Thumbnail
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ

Η ντροπή ενός Υπουργού!

Ο Υπουργός Παιδείας ανακάλυψε εσχάτως την ντροπή.
 Ο κύριος Αρβανιτόπουλος κοιτάχτηκε επιτέλους στον καθρέφτη και ντράπηκε.
    Δεν ντράπηκε που με μια απόφασή του διέλυσε στην κυριολεξία την ΤΕΕ, αφήνοντας 20.000 μαθητές στην τύχη τους και βγάζοντας τους εκπαιδευτικούς τους σε διαθεσιμότητα.
    Δεν ντράπηκε να παίζει με την αγωνία 2000 εκπαιδευτικών που ακόμα βρίσκονται σε διαθεσιμότητα, ενώ στις τηλεοπτικές του εμφανίσεις συνεχώς τους «τακτοποιεί».

    Δεν ντράπηκε να βάλει την υπογραφή του στις πρώτες απολύσεις εκπαιδευτικών μετά από 100 χρόνια στην Ελλάδα, ανάμεσά τους και του προέδρου της ΟΛΜΕ!
    Δεν ντράπηκε που επί δύο συνεχόμενα σχολικά έτη τα σχολεία αδυνατούν να λειτουργήσουν λόγω των χιλιάδων κενών που δεν καλύπτονται.
    Δεν ντράπηκε που κάθε χρόνο η ενισχυτική διδασκαλία ξεκινά λίγο πριν τις εξετάσεις.
    Δεν ντράπηκε που οι μαθητές της Α’ Λυκείου θα συρθούν στις νέου τύπου προαγωγικές εξετάσεις χωρίς να έχουν, ακόμα και σήμερα, πρόσβαση στην περίφημη «τράπεζα θεμάτων».
    Δεν ντράπηκε που οι εκπαιδευτικοί  της Α’ Λυκείου περιμένουν επίσης, παραμονές των προαγωγικών εξετάσεων, να δουν το είδος των θεμάτων στα οποία θα εξεταστούν οι μαθητές τους.
    Δεν ντράπηκε να δηλώνει μέσω του υφυπουργού του ότι το μεγαλύτερο μέρος των μαθητών του Λυκείου πρέπει να οδηγηθούν στην κατάρτιση και τη μαθητεία.
    Δεν ντράπηκε για τη διάλυση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.
    Δεν  ντράπηκε να καταστρατηγεί τους νόμους με κάθε ευκαιρία.
    Δεν ντράπηκε για το κλίμα τρομοκρατίας που έχει εξαπολύσει στα σχολεία.
    Δεν ντράπηκε που επιτρέπει σε εξωθεσμικούς εκπρόσωπους της task force να τον υποκαθιστούν μέσα στο υπουργείο του.
    Δεν ντράπηκε που αγνοεί τις καταγγελίες και τα έγγραφα της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων με τα οποία τον καλούν να τηρήσει τη νομιμότητα σχετικά με το «mySchool».
    Δεν ντράπηκε να προωθήσει αυτή την κακόγουστη «φάρσα» που ονομάζει αξιολόγηση, την οποία, ακόμα και με το νέο καθεστώς τρομοκρατίας και τις απειλές της απόλυσης,  εκπαιδευτικοί και διευθυντές αρνούνται να εφαρμόσουν.
    Δεν ντράπηκε να θεσμοθετήσει μια αυτό-αξιολόγηση που είναι στην ουσία μηχανισμός κατηγοριοποίησης-ιδιωτικοποίησης και κλεισίματος δημόσιων σχολείων.
    Δεν ντράπηκε που επιχειρεί να επιβάλει ένα μηχανισμό «αξιολόγησης» του εκπαιδευτικού με στόχο να διαλύσει την εκπαιδευτική κοινότητα δημιουργώντας σχέσεις ανταγωνισμού, άκρατου ατομικισμού και χειραγώγησης, οδηγώντας σε νέες απολύσεις.
    Δεν ντράπηκε να περικόπτει συνεχώς τις εκπαιδευτικές δαπάνες για τη λειτουργία των δημόσιων σχολείων.
    Δεν ντράπηκε να παραμένει μέλος μιας κυβέρνησης που εκτελεί με συνέπεια ένα σχέδιο ολοσχερούς διάλυσης της χώρας και του κοινωνικού ιστού της.

Δεν ντράπηκε για όλα αυτά και για πολλά άλλα.
Ντράπηκε μόνο για το ότι οι εκπαιδευτικοί δεν «αξιολογούνται».
Θα ξανα-ντραπεί ίσως και σε λίγο, όταν θα διαπιστώσει ότι και οι πρυτάνεις δεν υποκύπτουν στην απαίτησή του για μαζικές διαγραφές φοιτητών.

 Ο κύριος Αρβανιτόπουλος ντρέπεται που είναι υπουργός.
 Κι εμείς επίσης.


Αθήνα, Απρίλιος 2014

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Αυτοκίνητο - Κιβώτιο ταχυτήτων
Κίνδυνος από την πινακίδα και τον αριθμό πλαισίου — Τι πρέπει να κρύβεις στο αυτοκίνητό σου
Έρευνες δείχνουν ότι με γνώση της πινακίδας και του VIN χάκερς μπορούν να αποκτήσουν απομακρυσμένη πρόσβαση σε «έξυπνα» αυτοκίνητα — προστατέψτε τον...
Κίνδυνος από την πινακίδα και τον αριθμό πλαισίου — Τι πρέπει να κρύβεις στο αυτοκίνητό σου
texniti_noimosini
Σε ποια ηλικία «ανθίζει» η νοημοσύνη μας; Νέα επιστημονικά δεδομένα ανατρέπουν όσα ξέραμε
Δεν υπάρχει μία και μοναδική ηλικία μέγιστης διανοητικής απόδοσης — η νοημοσύνη εξελίσσεται με διαφορετικές κορυφώσεις στη διάρκεια της ζωής μας
Σε ποια ηλικία «ανθίζει» η νοημοσύνη μας; Νέα επιστημονικά δεδομένα ανατρέπουν όσα ξέραμε
πυραμίδες
Ανατροπή για τις πυραμίδες της Αιγύπτου: Νέα θεωρία αλλάζει όσα ξέραμε για την κατασκευή τους
Μελέτη Γάλλων επιστημόνων προτείνει ότι οι αρχαίοι Αιγύπτιοι χρησιμοποίησαν υδραυλική τεχνολογία χιλιάδες χρόνια πριν από τη σύγχρονη εποχή
Ανατροπή για τις πυραμίδες της Αιγύπτου: Νέα θεωρία αλλάζει όσα ξέραμε για την κατασκευή τους