Κλιματιστικό στο Πολυτεχνείο Κρήτης
Επικίνδυνες καταστάσεις στο Πολυτεχνείο: Κλιματιστικό πήρε φωτιά εν ώρα διάλεξης

Ένα σοβαρό περιστατικό συνέβη την Πέμπτη 20 Μαρτίου στο Πολυτεχνείο Κρήτης, κατά τη διάρκεια του μαθήματος «Ιστορία Πολιτισμού». Ένα κλιματιστικό στην αίθουσα Β1008 πήρε φωτιά, ενώ ένα δεύτερο άρχισε να πετάει σπινθήρες, όπως καταγγέλλει η Πανσπουδαστική Κίνηση στους Φοιτητικούς Συλλόγους του Πολυτεχνείου Κρήτης. Το περιστατικό προκάλεσε πανικό τόσο στους φοιτητές όσο και στο διδακτικό προσωπικό.

Η φωτιά κατασβέστηκε με πυροσβεστήρα, ωστόσο η αίθουσα βυθίστηκε στο σκοτάδι μετά την πτώση της ασφάλειας, με τους παρευρισκόμενους να προσπαθούν να απομακρυνθούν εν μέσω χαμηλής ορατότητας.

Κλιματιστικό στο Πολυτεχνείο Κρήτης

Η Πανσπουδαστική καταγγέλλει ότι το περιστατικό αποδεικνύει τις συνέπειες του πανεπιστημίου που λειτουργεί με λογική «κόστους-οφέλους», με την αδιαφορία για τη συντήρηση των υποδομών και του εξοπλισμού του ιδρύματος. Όπως αναφέρουν, ενώ δίνονται σημαντικά ποσά για έργα επιχειρηματικής και ερευνητικής ανάπτυξης, οι βασικές υποδομές του Πολυτεχνείου, όπως οι αίθουσες διδασκαλίας, είναι σε αυτή την επικίνδυνη κατάσταση.

Η καταγγελία αναφέρει ότι η διοίκηση του Ιδρύματος και το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να αναλάβουν άμεσα τις ευθύνες τους και να προχωρήσουν σε εργασίες συντήρησης των κτηρίων και του εξοπλισμού της Πολυτεχνειούπολης, προκειμένου να εξασφαλιστεί η ασφάλεια φοιτητών και καθηγητών.

Η καταγγελία των φοιτητών

Καταγγελία των εκλεγμένων με την Πανσπουδαστική ΚΣ στους ΦΣ Πολυτεχνείου Κρήτης

‼️ΕΠΙΑΣΕ ΦΩΤΙΑ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ‼️

Σήμερα στο μάθημα αρχιτεκτονικής «Ιστορία Πολιτισμού» στην αίθουσα Β1008 του ΜΠΔ, οι φοιτητές του Πολυτεχνείου Κρήτης έζησαν για άλλη μια φορά από πρώτο χέρι τι σημαίνει πανεπιστήμιο του ανταγωνισμού και της «αριστείας» μέσα στην αγορά της παιδείας!!

Κατά την διάρκεια της διάλεξής τους, κλιματιστικό έπαθε βλάβη με αποτέλεσμα να πάρει φωτιά αυτό ενώ άλλο κλιματιστικό της αίθουσας άρχισε να πετάει σπινθήρες! Μέσα σε όλα αυτά φοιτητές και καθηγητές έβγαιναν κακήν κακώς από την αίθουσα μάλιστα χωρίς φως αφού έπεσε η ασφάλεια, ενώ η φωτιά σβήστηκε με χρήση πυροσβεστήρα που χαμήλωσε αισθητά την ορατότητα όσων έφευγαν!

Στην «αριστεία» και τους δείκτες ανταγωνιστικότητας που κυνηγάει το Πολυτεχνείο προφανώς δεν χωράνε οι φοιτητές και το διδακτικό προσωπικό να βρίσκονται σε ασφαλείς αίθουσες με εξοπλισμό που συντηρείται. Αυτά είναι τα αποτελέσματα του πανεπιστημίου που λειτουργεί με τη λογική «κόστους-οφέλους»! Τη στιγμή που δίνονται 11,5 εκ ευρώ για ανέγερση νέου ερευνητικού κέντρου δίπλα στο Πολυτεχνείο Κρήτης για να ενισχυθεί η επιχειρηματική δράση στην έρευνα, οι υποδομές του ιδρύματος βρίσκονται σε αυτή την τραγική κατάσταση! Αυτά είναι τα «νέα Τέμπη» που καραδοκούν, όπου το κέρδος μπαίνει πάνω από τις ανάγκες των φοιτητών, του λαού!

Η διοίκηση του Ιδρύματος και το υπουργείο να αναλάβουν τις ευθύνες τους!

Εδώ και τώρα να οργανωθούν οι απαραίτητες εργασίες για τη συντήρηση των κτηρίων της Πολυτεχνειούπολης και του εξοπλισμού τους!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»