Thumbnail
Πρόκειται προφανώς για ατυχή διατύπωση εκ μέρους του συντάκτη του κειμένου, που απέχει έτη φωτός από την πραγματικότητα.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2ου ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΛΥΜΝΟΥ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ Β΄ΕΛΜΕ

Με λύπη μας διαβάσαμε το καταγγελτικό άρθρο της Β΄ΕΛΜΕ που αφορούσε σε αυταρχικές συμπεριφορές διευθυντών στο νομό μας, οι οποίοι άσκησαν πιέσεις, απείλησαν και εξεβίασαν τους καθηγητές προκειμένου να συγκροτήσουν ομάδες αυτοαξιολόγησης. Με έκπληξη διαπιστώσαμε την εμπλοκή του ονόματος του διευθυντή του 2ου Λυκείου στη χορεία των διευθυντών που παρουσίασαν επαίσχυντες και καταδικαστέες συμπεριφορές. Πρόκειται προφανώς για ατυχή διατύπωση εκ μέρους του συντάκτη του κειμένου, που απέχει έτη φωτός από την πραγματικότητα.

Ο Σύλλογος Καθηγητών του 2ου Λυκείου έμπρακτα εκδηλώνει πάντα την αγωνιστικότητά του ενάντια σε κάθε νομοθετική προσπάθεια που υποβαθμίζει ή καταβαραθρώνει τη δημόσια εκπαίδευση. Στο θέμα της αυτοαξιολόγησης από την πρώτη στιγμή αρνηθήκαμε ομόφωνα τη συμμετοχή μας σε ομάδες με πρακτικό συλλόγου με το σκεπτικό ότι θα οδηγήσει στην κατηγοριοποίηση των σχολείων, σε συγχωνεύσεις και απολύσεις συναδέλφων. Μετά την αντίστοιχη άρνηση του εκπαιδευτικού κόσμου σε πανελλαδικό επίπεδο, το υπουργείο –σε μια ακόμη κίνηση αυταρχισμού- εξέδωσε εγκύκλιο με την οποία ανέθετε απ’ ευθείας στους διευθυντές να προβούν στη συγκρότηση ομάδων αυτοαξιολόγησης χωρίς τη συναίνεση των εκπαιδευτικών.

Σε όλες τις περιπτώσεις ο διευθυντής του λυκείου μας, ακολουθώντας την πάγια τακτική του- με πνεύμα δημοκρατίας, διαλλακτικότητας, συνεργασίας και σεβασμού στις θέσεις του συλλόγου εκπαιδευτικών όχι μόνο δεν μας άσκησε καμιά μορφή πίεσης (οι πιέσεις ασκούνται από το ίδιο το υπουργείο) αλλά  μας καλούσε πάντα να συναποφασίσουμε τις κινήσεις μας. Αποφασίσαμε ομόφωνα να μην προβούμε σε καμιά εθελοντική συμμετοχή στις ομάδες, αλλά να εφαρμοστεί η εγκύκλιος της τυπικής συγκρότησης ομάδων από τον διευθυντή. Είναι απορίας άξιο γιατί η Β΄ΕΛΜΕ δεν καταδικάζει περιπτώσεις σχολείων που έσπευσαν από την πρώτη στιγμή να δηλώσουν την αμέριστη συμπαράσταση και σύμπραξή τους στη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης με την εθελοντική συγκρότηση ομάδων και επέλεξε να στοχοποιήσει ένα σχολείο που ανέκαθεν πρωτοστατεί σε κάθε αγωνιστική και απεργιακή κινητοποίηση. Επιμένουμε πως πρόκειται για μια ατυχή διατύπωση εκ μέρους της.

Αισθανόμαστε την ανάγκη να τονίσουμε πως ο διευθυντής μας είναι από τις σπάνιες φωτεινές εξαιρέσεις διευθυντών –ειδικά στις δύσκολες πολιτικά συγκυρίες που διανύουμε- που για μας δε λειτουργεί τυπικά ως προϊστάμενος αλλά ως ένας πολύ καλός συνάδελφος που εμψυχώνει και συντονίζει πάντα με πνεύμα απόλυτου σεβασμού στο σύλλογο των εκπαιδευτικών.

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ 2ου ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΛΥΜΝΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

books
«Επιτερπής»: Η λέξη που κρύβει μέσα της τη χάρη και τη χαρά
Μια σπάνια λέξη με αρχαιοελληνική καταγωγή που περιγράφει ό,τι είναι ευχάριστο, όμορφο και ευπρεπές – ένας χαμένος θησαυρός της γλώσσας
«Επιτερπής»: Η λέξη που κρύβει μέσα της τη χάρη και τη χαρά
parbriz
Παρμπρίζ: Πόσα γνωρίζουμε για τον "αφανή" ήρωα των αυτοκινήτων;
Στο σύγχρονο αυτοκίνητο, το παρμπρίζ μπορεί να μοιάζει με ένα απλό, διάφανο κομμάτι γυαλιού. Όμως στην πραγματικότητα, αποτελεί ένα τεχνολογικό θαύμα...
Παρμπρίζ: Πόσα γνωρίζουμε για τον "αφανή" ήρωα των αυτοκινήτων;
papous
Η αναπνοή ως κλειδί για την έγκαιρη διάγνωση του Αλτσχάιμερ
Νέα επιστημονική μελέτη φέρνει στο φως μια πιθανή σύνδεση ανάμεσα στον τρόπο που αναπνέουμε και τον κίνδυνο εμφάνισης νευροεκφυλιστικών παθήσεων,...
Η αναπνοή ως κλειδί για την έγκαιρη διάγνωση του Αλτσχάιμερ