Thumbnail
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝΩΣΕΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝΩΣΕΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Βερανζέρου 22, 6ος
 όροφος – Αθήνα. Τηλ. 210.32.42.386, φαξ 210.38.45.434
www.omosp-goneon-athinas.org
  Αθήνα 15-04-2014
ΥΠΟΨΗ: κου Γκίνη, Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής,
Τσόχα 15-17, Φαξ: 2106450298

Κύριε Γκίνη,
Όπως έχουμε ενημερώσει -επανειλημμένως εδώ και δύο μέρες- συνεργάτη σας, θέλουμε ΑΜΕΣΑ να ορίσετε ραντεβού με εκπροσώπους Ενώσεων Γονέων της Αττικής και την Ομοσπονδία Γονέων Αττικής προκειμένου να σας καταθέσουμε την θέση μας για το ζήτημα που έχει προκύψει για την αναπλήρωση των χαμένων ωρών. Να σας παραθέσουμε όλους εκείνους τους λόγους που επιβάλλουν για φέτος την εξέταση των μαθητών της Α΄ Λυκείου όπως και τα προηγούμενα χρόνια με θέματα που θα βάλει αποκλειστικά ο διδάσκοντας και όχι με βάση την τράπεζα θεμάτων. Ενώ για τους υπόλοιπους μαθητές του Λυκείου να εξεταστούν σ’ αυτά που έχουν διδαχθεί και όχι σε αυτά που θα έπρεπε να έχουν διδαχθεί.

Σας γνωστοποιούμε το παρακάτω υπόμνημα
Υ Π Ο Μ Ν Η Μ Α

Με βάση το Προεδρικό Διάταγμα 170 και σχετική εγκύκλιο, κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδεία επιβάλλουν μαθήματα μέσα στις διακοπές του Πάσχα (μέχρι 3 ημέρες), για περισσότερα από 500 σχολεία, αλλά και παράταση του διδακτικού έτους, όταν οι ημέρες κατάληψης είναι περισσότερες των 3.

Θεωρούμε ότι η υποκρισία δεν έχει όρια, αφού με ευθύνη του Υπουργείου και όχι των μαθητών χάθηκαν και φέτος εκατοντάδες χιλιάδες διδακτικές ώρες, ελλείψει διδακτικού προσωπικού. Ακόμα και σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, φτάσανε να διορίζουνε εκπαιδευτικούς Γενάρη μήνα!!! Ακόμα και τώρα υπάρχουν κενά εκπαιδευτικών.
 Την ίδια στιγμή που οι ελλείψεις στα σχολεία καλά κρατούσαν, τίποτα δεν εμπόδισε την κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας, να προτείνουν τη «Λευκή εβδομάδα», προκειμένου να χορτάσει η δίψα των μεγαλοξενοδόχων και του τουριστικού κεφαλαίου. 

Το γεγονός ότι Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας διαπιστώνουν πρόβλημα και ανάγκη αναπλήρωσης χαμένων ωρών, αλλά επιμένουν στις εξετάσεις της Α’ Λυκείου με την «Τράπεζα θεμάτων» που θα τσακίσει τους νέους μαθητές, αποδεικνύει ότι δεν ενδιαφέρονται να λύσουν κανένα ζήτημα. Εξάλλου, το πρόβλημα των χαμένων ωρών δεν λύνεται με 3 μέρες παράταση και με εντατικοποίηση των μαθημάτων. Αντιθέτως, παιδαγωγικά φέρνει καταστροφικά αποτελέσματα.
 
Γι’ αυτό εκτιμάμε ότι Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας δεν ενδιαφέρονται πραγματικά για τις χαμένες διδακτικές ώρες, αλλά θ έ λ ο υ ν :

Α ν α π ο ι ν ι κ ο π ο ι ή σ ο υ ν τ ι ς κ ι ν η τ ο π ο ι ή σ ε ι ς και μέσα στο σχολείο

Α ν α β ά λ ο υ ν μ υ α λ ό σ τ ο υ ς μ α θ η τ έ ς , που τόλμησαν να ζητήσουν εκπαιδευτικούς για τα μαθήματά τους ή που αμφισβήτησαν την πολιτική του «ΝΕΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ» της αμορφωσιάς και της μαθητείας.
Α ν α τ ι μ ω ρ ή σ ο υ ν τ ο υ ς ε κ π α ι δ ε υ τ ι κ ο ύ ς , που δεν σιώπησαν στις διαθεσιμότητες και τις απολύσεις, υπερασπίζονται το δικαίωμα των πιο αδύναμων μαθητών στην μόρφωση.
 Με δυο λόγια, η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας τιμωρεί όλους όσοι απέδειξαν την εγκληματική τους πολιτική και στέκουν εμπόδιο στα σχέδιά τους. Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας δεν θέλουν να μαθαίνουν τα παιδιά μας γράμματα.
 Η ρότα τους είναι σταθερή για το «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ», παρά την αρνητική εμπειρία που υπάρχει σ’ όλο τον κόσμο από την εφαρμογή αυτού του μοντέλου εκπαίδευσης. Το «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ» δεν χρειάζεται εκπαιδευτικούς με μόνιμη σχέση εργασίας και επιστημονικά επιμορφωμένους, ασφαλή και σύγχρονα σχολεία των ολιγάριθμων τμημάτων, βιβλία σύγχρονα και ενιαία για όλα τα παιδιά. Το «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ» θα δείχνει την έξοδο στους περισσότερους μαθητών, πριν τα 18 τους χρόνια, στην φθηνή εργασία και την μαθητεία. Το «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ» θα συντηρείται από την τσέπη μας και θα καλεί χορηγούς –με το όποιο παιδαγωγικό κόστος- προκειμένου να μην κλείσει.
 
 Κ Α Λ Ο Υ Μ Ε Τ Ω Ρ Α Τ Η Ν Κ Υ Β Ε Ρ Ν Η Σ Η :

 να αποσύρει την απαράδεκτη εγκύκλιο-Π.Δ. για την λεγόμενη αναπλήρωση των διδακτικών ωρών.
 να εξεταστούν οι μαθητές της Α΄ Λυκείου όπως και τα προηγούμενα χρόνια με θέματα που θα βάλει αποκλειστικά ο διδάσκοντας και όχι με βάση την τράπεζα θεμάτων. 

να εξεταστούν οι μαθητές όλων των τάξεων του Λυκείου σ’ αυτά που έχουν διδαχθεί και όχι σε αυτά
που θα έπρεπε να έχουν διδαχθεί.
 
ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ,
ΝΑΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ

 
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ


 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 27/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φοιτητική στέγη, ενοίκια
Στέγη-γολγοθάς για τους νεοδιόριστους και αναπληρωτές- Έκκληση του Συλλόγου «ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ»
Κάλεσμα σε γονείς και κατοίκους Βύρωνα, Καισαριανής και Παγκρατίου για στέγαση και φιλοξενία
Στέγη-γολγοθάς για τους νεοδιόριστους και αναπληρωτές- Έκκληση του Συλλόγου «ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ»
mousiki
Διορισμοί 77 Εκπαιδευτικών Κλάδου ΤΕ16 Μουσικής σε Μουσικά Σχολεία – Όλες οι λεπτομέρειες
Ανακοινώθηκαν οι διορισμοί 77 εκπαιδευτικών κλάδου ΤΕ16 Μουσικής σε Μουσικά Σχολεία- Πίνακες, δικαιολογητικά και διαδικασία τοποθέτησης
Διορισμοί 77 Εκπαιδευτικών Κλάδου ΤΕ16 Μουσικής σε Μουσικά Σχολεία – Όλες οι λεπτομέρειες
δολοφονία
Βόλος: «Καλά της έκανα, με απατούσε» είπε ο γυναικοκτόνος που δολοφόνησε τη σύζυγό του μπροστά στα παιδιά του
Σοκάρει η μαρτυρία της κόρης τους- «Φώναζε η μητέρα μου 'βοήθεια, βοήθεια' και αυτός το έκανε γρήγορα και έφυγε. Όλα τα είδα – όταν την μαχαίρωσε,...
Βόλος: «Καλά της έκανα, με απατούσε» είπε ο γυναικοκτόνος που δολοφόνησε τη σύζυγό του μπροστά στα παιδιά του
σχολική τάξη, σχολείο, θρανία, καρέκλες, πίνακας, μαυροπίνακας
Πρόσκληση αποσπάσεων μόνιμων εκπαιδευτικών σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας για το 2025-2026
Οι αιτήσεις αφορούν Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας και τα εκτός έδρας τμήματά τους, με στόχο την κάλυψη των αναγκών διδασκαλίας και υποστήριξης των...
Πρόσκληση αποσπάσεων μόνιμων εκπαιδευτικών σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας για το 2025-2026