Thumbnail
Θα ήθελα να μου απαντήσετε στα δύο παρακάτω ερωτήματα:

Επετηρίδα vs. ΑΣΕΠ: Πως μπορείτε να χωρίζετε τους εκπαιδευτικούς σε κομμάτια όταν οι διαδικασίες πρόσληψης ήταν όλες αξιοκρατικές;

Προς τους: υπουργό ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ &

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, υπουργό ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Όπως υποθέτω πως γνωρίζετε, πριν από την ίδρυση του ΑΣΕΠ οι εκπαιδευτικοί διορίζονταν από την επετηρίδα: ένα αδιάβλητο σύστημα. Σήμερα ανακοινώσατε στην τελική απόφαση για τα κριτήρια επιλογής των υπαλλήλων που τίθενται σε διαθεσιμότητα πως ο εκπαιδευτικός που τίθεται σε διαθεσιμότητα και είχε διοριστεί με το αδιάβλητο σύστημα της επετηρίδας μοριοδοτείται με 5 μόρια ενώ ο αντίστοιχος που διορίστηκε μέσω ΑΣΕΠ με 30. Στην ίδια απόφαση αναφέρεται πως ο μεταπτυχιακός τίτλος μοριοδοτείται με 4 μόρια και το διδακτορικό με 7.

Θα ήθελα να μου απαντήσετε στα δύο παρακάτω ερωτήματα:

Α. Πως είναι δυνατόν εσείς να αξιολογείτε διαφορετικά την επετηρίδα από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, όταν ο πρώτος διαγωνισμός για εκπαιδευτικούς έγινε το 1997; Όλοι οι εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν πριν από αυτό είχαν άλλη δυνατότητα πρόσληψης εκτός από την επετηρίδα;

Β. Είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού και διδακτορικού τα οποία και απέκτησα με υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών. Διορίστηκα το 1997 μέσω επετηρίδας. Συνεπώς αυτά τα τρία στοιχεία αντιστοιχούν σε: 7 από το διδακτορικό, 4 από το μεταπτυχιακό και 5 από την επετηρίδα: Σύνολο: 16 μόρια. Όπως βλέπετε από τη δική μου περίπτωση -η οποία σαφώς δεν είναι η μοναδική-, με το άθροισμα τριών και μόνο στοιχείων εκ των οποίων τα δύο είναι μεταπτυχιακοί τίτλοι ήδη υπολείπομαι 14 μόρια από τα 30 που ορίζετε για το γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

Μπορείτε παρακαλώ να μου εξηγήσετε πώς απαντάτε σε πρότερη ανακοίνωσή σας, η οποία συνόδευε την τροπολογία με την οποία δεν εξαιρούνται από τη διαθεσιμότητα οι κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων και η οποία αναφέρει πως η κατοχή των συγκεκριμένων τίτλων σπουδών θα μοριοδοτηθεί στο πλαίσιο της κινητικότητας και θεωρείται δεδομένο ότι θα επιστρέψουν στο Δημόσιο;

 

Δρ. Ελισάβετ Γεωργιάδου, εκπαιδευτικός

Τεχνολόγος Γραφικών Τεχνών

Μεταπτυχιακό Επικοινωνία και Εικόνα

Διδακτορικό στα Εκπαιδευτικά Πολυμέσα

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 5/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

zeugari
Η Φωνή ως κλειδί στην ερωτική έλξη
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία, το 79% των αδέσμευτων ανθρώπων δηλώνουν πως η φωνή παίζει καθοριστικό ρόλο στην έλξη και μπορεί να...
Η Φωνή ως κλειδί στην ερωτική έλξη
Η διατροφή της ευτυχίας: Ποια τρόφιμα μας κάνουν πιο χαρούμενους και δεν παχαίνουν
Διατροφή και μακροζωία: Τροφές που προάγουν υγιή γήρανση και παράταση ζωής
Όπως φαίνεται από επιστημονικές έρευνες, η σωστή διατροφή μπορεί να είναι το κλειδί για μια υγιή και μακροχρόνια ζωή.
Διατροφή και μακροζωία: Τροφές που προάγουν υγιή γήρανση και παράταση ζωής
ekpaideytikoi
Αρνητικές αποφάσεις του Διοικ. Εφετείου Κομοτηνής επι των αιτήσεων ακύρωσης της ΔΟΕ
Νέο πλήγμα για χιλιάδες εκπαιδευτικούς με φόντο τις καθυστερήσεις στις κρίσεις μονιμοποίησης
Αρνητικές αποφάσεις του Διοικ. Εφετείου Κομοτηνής επι των αιτήσεων ακύρωσης της ΔΟΕ
sxoliki_taxi
Διεθνές Απολυτήριο στα Δημόσια Σχολεία: Δημοσιεύθηκε το ΦΕΚ με τα Μαθήματα και τις Αναθέσεις για το 2026-2027
Το νέο πρόγραμμα του International Baccalaureate τίθεται σε εφαρμογή από τη Β’ Λυκείου το 2026-2027 σε 13 σχολεία – Αναλυτικά οι θεματικές ενότητες,...
Διεθνές Απολυτήριο στα Δημόσια Σχολεία: Δημοσιεύθηκε το ΦΕΚ με τα Μαθήματα και τις Αναθέσεις για το 2026-2027