aksiologisi
Ψήφισμα στήριξης στους διωκόμενους εκπαιδευτικούς από ενώσεις γονέων της Αθήνας

Ψήφισμα συμπαράστασης στους εκπαιδευτικούς που διώκονται πειθαρχικά επειδή συμμετέχουν στην απεργία-αποχή της ΔΟΕ κατά της αξιολόγησης, εξέδωσαν δεκάδες σύλλογοι γονέων της Αθήνας. Όπως καταγγέλλουν, η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α' Αθήνας έχει προχωρήσει σε παραπομπές νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, με μοναδική αιτία την άσκηση του συνδικαλιστικού τους δικαιώματος.

«Στεκόμαστε απέναντι σε κάθε προσπάθεια τρομοκράτησης εκπαιδευτικών που διεκδικούν το δικαίωμα στην απεργία», αναφέρουν οι γονείς, καλώντας το Υπουργείο Παιδείας να βάλει τέλος στις διώξεις και να στηρίξει το δημόσιο σχολείο.

Στο ψήφισμα αναδεικνύονται, επίσης, πάγια προβλήματα της δημόσιας εκπαίδευσης: ελλείψεις προσωπικού, κενά στην παράλληλη στήριξη, συμπτύξεις τμημάτων και απουσία σχεδιασμού για μαθητές που αποκλείονται από σχολικές δομές όπως τα «Ωνάσεια Σχολεία». Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται και στην κατάσταση των σχολικών κτιρίων, με τους γονείς να περιγράφουν καθημερινότητα «σε τάξεις που πλημμυρίζουν ή με καλοριφέρ που σκάζουν».

Η ανακοίνωση κλείνει με αίτημα για άμεση παύση κάθε πειθαρχικής διαδικασίας κατά των εκπαιδευτικών και για τη μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων.

Στο ψήφισμα συνυπογράφουν ενώσεις και σύλλογοι γονέων από τις περιοχές της 2ης Δημοτικής Κοινότητας, την Καισαριανή, καθώς και πολυάριθμα δημοτικά σχολεία της Αθήνας.

Aναλυτικά η ανακοίνωση 

Ψήφισμα συμπαράστασης στους/στις διωκόμενους/ες εκπαιδευτικούς

Όλο το περασμένο διάστημα επιδόθηκαν από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α’ Αθήνας παραπομπές σε πειθαρχικό συμβούλιο σε νεοδιόριστους/ες εκπαιδευτικούς διότι συμμετέχουν στην προκηρυγμένη απεργία-αποχή της ομοσπονδίας τους ενάντια στην αξιολόγηση. Εμείς, ως γονείς, στεκόμαστε απέναντι σε κάθε προσπάθεια τρομοκράτησης όλων των εκπαιδευτικών που ασκούν νόμιμο δικαίωμά τους, όπως αυτή εκφράζεται με τις πειθαρχικές διώξεις από τη ΔΙ.Π.Ε., και καλούμε το υπουργείο Παιδείας να στηρίξει το δημόσιο σχολείο, τους/τις μαθητές/τριες και τους/τις εκπαιδευτικούς του. 

Υπενθυμίζουμε ότι αυτό το υπουργείο Παιδείας

  • κάθε χρόνο αφήνει τα σχολεία υποστελεχωμένα, με διδακτικά κενά έως αυτήν τη στιγμή και ενώ οδεύουμε προς το τέλος της σχολικής χρονιάς,
  • δεν προσλαμβάνει επαρκή αριθμό εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης με βάση τις ανάγκες κάθε σχολείου και κάθε παιδιού, αφήνοντας και φέτος παιδιά με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες χωρίς παράλληλη στήριξη, και μάλιστα εις βάρος όλης της λειτουργίας του δημόσιου σχολείου (στις απαντήσεις του σε διαμαρτυρίες συλλόγων, δε, το υπουργείο πετάει, κατά την προσφιλή του συνήθεια, το μπαλάκι στους/στις εκπαιδευτικούς που δεν... διαλέγουν το εκάστοτε σχολείο),
  • κάνει συμπτύξεις τμημάτων, δείχνοντας απόλυτη αδιαφορία για την υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας,
  • δημιούργησε μια απολύτως ελεγχόμενη από το ίδιο ηλεκτρονική πλατφόρμα για την εγγραφή των παιδιών στην Α’ τάξη, η οποία αγνοεί επιδεικτικά τη σύνθεση του μαθητικού πληθυσμού και προϋποθέτει ότι όλοι οι γονείς είναι εγγράμματοι και έλληνες,
  • χαρίζει τα δημόσια σχολεία σε ευεργέτες, βλ. Ίδρυμα Ωνάση, χωρίς ούτε καν να προβλέπει πού θα πάνε τα παιδιά τα οποία δεν θα γίνουν δεκτά στα επονομαζόμενα «ωνάσεια σχολεία»,
  • αρνείται να εφαρμόσει τις δικαστικές αποφάσεις βάσει των οποίων υποχρεούται να μονιμοποιήσει τους νεοδιόριστους στη διετία ανεξάρτητα από το αν έχουν αξιολογηθεί ή όχι.

Θέλουμε ένα δημόσιο σχολείο για όλα τα παιδιά, με σεβασμό στην εκπαιδευτική διαδικασία, χωρίς συμπτύξεις, διδακτικά κενά, ελλείψεις εκπαιδευτικών. Θέλουμε οι εκπαιδευτικοί των παιδιών μας να κάνουν τη δουλειά τους χωρίς απειλές και τρομοκρατία, σε σχολικά κτίρια κατάλληλα να περνούν (τα παιδιά μας και εκείνοι/ες) έως και 10 ώρες της ημέρας τους χωρίς να φοβούνται μήπως πλημμυρίσουν, μήπως τους πέσει το ταβάνι στο κεφάλι ή μήπως σκάσουν τα καλοριφέρ.

Οι αγώνες μας ως γονιών για την υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα των σχολείων των παιδιών μας είναι κοινοί με τους αγώνες των εκπαιδευτικών. Συντασσόμαστε μαζί τους και σε αυτήν τη μάχη που δίνουν με αξιοπρέπεια, προσφέροντας μάλιστα ένα «μάθημα» στα παιδιά μας: να μη φοβούνται να διεκδικούν το δίκιο τους.

Ζητάμε να σταματήσουν τώρα όλες οι διώξεις εκπαιδευτικών για τη συμμετοχή τους στην απεργία-αποχή από την αξιολόγηση. Ζητάμε άμεση μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών!

Ένωση Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων 2ης Δ.Κ. Αθηνών

Ένωση Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων Καισαριανής

Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 14ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών «Δημήτρης Πικιώνης»

Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων Μαθητών & Μαθητριών 14ου Νηπιαγωγείου Αθηνών

Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 26ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών

Νέος Σύλλογος Γονέων 36ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών

Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 40ού Δημοτικού Σχολείου Αθηνών

Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 73ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών

Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 133ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος ή εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα: Με μία κίνηση παίρνεις Voucher 750€

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΜΑΡΘΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Για έναν συνάδελφο που έφυγε νωρίς
«Πάει καιρός, όμως, που - κι ανάμεσα σ’ αυτούς ακόμα, μοναχά σ’ έναν απ’ τους χίλιους - υποπτεύομαι την ύπαρξη ενός φευγαλέου συστατικού που δεν ξέρω...
Για έναν συνάδελφο που έφυγε νωρίς
nestle_.jpg
Nestlé: 11 νέες θέσεις εργασίας με δυνατότητα υβριδικής απασχόλησης – Ποιες ειδικότητες ζητούνται
Η Nestlé ενισχύει το ανθρώπινο δυναμικό της στην Ελλάδα με 11 θέσεις εργασίας, ορισμένες εκ των οποίων προσφέρουν και ευελιξία μέσω υβριδικού...
Nestlé: 11 νέες θέσεις εργασίας με δυνατότητα υβριδικής απασχόλησης – Ποιες ειδικότητες ζητούνται
ekpaideytikos
Στο ΣτΕ η υπόθεση εκπαιδευτικού που δεν επέδειξε αρνητικό διαγνωστικό τεστ για κορωνοϊό COVID-19
Τι εξετάζεται για την πειθαρχική ποινή και την περικοπή αποδοχών του εκπαιδευτικού - Προδικαστικό ερώτημα στο Συμβούλιο της Επικρατείας με πλαίσιο...
Στο ΣτΕ η υπόθεση εκπαιδευτικού που δεν επέδειξε αρνητικό διαγνωστικό τεστ για κορωνοϊό COVID-19
ntora_4.jpg
Ντόρα Μπακογιάννη: «Εσχάτη βλακεία» η συζήτηση για παραπομπή Μητσοτάκη – Αιχμές για Σαμαρά, απορία για την κριτική Καραμανλή
«Έχω πάψει να σχολιάζω τον κύριο Σαμαρά. Είναι εμφανές ότι βρίσκεται σε μια φάση που θέλει να κάνει αισθητή την παρουσία του»
Ντόρα Μπακογιάννη: «Εσχάτη βλακεία» η συζήτηση για παραπομπή Μητσοτάκη – Αιχμές για Σαμαρά, απορία για την κριτική Καραμανλή