Thumbnail
ΕΛΜΕ Βοιωτίας

Λιβαδειά  21 Οκτωβρίου 2013             

ΠΡΟΣ: Τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας

Εκπαίδευσης Ν. Βοιωτίας

ΚΟΙΝ: 1) Περιφερειακή Διεύθυνση  Εκπαίδευσης  Στερεάς Ελλάδας

2) ΚΕΔΔΥ  Βοιωτίας

3) Υπεύθυνο Παιδαγωγικών Θεμάτων Βοιωτίας

4) Υπεύθυνη Παιδαγωγικών Γυμνασίου Αλιάρτου

5)  Υπεύθυνη Παιδαγωγικών    Περιφέρειας Στερεάς                                                          

ΘΕΜΑ: ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ  ΦΟΙΤΟΥΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Σχετ.   Νόμος 4128 Άρθρο 28 Παρ.15

Στο Γυμνάσιο Αλιάρτου στη Γ΄ τάξη υπάρχουν δύο τμήματα μαθητών με 26 μαθητές το καθένα στα οποία φοιτούν τέσσερις  μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. (δύο μαθητές σε κάθε τμήμα).

Μετά από αίτημα του Διευθυντή και του Συλλόγου Διδασκόντων του Γυμνασίου Αλιάρτου, το οποίο συζητήθηκε και σε συνάντηση των διδασκόντων με το Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας, υπάρχει άμεση ανάγκη για διαχωρισμό των τμημάτων και δημιουργία τρίτου τμήματος για να διευκολυνθεί η εκπαιδευτική διαδικασία. Σας επισημαίνουμε ότι δύο από τους τέσσερις μαθητές έχουν σοβαρά μαθησιακά προβλήματα.

Σας επισημαίνουμε ότι ο Ν.4128, άρθρο 28 Παρ.15 ορίζει για τις περιπτώσεις αυτές:

« Στην υποπερίπτωση ββ΄ της παρ. 1 του άρθρου 6  του ν. 3699/2008 αντικαθίσταται το εδάφιο 4 ως εξής «Στα τμήματα που φοιτούν μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και στα οποία έχει συμπληρωθεί ο μέγιστος αριθμός μαθητών, ο αριθμός αυτός μειώνεται σε αναλογία, για κάθε μαθητή με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κατά τρεις μαθητές λιγότερους και οι μαθητές κατανέμονται εξίσου στα τμήματα της ίδιας τάξης κατόπιν απόφασης του συλλόγου διδασκόντων της σχολικής μονάδας και έγκρισης του αρμόδιου Σχολικού Συμβούλου.»

Σας παρακαλούμε να δημιουργηθεί άμεσα τρίτο τμήμα στη Γ΄ τάξη του Γυμνασίου. Παράκληση να μας απαντήσετε εγγράφως για το θέμα.

Λιβαδειά  4 Νοεμβρίου 2013             

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΣΤΟ 3Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ

H ΕΛΜΕ Βοιωτίας εκφράζει την έντονη  δυσαρέσκεια  και διαμαρτυρία της για το γεγονός ότι η ΔΔΕ Βοιωτίας δεν έχει έως αυτή τη στιγμή τοποθετήσει καθηγητή Γερμανικών στο 3ο Γυμνάσιο Λιβαδειάς παρά το γεγονός ότι ένας πολύ μεγάλος αριθμός μαθητών – γύρω στους 100 σύμφωνα με ενημέρωση του Διευθυντή του 3ου Γυμνασίου κ.Αλέκου Καρκάνα προς την ΕΛΜΕ- έχει επιλέξει ως Β ξένη Γλώσσα τα Γερμανικά και υπάρχει κενό 12 ωρών για καθηγητή Γερμανικών, το οποίο εξακολουθεί μέχρι αυτή τη στιγμή να μην έχει καλυφθεί  και ενώ έχουμε ήδη μπει στο Νοέμβριο!

Αξίζει να σημειωθεί πως ο Διευθυντής του 3ου Γυμνασίου Λιβαδειάς έχει ενημερώσει για το κενό 12 ωρών στο μάθημα των Γερμανικών στη ΔΔΕ Βοιωτίας ήδη μέσα στο πρώτο μισό του Σεπτεμβρίου, παρ΄ όλα αυτά η ΔΔΕ Βοιωτίας δεν τοποθετεί καθηγητή.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία του Διευθυντή ΔΔΕ Βοιωτίας  με το σχολικό Σύμβουλο Γερμανικών ( υπεύθυνου για την περιοχή Βοιωτίας) κου Δημήτριου Τηλαβερίδη περί τα τέλη Οκτωβρίου δόθηκε προφορικά η διαβεβαίωση ότι « το πρόβλημα θα ρυθμιστεί άμεσα» αφήνοντας να εννοηθεί πως σύντομα θα τοποθετηθεί καθηγητής Γερμανικών. Παρόλο αυτά, έως τη στιγμή αυτή κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί παρατείνοντας το πρόβλημα. 

Θεωρώντας ότι το να διδαχθούν οι μαθητές άλλη γλώσσα από αυτήν που επέλεξαν έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις επιθυμίες και τα ενδιαφέροντά τους και έχοντας υπόψη  τις διαμαρτυρίες γονέων και μαθητών του 3ου Γυμνασίου για το οξύ πρόβλημα που ανέκυψε, όπως και το γεγονός ότι στο Νομό Βοιωτίας υπάρχει επαρκής αριθμός καθηγητών Γερμανικών που θα μπορούσαν, κατά προτεραιότητα και άμεσα, να καλύψουν το κενό 12 ωρών στο 3ο Γυμνάσιο Λιβαδειάς, η ΕΛΜΕ Βοιωτίας καλεί την ΔΔΕ Βοιωτίας και το ΠΥΣΔΕ να προβούν το ταχύτερο δυνατό στην τοποθέτηση καθηγητή Γερμανικών ανταποκρινόμενοι στη δεδηλωμένη επιθυμία γονέων και μαθητών. Με δεδομένο ότι και πέρυσι οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου δεν διδάχθηκαν Γερμανικά λόγω απόσπασης των καθηγητών Γερμανικών του Νομού  σε άλλα ΠΥΣΔΕ και μη αποστολής αναπληρωτών, τυχόν μη διδασκαλία των Γερμανικών και φέτος ( που υπάρχει ικανός αριθμός καθηγητών) , θα αποτελούσε μία αρνητική και θλιβερή εξέλιξη για τις επιλογές των μαθητών και θα είχε αρνητικές συνέπειες για τη δυνατότητα διδασκαλίας των Γερμανικών σε ένα από τα πολυπληθέστερα Γυμνάσια του Νομού Βοιωτίας.  

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thranio
ΕΕΠ: Ανοίγει η πρόσκληση για νέες θέσεις Ψυχολόγων, Νοσηλευτών και Κοινωνικών Λειτουργών
Υπουργική απόφαση καθορίζει διαδικασία επιλογής Ψυχολόγων, Σχολικών Νοσηλευτών και Κοινωνικών Λειτουργών στα Σχολικά Δίκτυα Εκπαίδευσης και...
ΕΕΠ: Ανοίγει η πρόσκληση για νέες θέσεις Ψυχολόγων, Νοσηλευτών και Κοινωνικών Λειτουργών
ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί: Σοβάδες, κοντέινερ και πλημμυρισμένα προαύλια: Η πραγματικότητα στα σχολεία της Κεφαλονιάς
Εκπαιδευτικοί της Κεφαλονιάς και Ιθάκης καταγγέλλουν την κυβερνητική επίσκεψη ως επικοινωνιακή προπαγάνδα – «Απαιτούνται λύσεις, όχι βιτρίνες»
Εκπαιδευτικοί: Σοβάδες, κοντέινερ και πλημμυρισμένα προαύλια: Η πραγματικότητα στα σχολεία της Κεφαλονιάς
καιρός βροχές
Απότομη πτώση της θερμοκρασίας και τοπικά έντονα φαινόμενα – Η πρόγνωση της ΕΜΥ έως την Πέμπτη
Φθινοπωρινή μεταβολή με βροχές, καταιγίδες και πτώση θερμοκρασίας – Πού θα χτυπήσουν τα φαινόμενα
Απότομη πτώση της θερμοκρασίας και τοπικά έντονα φαινόμενα – Η πρόγνωση της ΕΜΥ έως την Πέμπτη
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ
Γιατί οι Μεγάλες Ελληνικές Επιχειρήσεις καθυστερούν στην υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης;
​​​​​​​Η χαμηλή ψηφιακή ωριμότητα, η έλλειψη στρατηγικής και ο φόβος της καινοτομίας κρατούν την Ελλάδα πίσω στη νέα τεχνολογική εποχή
Γιατί οι Μεγάλες Ελληνικές Επιχειρήσεις καθυστερούν στην υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης;