Ανακοινώσεις

Ενημέρωση για μεταθέσεις εκπαιδευτικών και για ομάδες εργασίας αναπληρωτών ΕΣΠΑ

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Ενημέρωση

Από την σελίδα του Δημήτρη Μπράτη στο Facebook

Χτες κατέθεσε η Γενική Δντρια ΠΕ κ ΔΕ του υπουργείου στον ανακριτή για το θέμα των μεταθέσεων, με αφορμή τη μήνυση που έκανε η ΔΟΕ. Να σημειωθεί ότι η Γενική Δνση ΠΕ κ ΔΕ έχει αποστείλει στον υπουργό την εγκύκλιο των μεταθέσεων από τον περασμένο Νοέμβρη κι από τότε του έχει καταθέσει και τρία υπομνήματα για τη μεγάλη καθυστέρηση.

Επί της ουσίας τώρα: Φαίνεται πως κάτι κινείται ,ετοίμασαν κάποιο σχέδιο το οποίο αναμένεται να το δώσουν εντός των επόμενων ημερών. Τι θα προβλέπει κανείς ακόμη δεν το γνωρίζει. Εκτίμησή μου πάντως είναι ότι μεταθέσεις θα γίνουν,παρά την πολύ μεγάλη καθυστέρηση.

Προσπαθώ συνάδελφοι να σας ενημερώνω έγκυρα και υπεύθυνα. Γι αυτό πριν γράψω αυτά που έγραψα για το αν οι αναπληρωτές που προσλήφθηκαν μέσω του ΕΣΠΑ, συμμετέχουν στις ομάδες εργασίας ζήτησα και είδα τι γράφει η σύμβασή τους και μίλησα με τον προιστάμενο της ΕΥΕ για να το διασταυρώσω.

Η σύμβαση που υπέγραψαν οι 7700 συνάδελφοι της πε,μέσω ΕΣΠΑ, σε κανένα σημείο της δεν αναφέρει ότι απαλάσσονται από διοικητικό έργο. Απαλλαγή υπάρχει μόνο για μερικούς συναδέλφους της βθμιας που προσλήφθηκαν για συγκεκριμένο έργο(περίπου 1200), επειδή συμπληρώνουν ερωτηματολόγια.

Αυτό αναφέρεται ρητά στη σύμβασή τους. Η υπεύθυνη ενημέρωση συνάδελφοι απαιτεί κόπο αλλά είναι υποχρέωση των εκλεγμένων.Θυμίζω τον πανικό που είχε δημιουργηθεί από κάποιους πέρυσι για τα σεμινάρια Ειδικής Αγωγής που θα μετρούσαν ως προυπηρεσία και για τις προσλήψεις νηπιαγωγών που θα γινόταν φέτος από τον οαεδ που φυσικά δεν έγιναν ποτέ, επειδή ήταν αντισυνταγματικό όπως σας είχα ενημερώσει.

 

Χτες κατέθεσε η Γενική Δντρια ΠΕ κ ΔΕ του υπουργείου στον ανακριτή για το θέμα των μεταθέσεων, με αφορμή τη μήνυση που έκανε η ΔΟΕ. Να σημειωθεί ότι η Γενική Δνση ΠΕ κ ΔΕ έχει αποστείλει στον υπουργό την εγκύκλιο των μεταθέσεων από τον περασμένο Νοέμβρη κι από τότε του έχει καταθέσει και τρία υπομνήματα για τη μεγάλη καθυστέρηση. Επί της ουσίας τώρα: Φαίνεται πως κάτι κινείται ,ετοίμασαν κάποιο σχέδιο το οποίο αναμένεται να το δώσουν εντός των επόμενων ημερών. Τι θα προβλέπει κανείς ακόμη δεν το γνωρίζει. Εκτίμησή μου πάντως είναι ότι μεταθέσεις θα γίνουν,παρά την πολύ μεγάλη καθυστέρηση. ………………………………………………….. Προσπαθώ συνάδελφοι να σας ενημερώνω έγκυρα και υπεύθυνα. Γι αυτό πριν γράψω αυτά που έγραψα για το αν οι αναπληρωτές που προσλήφθηκαν μέσω του ΕΣΠΑ, συμμετέχουν στις ομάδες εργασίας ζήτησα και είδα τι γράφει η σύμβασή τους και μίλησα με τον προιστάμενο της ΕΥΕ για να το διασταυρώσω. Η σύμβαση που υπέγραψαν οι 7700 συνάδελφοι της πε,μέσω ΕΣΠΑ, σε κανένα σημείο της δεν αναφέρει ότι απαλάσσονται από διοικητικό έργο. Απαλλαγή υπάρχει μόνο για μερικούς συναδέλφους της βθμιας που προσλήφθηκαν για συγκεκριμένο έργο(περίπου 1200), επειδή συμπληρώνουν ερωτηματολόγια. Αυτό αναφέρεται ρητά στη σύμβασή τους. Η υπεύθυνη ενημέρωση συνάδελφοι απαιτεί κόπο αλλά είναι υποχρέωση των εκλεγμένων.Θυμίζω τον πανικό που είχε δημιουργηθεί από κάποιους πέρυσι για τα σεμινάρια Ειδικής Αγωγής που θα μετρούσαν ως προυπηρεσία και για τις προσλήψεις νηπιαγωγών που θα γινόταν φέτος από τον οαεδ που φυσικά δεν έγιναν ποτέ, επειδή ήταν αντισυνταγματικό όπως σας είχα ενημερώσει.

Διαβάστε περισσότερα: Δ. Μπράτης

Χτες κατέθεσε η Γενική Δντρια ΠΕ κ ΔΕ του υπουργείου στον ανακριτή για το θέμα των μεταθέσεων, με αφορμή τη μήνυση που έκανε η ΔΟΕ. Να σημειωθεί ότι η Γενική Δνση ΠΕ κ ΔΕ έχει αποστείλει στον υπουργό την εγκύκλιο των μεταθέσεων από τον περασμένο Νοέμβρη κι από τότε του έχει καταθέσει και τρία υπομνήματα για τη μεγάλη καθυστέρηση. Επί της ουσίας τώρα: Φαίνεται πως κάτι κινείται ,ετοίμασαν κάποιο σχέδιο το οποίο αναμένεται να το δώσουν εντός των επόμενων ημερών. Τι θα προβλέπει κανείς ακόμη δεν το γνωρίζει. Εκτίμησή μου πάντως είναι ότι μεταθέσεις θα γίνουν,παρά την πολύ μεγάλη καθυστέρηση. ………………………………………………….. Προσπαθώ συνάδελφοι να σας ενημερώνω έγκυρα και υπεύθυνα. Γι αυτό πριν γράψω αυτά που έγραψα για το αν οι αναπληρωτές που προσλήφθηκαν μέσω του ΕΣΠΑ, συμμετέχουν στις ομάδες εργασίας ζήτησα και είδα τι γράφει η σύμβασή τους και μίλησα με τον προιστάμενο της ΕΥΕ για να το διασταυρώσω. Η σύμβαση που υπέγραψαν οι 7700 συνάδελφοι της πε,μέσω ΕΣΠΑ, σε κανένα σημείο της δεν αναφέρει ότι απαλάσσονται από διοικητικό έργο. Απαλλαγή υπάρχει μόνο για μερικούς συναδέλφους της βθμιας που προσλήφθηκαν για συγκεκριμένο έργο(περίπου 1200), επειδή συμπληρώνουν ερωτηματολόγια. Αυτό αναφέρεται ρητά στη σύμβασή τους. Η υπεύθυνη ενημέρωση συνάδελφοι απαιτεί κόπο αλλά είναι υποχρέωση των εκλεγμένων.Θυμίζω τον πανικό που είχε δημιουργηθεί από κάποιους πέρυσι για τα σεμινάρια Ειδικής Αγωγής που θα μετρούσαν ως προυπηρεσία και για τις προσλήψεις νηπιαγωγών που θα γινόταν φέτος από τον οαεδ που φυσικά δεν έγιναν ποτέ, επειδή ήταν αντισυνταγματικό όπως σας είχα ενημερώσει.

Διαβάστε περισσότερα: Δ. Μπράτης – Ενημέρωση για α/ μεταθέσεις β/ ομάδες εργασίας αναπληρωτών ΕΣΠΑ | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Σχολεία: Όλες οι ημερομηνίες για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς - Πότε επιστρέφουν εκπαιδευτικοί και μαθητές

ΑΣΕΠ 6Κ/2026: Κλείδωσε η νέα προκήρυξη για 317 μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία

Υπουργείο Παιδείας: Μέσω gov.gr η ανάληψη υπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς
 

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

ανακοινώσεις