Thumbnail
Οι 12 μόνιμοι συνάδελφοι και ο ένας αναπληρωτής που κατάφεραν να αυξήσουν τον αριθμό των μαθητών τους κατά 34% (στην τριετία της κρίσης), να επιτυγχάνουν στα ΤΕΙ το 15% των υποψηφίων , να περιορίσουν τη μαθητική διαρροή, να εκπαιδεύουν αποφοίτους μεγάλης ηλικίας άλλων ειδικοτήτων, να συμμετέχουν σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα, να διοργανώνουν πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενημερωτικές και επιστημονικές συναντήσεις ΤΕΘΗΚΑΝ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ !!!

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΜΕ «ΜΥΘΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ»

Non paper  ΕΠΑΛ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ – ΧΑΝΙΩΝ.

Αναφέρει το Υπουργείο Παιδείας :

                Ο μύθος:  Το Υπουργείο Παιδείας κλείνει τα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ, «καταργεί την Τεχνική Εκπαίδευση.

                Η πραγματικότητα : Στα ΕΠΑΛ μετά την Α΄ Λυκείου υπάρχουν 12 τομείς από τους οποίους καταργούνται μόνο οι 2 και στις ΕΠΑΣ 30 ειδικότητες από τις οποίες καταργούνται μόνο οι 8.

Σωστά μέχρι εδώ συμφωνούμε. Το συμπέρασμα ποιο είναι ; Γίνεται εξορθολογισμός και νοικοκύρεμα ή ισοπέδωση της επαγγελματικής εκπαίδευσης; Τα στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας δείχνουν: Οι 2 τομείς των ΕΠΑΛ αντιστοιχούν στο 24% των μαθητών που φοιτούν στα ΕΠΑΛ και οι 8 ειδικότητες των ΕΠΑΣ αντιστοιχούν στο 55%  των μαθητών που φοιτούν στις ΕΠΑΣ.

 

 

 

Ας κρίνει ο αναγνώστης που βρίσκεται η αλήθεια, στο μύθο ή στην ερμηνεία της πραγματικότητας του Υπουργείου;  Ας  ζητήσουν οι βουλευτές τα στοιχεία από το Υπουργείο, πριν ψηφίσουν το πρώτο στάδιο της  διάλυσης της επαγγελματικής εκπαίδευσης.  Η «αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης στα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ (2007-2013)» μελέτη του ΕΑΙΤΥ προυπολογισμού 450.000€ με τα μέτρα που παίρνονται πετάγεται στα σκουπίδια. Τι θα ψηφίσετε κ. Χριστοφιλοπούλου; Τι θα ψηφίσετε κ. Κακλαμάνη ; Τι θα ψηφίσετε κ. Βουλευτές; Θα βαφτίσετε την κατάργηση του 25% της δυναμικότητας των ΕΠΑΛ και του 55% των ΕΠΑΣ, εκσυγχρονισμό;

Η πραγματικότητα του Υπουργείου έχει και συνέχεια. «Οι απόφοιτοι των επαγγελμάτων υγείας και πρόνοιας δεν βρίσκουν επαγγελματική αποκατάσταση».  Αρχικά να επισημάνουμε ότι και μόνο η επίκληση των λέξεων  «επαγγελματική αποκατάσταση» στις σημερικές συνθήκες  με τα ποσοστά ανεργίας των νέων αποτελεί βλασφημία και όχι επιχείρημα. Στη συνέχεια να ρωτήσουμε σε ποια στοιχεία στηρίζεται αυτή η διαπίστωση;

Τα στοιχεία που μας δίνουν οι απόφοιτοι του σχολείου μας δείχνουν ότι παρά την μεγάλη κρίση και τη διάλυση της «αγοράς εργασίας» καταφέρνουν και βρίσκουν ορισμένες θέσεις εργασίας και μάλλον βρίσκονται σε καλύτερη θέση από τους απόφοιτους άλλων ειδικοτήτων. Η εκτίμηση αυτή ενισχύεται και από το γεγονός ότι ο αριθμός των μαθητών στον τομέα Υγείας και Πρόνοιας στην τριετία της κρίσης αυξάνεται κατά 34%.

  

2012-13

2011-12

2010-11

ΜΑΘΗΤΕΣ

Β ΤΑΞΗ

90

74

71

         "-"

Γ ΤΑΞΗ

78

63

54

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ

 

168

137

125

 

Οι 12 μόνιμοι συνάδελφοι και ο ένας αναπληρωτής που κατάφεραν να αυξήσουν τον αριθμό των μαθητών τους κατά 34% (στην τριετία της κρίσης), να επιτυγχάνουν στα ΤΕΙ το 15% των υποψηφίων , να περιορίσουν τη μαθητική διαρροή, να εκπαιδεύουν αποφοίτους μεγάλης ηλικίας άλλων ειδικοτήτων, να συμμετέχουν σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα, να διοργανώνουν πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενημερωτικές και επιστημονικές συναντήσεις ΤΕΘΗΚΑΝ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ !!!

Αυτή ήταν η αξιολόγηση της προσφοράς τους από την πολιτεία. Η δουλειά τους δημιούργησε σύγχυση στην αγορά εργασίας!!! Είναι τόσο μεγάλη η σύγχυση που προκάλεσαν, γι’ αυτό θα πρέπει οι οργανικές θέσεις που κατέχουν να καταργηθούν προκειμένου να ικανοποιούνται οι όροι του άρθρου 103. 4 του Συντάγματος (Oι δημόσιοι υπάλληλοι που κατέχουν οργανικές θέσεις είναι μόνιμοι εφόσον αυτές οι θέσεις υπάρχουν).  Η σύγχυση στην αγορά εργασίας αιτία άρσης της μονιμότητας στο Δημόσιο!!! Έλεος, νομικοί υπάρχουν σ’ αυτή τη χώρα;

                Είναι μύθος, ισχυρίζεται το Υπουργείο, ότι καταργώντας τις θέσεις των καθηγητών αυτών των κλάδων και ειδικοτήτων αφήνει στο δρόμο μαθητές, τους αφήνει χωρίς σχολείο. Η πραγματικότητας, πάντα σύμφωνα με το Υπουργείο, είναι ότι :

·         Το Σεπτέμβριο του 2013 δεν θα παρέχεται ο Τομέας Υγείας & Πρόνοιας καθώς και ο Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών – Γραφικών Τεχνών, που καταργούνται για τους μαθητές, που αποφοίτησαν εφέτος από την Α’ Λυκείου ΕΠΑΛ ή Γενικού Λυκείου. Οι μαθητές θα μπορούν να επιλέξουν από τους εναπομείναντες 10 τομείς των ΕΠΑΛ.

·         Το Σεπτέμβριο του 2013 στις Ειδικότητες των ΕΠΑΛ που καταργήθηκαν θα υπάρχουν μαθητές μόνον στη Γ’ ΕΠΑΛ, οι οποίοι απρόσκοπτα θα ολοκληρώσουν τις σπουδές τους και γι αυτό το σκοπό θα απασχοληθούν ωρομίσθιοι καθηγητές με προτεραιότητα πρόσληψης για αυτούς που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα, όπως προβλέψαμε στο σχετικό Νομοσχέδιο που κατατέθηκε.

Η πραγματικότητα στην πόλη μας το Σεπτέμβριο θα είναι: 130 περίπου μαθητές που επέλεγαν τους τομείς Υγείας & Πρόνοιας και Εφαρμοσμένων Τεχνών – Γραφικών Τεχνών να αναγκαστούν, κατά το μεγαλύτερό τους μέρος, να επιλέξουν τον τομέα Οικονομικών & Διοικητικών Υπηρεσιών ( εκτός και αν πιστεύει κανείς ότι τα κορίτσια της νοσηλευτικής θα επιλέξουν να γίνουν πλοίαρχοι, μηχανικοί, ηλεκτρονικοί κ.λ.π) . Οι κτιριακές υποδομές και το προσωπικό του 1ου ΕΠΑΛ δεν επαρκεί για την εκπαίδευση αυτών των παιδιών. Άρα, έστω και προσωρινά, οι μαθητές είναι χωρίς σχολείο. Θα χρειαστεί ανακατανομή των κτιριακών εγκαταστάσεων, πρόσληψη προσωπικού και άλλες προσπάθειες της τοπικής εκπαιδευτικής ηγεσίας για να λυθούν τα προβλήματα. Αυτό απαιτεί χρόνο, κόπο και έχει κόστος. Εκτός αν ενημερώσουμε τους μαθητές ότι αδυνατούμε να τους εκπαιδεύσουμε. Είπαμε το σύνθημα άλλαξε «πρώτα το μνημόνιο, μετά ο μαθητής και ο δάσκαλος σε διαθεσιμότητα».

Όσο για τους μαθητές της Γ΄ ΕΠΑΛ θα ολοκληρώσουν τις σπουδές τους με ωρομίσθιους (υπό απόλυση καθηγητές που ήταν μόνιμοι στην ίδια θέση στο ίδιο σχολείο) που θα προσληφθούν κατά προτεραιότητα!!! Τέτοια σατανική, σαδιστική και εκβιαστική πρόταση προς τους εργαζόμενους, μόνο άρρωστα μυαλά μπορούν να σκεφτούν. Κύριε Υπουργέ & Υφυπουργέ απολύστε τους συμβούλους σας και με την αποζημίωση τους στείλτε τους για ψυχιατρική παρακολούθηση.

            Οι εναπομείναντες επιστρατευμένοι καθηγητές του ΕΠΑΛ ΕΛ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ, οι συνταξιούχοι του σχολείου μας, ο σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων δηλώνουν ότι θα αγωνιστούν μαζί με τους υπό απόλυση συναδέλφους τους για να μην εφαρμοστούν οι παρανοϊκές προτάσεις του πολυνομοσχεδίου. Σας δηλώνουμε ότι είμαστε στρατευμένοι στον αγώνα της υπεράσπισης του Δημόσιου Σχολείου. Όλοι είμαστε αντίθετοι. Δεξιοί, αριστεροί, κεντρώοι, ασεπίτες, με επετηρίδα, με πάνω από 12 χρόνια, με κάτω από 12 χρόνια, δ/ντές , υποδ/ντές, τομεάρχες, χοντροί, αδύνατοι ...ΟΛΟΙ.

Ο Σεπτέμβριος του 2013 θα δείξει την πραγματικότητα.

 

Οι καθηγητές του ΕΠΑΛ. ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

THEODOROPOYLOS
Γιατί τον πνευματώδη κ. Τάκη Θεοδωρόπουλο τον εξοργίζουν οι δάσκαλοι που κάλεσαν την κόρη του Τσε Γκεβάρα
Η αλήθεια όμως είναι ότι η Αλέιδα Γκεβάρα μίλησε για τα παιδικά της χρόνια, αλλά και τα νεανικά του πατέρα της, περιέγραψε με συγκίνηση στους μαθητές...
Γιατί τον πνευματώδη κ. Τάκη Θεοδωρόπουλο τον εξοργίζουν οι δάσκαλοι που κάλεσαν την κόρη του Τσε Γκεβάρα