Thumbnail

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΟΥ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ

Συνάδελφε-ισσα με αφορμή τη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ Θεσπρωτίας στις 28-05-2013 για τον υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων που αφορούσε τις μεταθέσεις, μετατάξεις και αποσπάσεις σε σχολεία και διευθύνσεις τα οποία έγιναν με βάση το τελευταίο απαράδεκτο Π.Δ. που προβλέπει την αύξηση του διδακτικού ωραρίου κατά 2 ώρες, γεγονός που δημιουργεί πλασματικά πλεονάσματα ενέχοντας τον κίνδυνο μετά την ολοκλήρωση των προαναφερθέντων διαδικασιών συνάδελφοι να μετατεθούν υποχρεωτικά, ενήργησα με μόνο γνώμονα το συμφέρον των συναδέλφων χωρίς να σκεφτώ στιγμή το προσωπικό ή το παραταξιακό μου συμφέρον, συγκεκριμένα:

Από την αρχή μέχρι το τέλος της συνεδρίασης, ειδικότητα προς ειδικότητα, επιχειρηματολόγησα αναδεικνύοντας την πλασματικότητα των πλεονασμάτων του συστήματος καταγραφής survey πείθοντας εντέλει την πλειοψηφία των μελών του ΠΥΣΔΕ, με αποτέλεσμα σύμφωνα με την εκτίμηση που δόθηκε μια σειρά από ειδικότητες να μετατραπούν από πλεονασματικές σε ελλειμματικές και σε κάποιες άλλες να μηδενιστούν ή να μειωθούν στο ελάχιστο τα πλεονάσματά τους .

 Ώστε με την ολοκλήρωση των μεταθέσεων, μετατάξεων, αποσπάσεων οι εναπομείναντες πλεονάζοντες να απορροφηθούν εντός ΠΥΣΔΕ είτε με διαθέσεις στην Α/θμια είτε στη Δ.Δ.Ε. καλύπτοντας πραγματικές ανάγκες της υπηρεσίας, καθιστώντας τις μηδενικές υποχρεωτικές μεταθέσεις από το ΠΥΣΔΕ Θεσπρωτίας απόλυτα εφικτό στόχο.(Προς επίρρωση των ισχυρισμών μου ζητώ να δημοσιευθούν άμεσα τα πρακτικά της συγκεκριμένης συνεδρίασης).

Συνολικά επήλθε μείωση μεταξύ του survey και της εκτίμησης του ΠΥΣΔΕ κατά προσέγγιση 60% το οποίο αποτελεί το μεγαλύτερο ποσοστό μείωσης πλεονασμάτων πανελληνίως σύμφωνα με όσα στοιχεία έχουν δημοσιευθεί σε εκπαιδευτικές ιστοσελίδες, (εκτός από ελάχιστα ΠΥΣΔΕ όπου και οι δύο αιρετοί ,χωρίς υπεκφυγές ,συντονισμένα συμμετείχαν στη διαδικασία) . Ενώ σε όσα ΠΥΣΔΕ και οι δύο αιρετοί ακολούθησαν την τακτική της ‘ήσυχης συνείδησης’ τα πλεονάσματα ταυτίστηκαν με αυτά του servey.

Συνάδελφε-ισσα για αυτή μου τη στάση, στοχοποιήθηκα.  Επειδή όμως δεν ενεργώ προσωπικά στη θέση του αιρετού του ΠΥΣΔΕ που εσύ με την ψήφο σου με τοποθέτησες, αλλά ως εντολοδόχος σου απέναντι στη Διοίκηση ουσιαστικά στοχοποιούν εσένα . Σε στοχοποιούν αυτοί που αλλοίωσαν πραξικοπηματικά  τη θετική σου ψήφο για απεργία απέναντι στο Π.Δ. της αύξησης του ωραρίου ψηφίζοντας λευκό, αυτοί που προσπαθούν να εξασφαλίσουν  ευνοϊκές τοποθετήσεις χωρίς τήρηση σειράς μορίων σε ανθρώπους των ψηφοδελτίων τους, αυτοί που κανιβαλίζουν ονομαστικά συναδέλφους τους με ανυπόγραφες ανακοινώσεις. Σε στοχοποιούν συνάδελφε-ισσα διότι σκοπός τους όπως αποδείχτηκε τόσο τοπικά αλλά και κεντρικά δεν είναι να παλέψουν ενάντια σε αυτά που υποβαθμίζουν τις ζωές μας, αλλά  το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το πώς θα διαιωνίσουν με κάθε ανήθικο μέσο  τη μικρή τους εξουσία καθιστώντας σε δέσμιο της .             

Μη τους κάνεις τη χάρη.

Γεωργίου Ιωάννης-Αιρετός του ΠΥΣΔΕ Θεσπρωτίας   (ενυπόγραφα).

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γορίλας
100 άνδρες εναντίον 1 γορίλα»: Το viral υποθετικό σενάριο που διχάζει το διαδίκτυο
Το υποθετικό ερώτημα «100 άνδρες εναντίον ενός γορίλα» έγινε viral σε X, TikTok και Reddit. Τι απαντούν οι χρήστες, ο Mr Beast και το ChatGPT;
100 άνδρες εναντίον 1 γορίλα»: Το viral υποθετικό σενάριο που διχάζει το διαδίκτυο
ταξη
«Ψηφιακός εκσυγχρονισμός» με ... αναλφαβητισμό! Πώς η νέα εκπαιδευτική πολιτική μεταλλάσσει το σχολείο
Ο όρος "προσοντούχοι αγράμματοι" περιγράφει ανθρώπους με πλήθος βεβαιώσεων, δεξιοτήτων και «πιστοποιήσεων», αλλά χωρίς στέρεο υπόβαθρο γνώσεων ή...
«Ψηφιακός εκσυγχρονισμός» με ... αναλφαβητισμό! Πώς η νέα εκπαιδευτική πολιτική μεταλλάσσει το σχολείο