Thumbnail
Συντονιστικό Νηπιαγωγών

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

Κουκοδήμος: Αγνοεί το Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου

ή εξυπηρετεί συντεχνιακά συμφέροντα;

http://www.nipiagogoi.gr/

Με έκπληξη που έγινε οργή πληροφορηθήκαμε τη δήλωση του Υφυπουργού Παιδείας κ. Κουκοδήμου ότι στο Νηπιαγωγείο “τα παιδιά, ούτως ή άλλως, δε μαθαίνουν κάτι. Βρίσκονται μέσα σε μια αίθουσα, παίζουν παιχνίδια, ζωγραφίζουν, κ.λπ.». Η απαράδεκτη αυτή δήλωση αποδεικνύει ξεκάθαρα ότι το κορυφαίο στέλεχος  του Υπουργείου, όχι μόνο αγνοεί παντελώς τη σημασία και το ρόλο του Νηπιαγωγείου, αλλά με προχειρότητα και απαξίωση αντιμετωπίζει όλα τα ζητήματα που αφορούν την Προσχολική Αγωγή. 

Καλούμε τον Υφυπουργό Παιδείας κ. Κουκοδήμο να ανακαλέσει δημόσια τις δηλώσεις που έκανε για τον τρόπο που τα παιδιά αναπτύσσονται, μαθαίνουν και εξελίσσονται στο Νηπιαγωγείο ή να παραιτηθεί.

Οι δηλώσεις αυτές είναι επικίνδυνες, γιατί ο κ. Υφυπουργός ή δεν είναι γνώστης του Αναλυτικού Προγράμματος για το Νηπιαγωγείο και των όσων αναγράφονται στον “Οδηγό Νηπιαγωγού – Εκπαιδευτικοί Σχεδιασμοί Δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης” (2003) ή είναι γνώστης, αλλά καταφεύγει σε πολιτικές που υποβαθμίζουν τη μαθησιακή διαδικασία και στόχο έχουν μόνο την εξυπηρέτηση συντεχνιακών συμφερόντων. Θεωρούμε ότι η κίνηση είναι βασικό στοιχείο της ανάπτυξης του νηπίου και δίνουμε ιδιαίτερη σημασία  στις κινητικές δραστηριότητες ως κομβικό στοιχείο της μαθησιακής πρακτικής, όμως στο Νηπιαγωγείο η μάθηση προσεγγίζεται ολιστικά και δεν υπάρχει διαχωρισμός ειδικών διδακτικών αντικειμένων.

Θα τον πληροφορήσουμε λοιπόν ότι καλά θα κάνει να ασχοληθεί άμεσα με τα σοβαρότατα προβλήματα της εκπαίδευσης που είναι οι τεράστιες ελλείψεις εκπαιδευτικών στα σχολεία και οι οποίες μόνο με μαζικούς διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών λύνονται και όχι με επικοινωνιακά τερτίπια-προγράμματα.

Το πραγματικό πρόβλημα του Νηπιαγωγείου, είναι η νομοθέτηση της Δίχρονης υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής, Δημόσιας και Δωρεάν και η λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων για την υλοποίησή της (μαζικοί μόνιμοι διορισμοί Νηπιαγωγών, κτηριακό, υλικοτεχνική υποδομή). Ουσιαστικό πρόβλημα είναι η ανάπτυξη των δομών που θα βοηθούν τα παιδιά που έχουν μαθησιακά προβλήματα στην προσχολική και σχολική ηλικία και όχι η εγκατάλειψη ή η ιδιωτικοποίηση της Ειδικής Αγωγής.

ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΥΡΙΕ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕ

ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙΤΕ ΠΑΝΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

inewsgr.com

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέες ταυτότητες: Πότε λήγει η διορία για αλλαγή και πόσο κοστίζει η έκδοση

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 4/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ερασ
Στην Ισπανία με erasmus+ το εσπερινό ΕΠΑΛ Σταυρούπολης για την τεχνητή νοημοσύνη στην εκπαίδευση
Στο πλαίσιο του σχεδίου, 14 μαθητές και 8 εκπαιδευτικοί ταξίδεψαν και επιμορφώθηκαν σε σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες, με έμφαση στις εφαρμογές της...
Στην Ισπανία με erasmus+ το εσπερινό ΕΠΑΛ Σταυρούπολης για την τεχνητή νοημοσύνη στην εκπαίδευση
δασκαλος
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών για αδικίες στις μεταθέσεις και βελτιώσεις θέσης στη ΔΙΠΕ Α΄ Αθήνας
Αντιδράσεις για τις υπηρεσιακές μεταβολές στη ΔΙΠΕ Α΄ Αθήνας
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών για αδικίες στις μεταθέσεις και βελτιώσεις θέσης στη ΔΙΠΕ Α΄ Αθήνας
VOUCHER ΔΥΠΑ
Voucher εργαζομένων ΔΥΠΑ: Ενεργοποιήστε την επιταγή κατάρτισης με ένα κλικ
Ενεργοποιήστε την επιταγή κατάρτισής σας με 5 κλικ άμεσα και εύκολα για το Voucher της ΔΥΠΑ - Σας δίνουμε οδηγίες να επιλέξετε το ΕΚΕΚ ATHENA που...
Voucher εργαζομένων ΔΥΠΑ: Ενεργοποιήστε την επιταγή κατάρτισης με ένα κλικ