sholika_biblia_istorias
Οχι στην ανάθεση του μαθήματος σε μη Φιλολόγους

Την αντίθεσή τους σχετικά με την ανάθεση του μαθήματος της Ιστορίας, σε αρκετές σχολικές μονάδες της χώρας, σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων που δεν ανήκουν στον κλάδο ΠΕ02 Φιλολόγων, εκφράζουν οι αναπληρωτές Φιλόλογοι με επιστολή που απέστειλε ο σύλλογός τους (ΣΑΦ) προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

Οπως τονίζει ο ΣΑΦ, η ανάθεσή του σε εκπαιδευτικούς που δεν έχουν την απαιτούμενη επιστημονική εξειδίκευση υποβαθμίζει το μάθημα και διακυβεύει τη σοβαρότητα και την εγκυρότητα της διδασκαλίας του.

«Οι επιλογές της διδασκαλίας ειδικά τέτοιων μαθημάτων που διασφαλίζουν την ιστορία του έθνους και του φρονήματος δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι εις βάρος της ποιότητας της εκπαίδευσης», τονίζουν.

Η επιστολή

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,

Αξιότιμοι κύριοι Υφυπουργοί και μέλη της νέας ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,

Ο Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων επιθυμεί να εκφράσει τον προβληματισμό και την αντίθεσή του σχετικά με την ανάθεση του μαθήματος της Ιστορίας, σε αρκετές σχολικές μονάδες της χώρας, σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων που δεν ανήκουν στον κλάδο ΠΕ02 Φιλολόγων, και συγκεκριμένα σε εκπαιδευτικούς ξένων γλωσσών, αλλά και των αποφοίτων Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Επιστήμης.

Ο προβληματισμός μας έγκειται στο γεγονός πως οι παραπάνω κατηγορίες δεν έχουν εντρυφήσει σε θέματα ιστορίας και αυτό αποδεικνύεται και στον οδηγό σπουδών τους. Ταυτόχρονα, η κατηγορία των αποφοίτων Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Επιστήμης σχετίζεται με τις θετικές επιστήμες, κάτι το οποίο εγείρει αμφιβολίες για την ποιότητα της διδασκαλίας και την παρακαταθήκη στις επόμενες γενιές.

Το μάθημα της Ιστορίας, πυλώνας της ανθρωπιστικής παιδείας και θεμέλιο της ιστορικής συνείδησης των μαθητών μας, απαιτεί τη διδασκαλία του από επιστημονικά καταρτισμένους φιλολόγους με σπουδές στο συγκεκριμένο αντικείμενο και διδακτική εμπειρία στον χώρο των θεωρητικών επιστημών. Η ανάθεσή του σε εκπαιδευτικούς που δεν έχουν την απαιτούμενη επιστημονική εξειδίκευση υποβαθμίζει το μάθημα και διακυβεύει τη σοβαρότητα και την εγκυρότητα της διδασκαλίας του.

Οι επιλογές της διδασκαλίας ειδικά τέτοιων μαθημάτων που διασφαλίζουν την ιστορία του έθνους και του φρονήματος δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι εις βάρος της ποιότητας της εκπαίδευσης. Ζητούμε την άμεση παρέμβασή σας ώστε να αποτραπεί η συνέχιση της πρακτικής αυτής και να εξασφαλιστεί η ανάθεση της Ιστορίας αποκλειστικά σε φιλολόγους, όπως αρμόζει στην επιστημονική και παιδαγωγική βαρύτητα του μαθήματος.

Ο Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων (ΣΑΦ) συνεχίζει τις διεκδικήσεις του με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης και των συνθηκών εργασίας των φιλολόγων του δημόσιου σχολείου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Αχιλλέας Μπέος
Ποινική δίωξη για κακουργηματική απιστία κατά του Αχιλλέα Μπέου στελεχών της οικονομικής υπηρεσίας του Δήμου Βόλου
Η υπόθεση αφορά τη διαχείριση δημοτικού ακινήτου στη Μακρινίτσα και παραπέμφθηκε σε τακτική ανάκριση
Ποινική δίωξη για κακουργηματική απιστία κατά του Αχιλλέα Μπέου στελεχών της οικονομικής υπηρεσίας του Δήμου Βόλου
Τσίπρας
Δημοσκόπηση Prorata: Πόσοι θα ψήφιζαν κόμμα Τσίπρα - Σχεδόν οι μισοί πολίτες αρνητικοί ή αδιάφοροι στην ιδέα επιστροφής του
H δημοσκόπηση καταδεικνύει ισχυρή επιφυλακτικότητα και αρνητική στάση των πολιτών απέναντι στον Αλέξη Τσίπρα και την πιθανή δημιουργία νέου κόμματος
Δημοσκόπηση Prorata: Πόσοι θα ψήφιζαν κόμμα Τσίπρα - Σχεδόν οι μισοί πολίτες αρνητικοί ή αδιάφοροι στην ιδέα επιστροφής του
Συγχωνεύσεις σχολείων
Αχαΐα: Συγχωνεύσεις σχολείων με «παράκαμψη» του ΠΥΣΠΕ
Χωρίς ενημέρωση το ΠΥΣΠΕ για τις προτάσεις της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τις νέες συγχωνεύσεις των ήδη συγχωνευμένων σχολείων της...
Αχαΐα: Συγχωνεύσεις σχολείων με «παράκαμψη» του ΠΥΣΠΕ