Thumbnail
πρόσληψη αναπληρωτών

Πώς γίνεται η επιλογή των αναπληρωτών από το πληροφοριακό σύστημα - Τι ισχύει για τους ωρομίσθιους

Πολλοί είναι οι αναπληρωτές που εκτός από τις 30 ή τις 60 περιοχές πρόσληψης επιλέγουν και το λεγόμενο “κουτάκι” με το οποίο δηλώνουν ότι επιθυμούν να τοποθετηθούν ως αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου και στις λοιπές περιοχές της πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. 

Σύμφωνα με την εγκύκλιο των αναπληρωτών κατά τη ροή προσλήψεων, στον έλεγχο της αίτησής του υποψηφίου προς πρόσληψη εκπαιδευτικού, εξετάζεται κατά προτεραιότητα η δυνατότητα τοποθέτησής του σε μια από τις 30 ή 60 περιοχές που έχει δηλώσει στην αίτηση. Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η τοποθέτηση του σε αυτές τις περιοχές τότε εξετάζεται το ενδεχόμενο τοποθέτησης σε μια εκ των λοιπών περιοχών .Δηλαδή το σύστημα εξετάζει αν είναι εφικτό ο κάθε αναπληρωτής που έχει προσληφθεί να τοποθετηθεί σε μια από τις επιλογές του. 

Το σύστημα Εξετάζει τον 1ο αναπληρωτή, τον 2ο κ.λ.π. Αν για κάποιον, που είναι μέσα στους προσληφθέντες,οι επιλογές του δε συμπίπτουν με τα κενά που εισάγονται στο πληροφοριακό

σύστημα τότε εξετάζεται ο επόμενος. Στο τέλος οι περιοχές που μένουν κενές μοιράζονται στους αναπληρωτές που έχουν δηλώσει ότι αποδέχονται πρόσληψη και σε άλλες περιοχές αλλά οι επιλογές τους δεν συμπίπτουν με τα δοθέντα κενά.

Στην εγκύκλιο αναφέρεται ότι για την τοποθέτηση σε κάποια εκ των λοιπών περιοχών έχουν αναπτυχθεί και εισαχθεί στο πληροφοριακό σύστημα κόμβοι γειτνίασης μεταξύ του συνόλου των περιοχών ώστε ο εκπαιδευτικός να τοποθετείται στην πλησιέστερη μετά την 1η επιλογή προτίμησής του, διαθέσιμη περιοχή πρόσληψης. Στην εγκύκλιο του προηγούμενου σχολικού έτους δεν υπήρχε ανάλογη αναφορά σε κόμβους γειτνίασης. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι στις λοιπές περιοχές δεν περιλαμβάνονται τα εκκλησιαστικά, τα καλλιτεχνικά σχολεία καθώς και η Σιβιτανίδειος οπότε αν κάποιος επιθυμεί να προσληφθεί στα σχολεία αυτά θα πρέπει να τα δηλώσει μέσα στις 30 ή 60 επιλογές του. 

Για τους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς να τονίσουμε ότι δεν ισχύει στις προσλήψεις το 20% των θέσεων να καταλαμβάνεται από τριτέκνους και φυσικά δεν υπάρχουν κυρώσεις αν κάποιος δεν αποδεχθεί διορισμό ως ωρομίσθιος ή αν παραιτηθεί. Όσοι θέλουν να εργαστούν ως ωρομίσθιοι δηλώνουν τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας σε μία περιφέρεια. Η επιλογή των ωρομίσθιων δεν γίνεται από το πληροφοριακό σύστημα κεντρικά αλλά κάθε Διεύθυνση Εκπαίδευσης επικοινωνεί τηλεφωνικά με τον υποψήφιο προς πρόσληψη εκπαιδευτικό με τα περισσότερα μόρια. Αν κάποιος αρνηθεί την πρόσληψη ως ωρομίσθιος δεν θα έχει κυρώσεις, όπως προειπώθηκε, αλλά θα πρέπει να στείλει ένα φαξ για να ενημερώσει τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης ώστε να καλέσει τον επόμενο. 

Καλόγηρος Βασίλειος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

zaxaraki.jpg
Ζαχαράκη: Το νέο σχέδιο της Κυβέρνησης απαγορεύει τα social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών
«Η Ελλάδα δεν θα πάει σε ένα μοντέλο ολικής απαγόρευσης αλλά θα εστιάσει στο μοντέλο του αυστηρού γονεϊκού ελέγχου»
Ζαχαράκη: Το νέο σχέδιο της Κυβέρνησης απαγορεύει τα social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών
πιερρακακης στον αντεννα
Πιερρακάκης: Ερχεται μάθημα στο σχολείο για το πως να διαχειρίζονται τα παιδιά τον εαυτό τους στο διαδίκτυο
Ερωτηθείς αν υπάρχουν σκέψεις για απαγόρευση των social media σε παιδιά ηλικίας μέχρι 15-16 ετών, είπε ότι το θέμα της σχέσης των παιδιών με το...
Πιερρακάκης: Ερχεται μάθημα στο σχολείο για το πως να διαχειρίζονται τα παιδιά τον εαυτό τους στο διαδίκτυο