ΠΑΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ο.Α.Ε.Δ.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
"Η Συσπείρωση" αντιγράφει την ΠΑΣΚ του Α2 και οι ευγενείς της ΔΑΚΕ γαλήνια συνεχίζουν το γαλάζιο "συμπόσιο" των παρανομιών.
"Πατρίδα; πουλημένη στο σφυρί! Λευτεριά; Με χαλκάδες δεν μπορεί!"
- Αν και γνωστές οι θέσεις και οι επιδιώξεις της παλιάς ΠΑΣΚ καθηγητών ΟΑΕΔ που μεταλλάχθηκε σε "Αγωνιστική συσπείρωση", καθόλου δεν μας εκπλήσσει η συνέχεια της δουλικής στάσης της ηγεσίας της και οι πρόθυμες υπηρεσίες στην Ε.Ε. στις κυβερνήσεις και τις διοικήσεις του οργανισμού που τις υπηρετούν.
- Τα τροϊκανά μνημόνια και όσοι στηρίζουν αυτές τις πολιτικές που διαλύουν τη χώρα, καταργούν την Δημόσια Τ.Ε.Ε., φτωχαίνουν τον Ελληνικό λαό, ενώ η συνδικαλιστική ηγεσία των εκπαιδευτικών σχολών Ο.Α.Ε.Δ. βρίσκεται σε διαρκή αδράνεια, οδηγούν ακόμα περισσότερο στην εξαθλίωση τόσο των εκπαιδευτικών όσο και του ελληνικού λαού.
- Οι συνάδελφοι αυτοί έχουν ακόμα το θράσος να εμφανίζουν για μια ακόμα φορά το κατάπτυστο κείμενο του δήθεν ψηφίσματος της Λαμίας με θέσεις και απόψεις που είναι ευθεία βολή στη Δημόσια Τ.Ε.Ε., στους εκπαιδευτικούς και στην ελληνική κοινωνία.
- Οι συνάδελφοι αυτοί "αγωνίζονται" να μας πείσουν ότι η επικαιροποίηση του ψηφίσματος της Λαμίας είναι αυτό που θα βγάλει από το αδιέξοδο τους εργαζόμενους εκπαιδευτικούς των σχολών του Ο.Α.Ε.Δ., οι οποίοι χτυπιούνται αλύπητα από τις μνημονιακές κυβερνήσεις, για τις οποίες ούτε καν κάνουν κουβέντα, μάλλον δεν έχουν καταλάβει τι έχει γίνει στη χώρα και ούτε μπόρεσαν να συλλάβουν αυτό που σχεδιάστηκε από την Ε.Ε. και το Δ.Ν.Τ. και υλοποιεί δικομματική συγκυβέρνηση στην εκπαίδευση. Πρόκειται περί πλήρους κατάρρευσης της Δημόσιας Τ.Ε.Ε. Πρόκειται για την κατάργηση της μονιμότητας, της οικονομικής εξαθλίωσης των εκπαιδευτικών και της ελληνικής κοινωνίας, την εφαρμογή της γενικευμένης κατάρτισης ως μοναδικής δομής απόκτησης δεξιοτήτων με πυλώνες τους ιδιώτες και "φαλιρισμένη" αυτοδιοίκηση.
- Ξεχνούν οι συνάδελφοι αυτοί που ηγούνται της νέας κυβερνητικής κίνησης καθώς και της νέας πλειοψηφίας στην Ο.Ε.Λ. (ΔΑΚΕ), ποιες πολιτικές και κόμματα μας έφεραν σε αυτή τη δεινή θέση ως κοινωνία. Κρύβουν ποιοι έμπασαν τους ιδιώτες στις σχολές μας, ενώ προβάλλουν το γερμανικό σκλαβοπάζαρο του δυϊκού συστήματος της μαθητείας και της κατάρτισης για να χρυσώσουν το χάπι στους συναδέλφους, για να βάλουν από το παράθυρο τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα και πλήρη ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης του Ο.Α.Ε.Δ. Επιδιώκουν ταυτόχρονα και οι δύο να οικοδομήσουν το νέο δίκτυο συμπράξεων με τις πολυεθνικές εταιρίες, παραδίδοντας τα νέα παιδιά και τις οικογένειές τους βορά στην ελεύθερη αγορά που πρεσβεύουν η ΠΑΣΚ και η ΔΑΚΕ.
- Αυτό το δίκτυο εκμετάλλευσης της παιδικής εργασίας και του ανασφάλιστου έργου μέσω της δήθεν απόκτησης εργασιακής εμπειρίας, εμείς το έχουμε καταγγείλει και επιδιώκουμε να το καταργήσουμε μαζί με τους εργαζόμενους και τους μαθητές.
- Οι θέσεις τους φανερώνουν, για μια ακόμη φορά, ότι θέλουν να λειτουργήσουν ως "διοικητική επιτροπεία" στη θέση του Α2 του Οργανισμού, παραπέμποντάς μας σε μία ιεραρχική φαιοπράσινη πειθαρχία που όλα τα αξιολογούν οι ειδικοί με βαθμό Α'.
- Οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί του οργανισμού τα τελευταία χρόνια βρίσκονται σε συνεχόμενη ένταση και αγωνία από τα αλλεπάλληλα χτυπήματα από τις κυβερνήσεις και την πιθανή κατάργηση των σχολών με τη δαμόκλειο σπάθη της κινητικότητας – διαθεσιμότητας που επικρέμεται επί της κεφαλής του.
- Οι αποτυχημένες συνταγές ορισμένων για το ποιος τύπος σχολείου θα εφαρμοστεί στον Ο.Α.Ε.Δ., κρύβουν στην ουσία τις επιδιώξεις της πολιτικής ηγεσίας των τελευταίων κυβερνήσεων και των κομμάτων τους για την κατάργηση των σχολών μας μέσω του υποβιβασμού τους.
- Παράλληλα σε επίπεδο εκπαίδευσης και γενικότερα παροχής δημόσιων υπηρεσιών, όπως μαθητεία, μαθητικές εστίες, περικοπές ειδικοτήτων, υποβάθμιση δημόσιου ΙΕΚ – πιστοποίηση, ανεργία και άλλα, έχουν ήδη υποβαθμιστεί με τις περικοπές στη χρηματοδότησή τους και οδεύουν στην "αγκαλιά" των ιδιωτών (βλέπε ΣΔΙΤ) στο όνομα της σύνδεσης με την αγορά εργασίας.
- Είναι διάχυτη, επίσης, η αγωνία σε όλους τους συναδέλφους μας, όπως διακρίνεται και σε όλα τα σχολεία του Ο.Α.Ε.Δ. σ' όλη την Ελλάδα, για τη συνέχεια της Δημόσιας Τ.Ε.Ε., της μόνιμης θέσης του καθηγητή στα σχολεία μας και της επίλυσης οριστικά του προβλήματος των ωρομισθίων. Σε αυτό το σημείο θέλουμε να στηλιτεύσουμε και να καταγγείλουμε ταυτόχρονα τις περικοπές των ειδικοτήτων για το νέο σχολικό έτος (2013-14), που στοχεύουν στη συρρίκνωση των σχολείων μας και οδηγούν στην "έξοδο" πολλούς από εμάς μόνιμους και ωρομισθίους. Η αύξηση του ωραρίου πέρασε χωρίς καμία διαμαρτυρία και χωρίς να έχει συγκινηθεί το Δ.Σ. Ο.Ε.Λ. – Ο.Α.Ε.Δ., με αποτέλεσμα το μειωμένο ωράριο να είναι η βραδυφλεγής "βόμβα" για διαθεσιμότητα – απόλυση.
- Για την περιβόητη πρόταση για το Τεχνολογικό Λύκειο Μαθητείας στον Ο.Α.Ε.Δ. υπάρχουν σοβαρές ενστάσεις, αφού θα εξαφανιστούν οι βασικές τεχνικές ειδικότητες, "εξοβελίζοντας" τα εργαστήρια από το βασικό κορμό αυτού του τύπου σχολείων. Η δραματική μείωση των επαγγελματικών μαθημάτων, κυρίως αυτών που συγκροτούν την ειδίκευση, παραπέμπουν το όλο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών σύμφωνα με τις κατευθύνσεις του Ευρωπαϊκού Συστήματος Πιστοτικών Μονάδων για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ESVET), σε αντίθεση με το καθολικό τεχνικό σχολείο που έχουμε γνωρίσει. Δηλαδή θέλουν ένα Λύκειο που δεν θα συγκροτεί τμήματα Γενικής Παιδείας για πρόσβαση σε Πανεπιστήμια και παράλληλα δε χορηγεί τίτλους απολυτηρίου Λυκείου, δηλαδή ένα κατώτερο Τ.Ε.Ε.
- Μήπως όλοι αυτοί θέλουν να χάσουμε ότι έχει κερδηθεί στο όνομα ότι θα ενταχθούμε αν συμπεριληφθούμε σ' ένα Γενικό Λύκειο με ολίγους τεχνολογικούς τίτλους και μόνο;
- Με αίσθημα ευθύνης και με πλήρη συναίσθηση για τις δύσκολες μέρες που ήρθαν και με όποιο βάρος μας αναλογεί χωρίς μεταμφιέσεις και μισόλογα, πρέπει το Δ.Σ. του Συλλόγου και η Ο.Ε.Λ. να βγουν από την αδράνεια και τον εφησυχασμό και να ανοίξουν, εδώ και τώρα, έναν ανοικτό διάλογο για την διαμόρφωση της τελικής πρότασης, που θα διεκδικήσουμε και αγωνιστικά την επόμενη δύσκολη μνημονιακή περίοδο.
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ
1. α) Την ενιαιοποίηση της δημόσιας δωρεάν Τ.Ε.Ε. σε επίπεδο τύπων σχολικών μονάδων – προγραμμάτων σπουδών και επαγγελματικών δικαιωμάτων των πτυχιούχων αυτών με στόχο τον ένα τύπο σχολείου θεωρίας και πράξης.
β) Για την ελεύθερη πρόσβαση των αποφοίτων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε αντίστοιχο τομέα της ειδικότητάς του.
2. Η εκπαίδευση του Ο.Α.Ε.Δ. να ανήκει στο δίκτυο της τυπικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του ενιαίου συστήματος Τ.Ε.Ε.
3. Μεταβατικά στις σχολικές μονάδες του Ο.Α.Ε.Δ., επιπλέον, να λειτουργούν μεταδευτεροβάθμιες πειραματικές Δημόσιες Σχολές Τεχνών και Επαγγελμάτων διετούς ή τριετούς φοίτησης (ειδίκευση) ανάλογα με την ειδικότητα.
4. Κατάργηση κάθε μορφής κατάρτισης.
5. Την επαναφορά των Μαθητικών Εστιών του Οργανισμού.
6. Εκδημοκρατισμό και διαφάνεια της λειτουργίας του Ο.Α.Ε.Δ. κυρίως σε επίπεδο της εκπαίδευσης.
7. Αξιοκρατικές επιλογές στελεχών εκπαίδευσης. Καταγγέλλουμε κάθε παραγοντισμό σε βάρος θεσμών και προσώπων.
8. Να μην μετατραπεί ο Ο.Α.Ε.Δ. σε άτυπη εκπαίδευση.
9. "Όχι" στις καταργήσεις ειδικοτήτων.
10. Μονιμοποίηση όλων των ωρομισθίων εκπαιδευτικών που εργάζονται στον Ο.Α.Ε.Δ.
ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ
1. Να ενώσουμε τους συναδέλφους.
2. Να ανατρέψουμε τα δεδομένα.
3. Να επιβάλλουμε λύσεις.
4. Να αναβαθμιστεί η δημόσια Τ.Ε.Ε. Ο.Α.Ε.Δ.
5. Να ζούμε με αξιοπρέπεια από το μισθό μας.
6. Να καταργήσουμε τα μνημόνια.
7. Να φύγουν οι κατακτητές από της χώρα μας.
8. Καμμία απόλυση εκπαιδευτικών του Ο.Α.Ε.Δ.
Καλούμε τους συναδέλφους σε κοινή δράση, για να διαφυλάξουμε τα αυτονόητα, γιατί κάθε επιφύλαξη σήμερα, ίσως αύριο να στοιχίσει σε όλους μας.
Αθήνα 19 Ιουλίου 2013
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη