aithousa_taksi

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αμαρουσίου καταγγέλλει με έντονο τρόπο τις παράνομες και αυταρχικές ενέργειες του Διευθυντή του 4ου Δημοτικού Σχολείου Μελισσίων, ο οποίος, σύμφωνα με την ανακοίνωση, παρέκαμψε τη δημοκρατικά ληφθείσα απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων σχετικά με την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας.

Ο Σύλλογος τονίζει ότι ο Διευθυντής παραβίασε το Π.Δ. 79/2017 και τον Ν. 4823/2021, τα οποία ορίζουν πως ο Σύλλογος Διδασκόντων είναι το μόνο αρμόδιο όργανο για τέτοιες αποφάσεις.

Παράλληλα, το Δ.Σ. καλεί τον Διευθυντή να συμμορφωθεί με τις αποφάσεις του συλλογικού οργάνου, προειδοποιώντας για πειθαρχικές και νομικές συνέπειες σε περίπτωση επιμονής στις αυθαίρετες πρακτικές.

Ο Σύλλογος υπογραμμίζει ότι θα υπερασπιστεί συνδικαλιστικά και νομικά τους εκπαιδευτικούς που θα αρνηθούν να εφαρμόσουν παράνομες εντολές, υπερασπιζόμενοι τη δημοκρατική λειτουργία των σχολικών μονάδων και το δικαίωμα των εκπαιδευτικών στη συλλογική απόφαση.

Αναλυτικά:

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αμαρουσίου, έπειτα από ενημέρωση από συναδέλφους – μέλη του σωματείου μας και του Συλλόγου Διδασκόντων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Μελισσίων, καταγγέλλει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο τις αντιδημοκρατικές, παράνομες και αυταρχικές ενέργειες του Διευθυντή του σχολείου, ο οποίος παραβίασε τις νόμιμες διαδικασίες συλλογικής λήψης αποφάσεων παραχαράσσοντας μονομερώς την πλειοψηφική απόφαση του συλλόγου των διδασκόντων για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, όπως αυτή αποτυπώθηκε με ψηφοφορία και πλειοψηφικά κατέληξε υπέρ τις εφαρμογής των ενιαίων κειμένων της Δ. Ο. Ε.

Συγκεκριμένα, ο Διευθυντής, παραβλέποντας τη δημοκρατικά ειλημμένη απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων για το συλλογικό προγραμματισμό που ελήφθη στην ειδική συνεδρίαση της 8ης – 10 – 2025, αποφάσισε αυθαίρετα να αγνοήσει την απόφαση του Συλλόγου των Διδασκόντων εκφράζοντας την επιθυμία του να προχωρήσει σε ανάθεση αξόνων για την «αυτοαξιολόγηση» της σχολικής μονάδας προς τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας που προΐσταται, πράγμα απολύτως παράνομο εφόσον υπάρχει απόφαση της πλειοψηφίας του Συλλόγου των Διδασκόντων,  παραβιάζοντας κατάφωρα το Π.Δ. 79/2017 και το Ν. 4823/2021 που ορίζουν τις διαδικασίες για την αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων και αναγνωρίζουν τον Σύλλογο Διδασκόντων ως το αποκλειστικά αρμόδιο όργανο.  Αυτές οι ενέργειες είναι παράνομες και απαράδεκτες και επιπρόσθετα στρέφονται ενάντια στις ομόφωνες αποφάσεις της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Δ.Ο.Ε.), καθώς και στις αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου μας και των Γ. Σ. του σωματείου μας.

Απευθύνουμε αυστηρή σύσταση – προειδοποίηση στον Διευθυντή του 4ου Δημοτικού Σχολείου Μελισσίων, προκειμένου  να σταματήσει να εμμένει στις παράνομες αυτές ενέργειες και τον καλούμε  να συμμορφωθεί με τις αποφάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου του, διότι αν ο Διευθυντής επιμείνει στις αποφάσεις του, αγνοώντας τη βούληση του συλλογικού οργάνου, θα λάβει τα επίχειρα των πράξεων του με βάση το καταστατικό του σωματείου μας, δηλαδή ποινή διαγραφής και αποπομπή του από το σωματείο μας αλλά και προσφυγή σε ένδικα μέσα μέσω του νομικού συμβούλου του σωματείου μας.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αμαρουσίου καλεί τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς του 4ου Δημ. Σχ. Μελισσίων να παραμείνουν σταθεροί στην απόφασή τους και να αγνοήσουν τις παράνομες ενέργειες του Διευθυντή, ο οποίος ενεργεί κατά των συλλογικών αποφάσεων και των δημοκρατικών διαδικασιών του Συλλόγου των Διδασκόντων και του σωματείου μας. Ο ρόλος του Διευθυντή είναι να διευκολύνει την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας και όχι να επιβάλλει αυταρχικές και μονομερείς πρακτικές που παραχαράσσουν τις αποφάσεις του συλλόγου των Διδασκόντων και  υπονομεύουν τις αποφάσεις του κλάδου.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας θα προβεί σε κάθε νόμιμη ενέργεια, αν αυτό κριθεί αναγκαίο, με τη νομική συνδρομή του νομικού συμβούλου του σωματείου μας και της Δ.Ο.Ε., προκειμένου να προσβάλει τις αυθαίρετες πράξεις του Διευθυντή που παραβιάζουν τις συλλογικές αποφάσεις των εκπαιδευτικών και τα δικαιώματά τους.

Όποιος επιλέγει να συνταχθεί με τις αυταρχικές πρακτικές της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘΑ και χρησιμοποιεί τη διοικητική του ιεραρχία στον σχολικό οργανισμό που ηγείται, δεν έχει θέση στο σωματείο μας και στις τάξεις των εκπαιδευτικών που αγωνίζονται για τη δημοκρατία και τη διαφάνεια.

Τέλος, δηλώνουμε ότι καλύπτουμε πλήρως συνδικαλιστικά και νομικά τους συναδέλφους των σχολείων της περιοχής μας, προκειμένου να μην εφαρμόσουν καμία παράνομη εντολή που σχετίζεται με την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, αντιστρατεύεται τη νόμιμη και  δημοκρατική λειτουργία της και καταλύει τον ρόλο του Συλλόγου Διδασκόντων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 11/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δασκαλος
«Στο όριο της εξουθένωσης»: Εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν υποχρεωτικές υπερωρίες - Φτάνουν σε 25-26 ώρες διδακτικού ωραρίου
Η ένωση υπογραμμίζει ότι η κάλυψη των κενών πρέπει να γίνεται μέσω διορισμών μόνιμων ή αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όχι με αναγκαστικές υπερωρίες, ενώ...
«Στο όριο της εξουθένωσης»: Εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν υποχρεωτικές υπερωρίες - Φτάνουν σε 25-26 ώρες διδακτικού ωραρίου
trapeza peiraios
Νέες θέσεις εργασίας για δύο ειδικότητες στην Τράπεζα Πειραιώς
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν την αίτησή τους μέσω του ενεργού συνδέσμου υποβολής αιτήσεων, διασφαλίζοντας την άμεση συμμετοχή στη...
Νέες θέσεις εργασίας για δύο ειδικότητες στην Τράπεζα Πειραιώς
aytismos_1.jpg
Αυτισμός και ελληνική πολιτεία: Μια χαμένη γενιά ενηλίκων
Οι πολιτικές και εκπαιδευτικές δομές της χώρας δεν είχαν επαρκή εργαλεία για την υποστήριξη των ατόμων στο φάσμα, αφήνοντας πολλά παιδιά και νέους...
Αυτισμός και ελληνική πολιτεία: Μια χαμένη γενιά ενηλίκων