Thumbnail
ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου

Aποστολάκης Δημήτρης

Αιρετός ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου

Εκλεγμένος με την  Ανεξάρτητη Κίνηση “ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ”

Κιν. 6944285669 – Tηλ. 2810226670

[email protected] ,

[email protected]

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ   τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών που μετατάχθηκαν στην πρωτοβάθμια – ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ

1.      τοποθετήσεις εκπαιδευτικών που μετατάχθηκαν από ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ στην πρωτοβάθμια

Επειδή  υπάρχουν πολλές διαφορετικές κατηγορίες συναδέλφων  που μετατάχθηκαν από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια  με επακόλουθο να υπάρχει μια γενικότερη σύγχυση και πολλοί συνάδελφοι ζητάνε διευκρινίσεις,  παραθέτω παρακάτω τα βασικά σημεία της τελευταίας εγκυκλίου  που παρέχει σχετικές  πληροφορίες.

Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 111154/Δ1/16-7-14 εγκύκλιο του Υπουργείου:

1. Τα ΠΥΣΠΕ κατά τις τοποθετήσεις σε κενές οργανικές θέσεις πρέπει να λάβουν υπόψη τα ακόλουθα:

α. Προηγείται η τοποθέτηση των εκπαιδευτικών που έχουν χαρακτηρισθεί οργανικά υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 14 του Π.Δ. 50/96, όπως συμπληρώθηκε από το άρθρο 12 του Π.Δ. 100/97.

β. Ακολουθεί η τοποθέτηση των εκπαιδευτικών, οι οποίοι ανήκουν σε ειδική κατηγορία λόγω ασθένειας, κατά τις διατάξεις του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 30 του Ν.3848/2010.

γ. Έπονται και κρίνονται μαζί:

·         οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στη διάθεση των ΠΥΣΠΕ (εξαιρούνται οι αποσπασμένοι στο εξωτερικό που έχουν χάσει την οργανική τους θέση και δεν βρίσκονται στο τελευταίο έτος απόσπασης στο εξωτερικό),

·         οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν από περιοχή σε περιοχή,

·         οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν αίτηση μετάθεσης από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (βελτιώσεις) και

·         οι εκπαιδευτικοί που μετατάχθηκαν με το καθεστώς της κινητικότητας (από διαθεσιμότητα) και περιλαμβάνονται στον πίνακα 1 της αριθ. 88900/Δ1/6-6-2014 (ΦΕΚ 714, τ. Γ΄) Υ.Α.. Στον πίνακα αυτό υπάρχουν 2 συναδέλφισσες, στο νομό μας  : η Μπεζιρτζόγλου Μαρία και η Σιαπάζου Μελπομένη.

Όλοι αυτοί οι εκπαιδευτικοί, συγκρινόμενοι συνολικά μεταξύ τους, τοποθετούνται σε κενές οργανικές θέσεις, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 15 και 16 του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, λαμβάνοντας υπόψη τις δηλώσεις προτίμησής τους.

2. Μετά την ολοκλήρωση των ως άνω διαδικασιών ακολουθεί η σε προσωρινή τοποθέτηση σύμφωνα τις λειτουργικές ανάγκες των Δ/νσεων εκπαίδευσης:

α) των εκπαιδευτικών που μετατάχθηκαν υποχρεωτικά σύμφωνα με το άρθρο 82 παρ. 11 του Ν. 4172/2013,

β) αυτών που μετατάχθηκαν από τη δευτεροβάθμιας με το καθεστώς της κινητικότητας (από διαθεσιμότητα) και περιλαμβάνονται στον πίνακα 2 της αριθ. 88900/Δ1/6-6-2014 (ΦΕΚ 714, τ. Γ΄) Υ.Α. και

γ) όσων εκ των εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση εκάστου ΠΥΣΠΕ και δεν κατέστη δυνατή η τοποθέτησή τους σε κενές οργανικές θέσεις με τις διαδικασίες της ανωτέρω παραγράφου 1.

Σύμφωνα λοιπόν  με το παραπάνω έγγραφο εξαιρούνται της διαδικασίας τοποθέτησης σε οργανικά κενά, οι εκπαιδευτικοί που μετατάχθηκαν υποχρεωτικά στην πρωτοβάθμια καθώς και οι εκπαιδευτικοί που μετατάχθηκαν στα πλαίσια της κινητικότητας και περιλαμβάνονται στον πίνακα 2 της αριθ. 88900/Δ1/6-6-2014 (ΦΕΚ 714, τ. Γ΄) Υ.Α .    Στον πίνακα αυτό δεν υπάρχει  κανείς συνάδελφος, στο νομό μας.

Συμπερασματικά όλοι οι συνάδελφοι, όλων των ειδικοτήτων,   που μετατάχθηκαν υποχρεωτικά στην πρωτοβάθμια και περιλαμβάνονται στην υπ’ αριθμ. 119655/Δ1/30-8-13 απόφαση, 3122 συνολικά, θα παραμείνουν για ένα έτος ακόμα σε προσωρινή τοποθέτηση και επομένως δε θα υποβάλουν αιτήσεις με την παρούσα διαδικασία. Έτσι οι εκπαιδευτικοί αυτοί θα λάβουν οργανική θέση με τη διαδικασία των τοποθετήσεων του επόμενου έτους, μετά την όποια  οργανικών θέσεων.                                                                                                                       

Παραπέμπεται λοιπόν η τύχη τους στο επόμενο σχολικό έτος.

2.      ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ ΠΕΡΣΙΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

Επειδή αρκετοί συνάδελφοι ζητάνε πληροφορίες σχετικά με τα σχολεία που πιθανόν να «βγάλουν» λειτουργικά υπεράριθμους εκπαιδευτικούς το Σεπτέμβριο, για να το λάβουν υπόψη τους στη συμπλήρωση της δήλωσή τους, το μόνο  που μπορεί να γίνει, είναι μια αναφορά σε  σχολεία που πέρυσι «έβγαλαν» υπεράριθμους, χωρίς βέβαια να θεωρηθεί δεδομένο ότι θα συμβεί ακριβώς το ίδιο και  φέτος, αν και είναι πολύ πιθανό ότι τα σχολεία αυτά θα «βγάλουν» και πάλι υπεράριθμους. Βασικό ρόλο, εκτός και άλλων πολλών παραγόντων, θα παίξει ο αριθμός των εγγεγραμμένων μαθητών ανά τάξη – τμήμα.

Τα σχολεία  που «έβγαλαν» πέρυσι υπεράριθμους είναι :

1.      ΔΗΜΟΤΙΚΑ

1ο  ΔΗΜ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (1 θέση)

4ο & 50ο ΔΗΜ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (3 θέσεις)

7ο ΔΗΜ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (1 θέση)

8ο ΔΗΜ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (6 θέσεις). Φέτος και μετά την τελευταία απόφαση του ΠΥΣΠΕ να λειτουργήσει ως 4/θ οι υπεράριθμοι θα είναι περισσότεροι.

13ο & 42ο ΔΗΜ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (3 θέσεις)

25ο & 27ο ΔΗΜ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (5 θέσεις)

39ο ΔΗΜ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (1 θέση)

ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΓΙΑΣ ΠΕΛΑΓΙΑΣ (2 θέσεις)

ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΝΩ ΑΣΙΤΩΝ(1 θέση)

ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΒΕΝΕΡΑΤΟΥ(1 θέση)

ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΓΑΛΙΑΣ(1 θέση)

ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ(1 θέση)

1ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΛΙΜΕΝΑ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ (4 θέσεις)

2ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΛΙΜΕΝΑ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ (1 θέση)

ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΜΑΡΑΘΟΥ(2 θέσεις)

ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΜΕΓΑΛΗΣ ΒΡΥΣΗΣ(1 θέση)

ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΣΚΑΛΑΝΙΟΥ(1 θέση)

ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΣΤΑΥΡΑΚΙΩΝ(1 θέση)

2ο  ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΤΥΜΠΑΚΙΟΥ(2 θέσεις)

ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΚΑΡΤΕΡΟΥ(8 θέσεις)

55ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΗΡΑΚΛ.(6 θέσεις) Στα δύο τελευταία,  Δημ. Σχολ. Καρτερού και 55ο Δημ. Σχολ.  Ηρακλείου, οι εκπαιδευτικοί που έχουν οργανική θέση σε αυτά βγαίνουν λειτουργικά υπεράριθμοι κάθε χρόνο, καθόσον τα σχολεία αυτά υφίστανται μόνο στα χαρτιά.

Εκτίμησή μου, η οποία εύχομαι ειλικρινά να διαψευστεί, είναι ότι φέτος με τον τεράστιο αριθμό οργανικών κενών αυτή τη στιγμή (182 δασκάλων) και πραγματικών κενών το Σεπτέμβριο, θα κριθούν υπεράριθμοι περισσότεροι εκπαιδευτικοί από κάθε άλλη χρονιά. 

2.      ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

17ο  ΝΗΠ. Ηρακλείου

36ο ΝΗΠ. Ηρακλείου

37ο  ΝΗΠ. Ηρακλείου

40ο ΝΗΠ. Ηρακλείου

70ο ΝΗΠ. Ηρακλείου

75ο  ΝΗΠ. Ηρακλείου

3ο ΝΗΠ. Ν. Αλικαρνασσού

ΝΗΠ. Αγίας Πελαγίας

ΝΗΠ. Γκαγκαλών

ΝΗΠ. Δαφνών

ΝΗΠ. Δουλίου

ΝΗΠ. Μαράθου

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παλιά Μιτζελα
Παλιά Μιτζέλα: H απίστευτη ιστορία του εξαφανισμένου χωριού της Μαγνησίας
Το τοπωνύμιο είναι βλάχικο, προέρχεται από το Μουντζέλα, που σημαίνει μικρό δασωμένο βουνό. Μια από τις παλιότερες γραπτές μαρτυρίες του ονόματος...
Παλιά Μιτζέλα: H απίστευτη ιστορία του εξαφανισμένου χωριού της Μαγνησίας
ψευδαίσθηση
Οπτική ψευδαίσθηση: Μόνο το 3% των ανθρώπων θα βρει το ξωτικό σε 8 δευτερόλεπτα
Στην παρακάτω εικόνα βλέπετε ένα χιονισμένο χωριό που έχει στολιστεί για τα Χριστούγεννα. Κάπου βρίσκεται ένα ξωτικό. Μπορείτε να το εντοπίσετε σε...
Οπτική ψευδαίσθηση: Μόνο το 3% των ανθρώπων θα βρει το ξωτικό σε 8 δευτερόλεπτα
φοίνικας
Tο νησί που είναι ένας από τους πιο ονειρικούς προορισμούς στον κόσμο πωλείται σε απίστευτη τιμή
Σύμφωνα με την Μirror, αυτός ο τροπικός παράδεισος ήταν το σκηνικό για μια μυστική απόδραση του πρίγκιπα Χάρι και της Μέγκαν Μαρκλ
Tο νησί που είναι ένας από τους πιο ονειρικούς προορισμούς στον κόσμο πωλείται σε απίστευτη τιμή
froyta_aftodioikisi.jpg
Πώς να αξιοποιήσετε φρούτα και λαχανικά που είχατε για πέταμα
Για να μη συνεχιστεί αυτή η κακή συνήθεια που κοστίζει και στην τσέπη σας, στην υγεία σας και στον πλανήτη, μάθετε πώς να δίνετε το «φιλί της ζωής»...
Πώς να αξιοποιήσετε φρούτα και λαχανικά που είχατε για πέταμα