Ενημέρωση από την σελίδα του Δημήτρη Μπράτη στο Facebook
Στη Βουλή κατατίθεται σήμερα το νομοσχέδιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης που αναφέρεται ,μεταξύ άλλων,στις άδειες των Δημοσίων Υπαλλήλων και στους επιτυχόντες του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ του 2008.Όπως ενημερώθηκα από το αρμόδιο τμήμα έχουν ζητηθεί τα στοιχεία και από το Υπουργείο Παιδείας σήμερα.