dieythintes
Ποιοι αποτελούν τα μέλη της πενταμελούς  Προσωρινής  Διοίκησης

Ιδρύθηκε η Πανελλήνια Ένωση Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Ε.ΔΙ.Π.Δ.Ε.) Στο δελτίο τύπου που εξέδωσε η προσωρινή διοίκηση περιγράφονται οι στόχοι της Π.Ε.ΔΙ.Π.Δ.Ε. καθώς και δράσεις που μπορεί να αναλάβει  (επιστημονικές Ημερίδες, Συνέδρια κ.λπ.)

Ανακοίνωση ίδρυσης της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Ε.ΔΙ.Π.Δ.Ε.) 

Η Πανελλήνια Ένωση Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Ε.ΔΙ.Π.Δ.Ε.) ιδρύθηκε με την αριθμ. 70077/2025 Διάταξη του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών με βασικούς στόχους:

α) να συμβάλλει στη διαμόρφωση της εθνικής πολιτικής για την παιδεία, στον εκσυγχρονισμό του εκπαιδευτικού συστήματος, στην αναβάθμιση, στην προαγωγή και στην καταξίωση της εκπαίδευσης στην κοινωνία

β) να συμμετέχει στον εθνικό διάλογο για την εκπαίδευση και στην επεξεργασία επιστημονικών ιδεών ή/και απόψεων

γ) να επικοινωνεί και να συνεργάζεται με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ), τους υπηρεσιακούς παράγοντες, εποπτευόμενους φορείς του ΥΠΑΙΘΑ, καθώς και με άλλα σωματεία και οργανώσεις της διοίκησης και της εκπαίδευσης στην Ελλάδα και στο εξωτερικό

δ) να μεριμνά για τη διαρκή επιμόρφωση των μελών της σε ζητήματα διοίκησης της εκπαίδευσης και για τη δικαστική ή την εξωδικαστική εκπροσώπηση ή συμπαράστασή τους

ε) να βελτιώνει την επιστημονική, την κοινωνική και την υπηρεσιακή κατάσταση των μελών της και

στ) να προάγει το πνεύμα συνεργασίας και αλληλεγγύης μεταξύ των μελών της, των λοιπών εκπαιδευτικών λειτουργών και, γενικότερα, όσων εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Η συγκεκριμένη Ένωση έχει χαρακτήρα επιστημονικού φορέα και, ως εκ τούτου, διαφοροποιείται απολύτως από τις συνδικαλιστικές ενώσεις και θα λειτουργήσει χωρίς συνδικαλιστικές προσεγγίσεις ή πρακτικές.

Μέσα από τις δράσεις και τις παρεμβάσεις της η Ένωση θα επιδιώξει, μεταξύ άλλων, τα εξής:

• Τη συμμετοχή στη διαμόρφωση των εκπαιδευτικών πολιτικών, την εισαγωγή καινοτομιών, την απογραφειοκρατικοποίηση της εκπαίδευσης, την ενίσχυση της αποκέντρωσης και της αυτονομίας των εκπαιδευτικών φορέων.

• Τη στήριξη της χαρασσόμενης και ασκούμενης εκπαιδευτικής πολιτικής, ιδιαιτέρως δε τη διευκόλυνση και την υποστήριξη της εφαρμογής των νέων μέτρων αυτής.

• Τον εντοπισμό θεμάτων, προβλημάτων και δυσλειτουργιών μέσω της πανελλήνιας εκπροσώπησης και εικόνας που θα διαθέτει η Ένωση και τη διαμόρφωση συγκεκριμένων και τεκμηριωμένων προτάσεων, προκειμένου να επιτυγχάνεται η απρόσκοπτη και αποτελεσματική εφαρμογή των αρχών και των πολιτικών αποφάσεων που προάγουν την εκπαίδευση.

• Την άριστη και εποικοδομητική συνεργασία με την εκάστοτε πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, στην κατεύθυνση της αναβάθμισης της εκπαίδευσης, τόσο στο διοικητικό όσο και στο παιδαγωγικό πλαίσιο.

• Την προώθηση προς την Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας προτάσεων, τροποποιήσεων και βελτιώσεων, επιστημονικά τεκμηριωμένων και εμπειρικά πλαισιωμένων, που θα αφορούν το θεσμικό και λειτουργικό μέρος της εκπαίδευσης, αλλά και το πολυδιάστατο έργο των Διευθυντών Α/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης.

• Την κοινοποίηση των θέσεών της με επιστημονικές Ημερίδες, Συνέδρια κ.λπ., με σκοπό την ανάδειξη του επιτελούμενου εκπαιδευτικού έργου και την υποστήριξη των μεταρρυθμιστικού χαρακτήρα αλλαγών, σύμφωνα με τα νέα μέτρα που εφαρμόζονται στα σχολεία μας, προς όφελος των μαθητών/τριών μας και της κοινωνίας γενικότερα με τη χρήση του δημόσιου λόγου.

Τακτικά μέλη της είναι οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν, έχουν αναλάβει και ασκούν καθήκοντα, ως Διευθυντές Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Προς το παρόν η Ένωση διαθέτει Προσωρινή Διοίκηση. Το Διοικητικό Συμβούλιο θα προκύψει μετά από εκλογές, οι οποίες θα διεξαχθούν το επόμενο διάστημα με ενιαίο ψηφοδέλτιο.

Τα μέλη της πενταμελούς  Προσωρινής  Διοίκησης:

Αλεξανδράτος Γεώργιος,  ΔΠΕ Κεφαλληνίας
Βαζούρα Ζωή, ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης
Κελεσίδης Ευάγγελος,  ΔΠΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης
Μάντζος Λεωνίδας,  Δ´ ΔΔΕ Αθήνας
Παπαχρήστος Κωνσταντίνος,  ΔΠΕ Ανατολικής Αττικής

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thranio
ΕΕΠ: Ανοίγει η πρόσκληση για νέες θέσεις Ψυχολόγων, Νοσηλευτών και Κοινωνικών Λειτουργών
Υπουργική απόφαση καθορίζει διαδικασία επιλογής Ψυχολόγων, Σχολικών Νοσηλευτών και Κοινωνικών Λειτουργών στα Σχολικά Δίκτυα Εκπαίδευσης και...
ΕΕΠ: Ανοίγει η πρόσκληση για νέες θέσεις Ψυχολόγων, Νοσηλευτών και Κοινωνικών Λειτουργών
ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί: Σοβάδες, κοντέινερ και πλημμυρισμένα προαύλια: Η πραγματικότητα στα σχολεία της Κεφαλονιάς
Εκπαιδευτικοί της Κεφαλονιάς και Ιθάκης καταγγέλλουν την κυβερνητική επίσκεψη ως επικοινωνιακή προπαγάνδα – «Απαιτούνται λύσεις, όχι βιτρίνες»
Εκπαιδευτικοί: Σοβάδες, κοντέινερ και πλημμυρισμένα προαύλια: Η πραγματικότητα στα σχολεία της Κεφαλονιάς
καιρός βροχές
Απότομη πτώση της θερμοκρασίας και τοπικά έντονα φαινόμενα – Η πρόγνωση της ΕΜΥ έως την Πέμπτη
Φθινοπωρινή μεταβολή με βροχές, καταιγίδες και πτώση θερμοκρασίας – Πού θα χτυπήσουν τα φαινόμενα
Απότομη πτώση της θερμοκρασίας και τοπικά έντονα φαινόμενα – Η πρόγνωση της ΕΜΥ έως την Πέμπτη
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ
Γιατί οι Μεγάλες Ελληνικές Επιχειρήσεις καθυστερούν στην υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης;
​​​​​​​Η χαμηλή ψηφιακή ωριμότητα, η έλλειψη στρατηγικής και ο φόβος της καινοτομίας κρατούν την Ελλάδα πίσω στη νέα τεχνολογική εποχή
Γιατί οι Μεγάλες Ελληνικές Επιχειρήσεις καθυστερούν στην υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης;