχει να οργανώσει και να διευθετήσει εσωτερικά προβλήματα με δημοκρατικές διαδικασίες και δεν είναι διαδικασία για ανάρτηση στο παρατηρητήριο της ΑΕΕ, η οποία έχει ως στόχο να αξιολογήσει και να κατηγοριοποιήσει τα σχολεία.
Συνάδελφοι είναι σημαντικό όλοι/ες μαζί, να αντιδράσουμε ενιαία και να μην αναρτήσουμε τον ετήσιο προγραμματισμό στο Παρατηρητήριο.
Επισυνάπτουμε την απόφαση της ΔΟΕ και καλούμε τους συναδέλφους στις ιδιαίτερες πιέσεις που δέχονται να ειδοποιούν το τοπικό τους Σύλλογο, το Συντονιστικό Νηπιαγωγών και τη ΔΟΕ.
Αρ. Πρωτ.1025 | Αθήνα 12/9/2014 Προς Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε. |
ΘΕΜΑ : Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου νηπιαγωγείου
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει γίνει αποδέκτης ερωτημάτων πολλών συναδέλφων νηπιαγωγών σχετικά με την υποχρέωσή τους ή όχι να αναρτούν τον ετήσιο προγραμματισμό του νηπιαγωγείου τους στο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ.
Είναι σαφές ότι οι διαδικασίες που σχετίζονται με τον ετήσιο προγραμματισμό ορίζονται με τις διατάξεις του Π.Δ. 200/1998, το οποίο σαφέστατα προϋπήρχε των διαδικασιών της αξιολόγησης.
Από πουθενά δεν προκύπτει υποχρέωση ανάρτησης στο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ και καλούμε τους σχολικούς συμβούλους που πιέζουν τους συναδέλφους σε αυτή την κατεύθυνση να σταματήσουν αυτές του είδους τις ενέργειες.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη