mathimatika
Συμμετοχή του 1ου Γυμνασίου Βριλησσίων στο "Μαθη(μα)τικό συμπόσιο Αττικής: Μια ημερίδα για τα μαθηματικά"

Το Σάββατο 5 Απριλίου ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διευρυμένη επιμορφωτική δράση που διοργάνωσαν οι Σ.Ε. Μαθηματικών Αττικής, υπό την αιγίδα της ΠΔΕ Αττικής, με τίτλο «Μαθη(μα)τικό Συμπόσιο Αττικής. Μια Ημερίδα για τα Μαθηματικά».

Στην ημερίδα, μαθητές και εκπαιδευτικοί από σχολεία της Αττικής παρουσίασαν δραστηριότητες που αναδεικνύουν διάφορες πτυχές της μαθηματικής σκέψης μέσω αλληλεπίδρασης, παιχνιδιού και διαφορετικών μορφών Τέχνης.

Το σχολείο ευχαριστεί θερμά τους Σ.Ε. Μαθηματικών Αττικής για την οργάνωση αυτής της σημαντικής ημερίδας, καθώς και το 6ο Γυμνάσιο & 6ο ΓΕ.Λ. Αθηνών για την εξαιρετική φιλοξενία.

Το σχολείο συμμετείχε στη δράση με το επιτραπέζιο παιχνίδι «MATHboo», το οποίο δημιουργήθηκε από την εκπαιδευτικό ΠΕ03 κ. Χρυσούλα Τσιτιρίδου και τις μαθήτριες και μαθητές του τμήματος Γ3.

sibosio

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia