ΥΠΑΙΘ
INTIME NEWS/ΜΠΑΜΠΟΥΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
«Ζητάμε την αναγνώριση και τυπικά με κάποιον τρόπο της εκπαίδευσης που έχουν τα παιδιά μας στις κατευθύνσεις του καλλιτεχνικού σχολείου»

Επιστολή στο υπουργείο Παιδείας έστειλαν οι γονείς των μαθητών του Καλλιτεχνικού Σχολείου Κερατσινίου – Δραπετσώνας, στην οποία τονίζουν ότι θα πρέπει να αξιολογηθεί και η αντιμετώπιση των αποφοίτων των κατευθύνσεων των Καλλιτεχνικών Σχολείων στο υπό διαμόρφωση νομοσχέδιο για την δημιουργία του Πανεπιστήμιου Παραστατικών Τεχνών. 

«Για εμάς στα καλλιτεχνικά σχολεία, που κάθε χρόνο έχουμε την καθυστερημένη πρόσληψη των καθηγητών χορού και κινηματογράφου είναι ένα θέμα ζωτικής σημασίας. Πιστεύουμε ότι με την ίδρυση Πανεπιστήμιου Παραστατικών Τεχνών θα οδηγήσει και στην δημιουργία κλάδου ΠΕ με ότι θετικό αυτό συνεπάγεται» επισημαίνουν στην επιστολή τους, την οποία δημοσιεύει το alfavita.gr.

«Σαν σύλλογος γονέων και σαν εκπαιδευτική κοινότητα ζητάμε την αναγνώριση και τυπικά με κάποιον τρόπο της εκπαίδευσης που έχουν τα παιδιά μας στις κατευθύνσεις του καλλιτεχνικού σχολείου και αυτό να λαμβάνεται (ίσως με κάποια πριμοδότηση) στις εξετάσεις τόσο για το νέο Πανεπιστήμιο που θα δημιουργηθεί όσο και για τις σχετικές σχολές (Σχολή Καλών Τεχνών, ΤΕΙ κλπ.)» προσθέτουν.

Η επιστολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Καλλιτεχνικού Σχολείου Κερατσινίου - Δραπετσώνας

«6 χρόνια σπουδών χωρίς αντίκρισμα» 

Τα Καλλιτεχνικά Σχολεία ιδρύθηκαν με το Νόμο 3194/2003, ΦΕΚ 267/τ.Α/ 20- 11-2003 και περιλαμβάνουν σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 107922/Γ7/3-10-2003,ΦΕΚ 1497/τ.Β/10-10-2003, τις κατευθύνσεις: α) Εικαστικών Τεχνών, β) Θεάτρου-Κινηματογράφου και γ) Χορού. 

Σκοπός των Καλλιτεχνικών Σχολείων είναι η εξοικείωση, η προετοιμασία, η ενθάρρυνση και η υποστήριξη του ενδιαφέροντος των μαθητών για τις τέχνες καθώς και η καλλιέργεια και η εκπαίδευση των δεξιοτήτων τους. Οι μαθητές εμβαθύνουν στην κατεύθυνση που επιθυμούν να ακολουθήσουν: Θεάτρου, Κινηματογράφου, Χορού (Κλασικού και Σύγχρονου) και Καλών Τεχνών.

Σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιεύματα εξαγγέλθηκε η δημιουργία της Ανώτατης Σχολής Παραστατικών Τεχνών όπου σε αυτή θα ενταχθούν οι σχολές του Εθνικού Θεάτρου, της Λυρικής Σκηνής, του Κρατικού Θέατρου Βορείου Ελλάδος, του Ωδείου Θεσσαλονίκης και μαζί η Κρατική Σχολή Ορχηστρικής Τέχνης ενώ ταυτόχρονα όλες οι ιδιωτικές σχολές θεάτρου μουσικής και χορού που λειτουργούν σήμερα ως επιχειρήσεις θα τεθούν υπό την εποπτεία του Υπουργείου Παιδείας.

Ένα πάγιο αίτημα του καλλιτεχνικού χώρου, και των καλλιτεχνικών σχολείων δηλαδή, η δημιουργία πανεπιστημίου δείχνει να υλοποιείται.

Για εμάς στα καλλιτεχνικά σχολεία, που κάθε χρόνο έχουμε την καθυστερημένη πρόσληψη των καθηγητών χορού και κινηματογράφου είναι ένα θέμα ζωτικής σημασίας. Πιστεύουμε ότι με την ίδρυση Πανεπιστήμιου Παραστατικών Τεχνών θα οδηγήσει και στην δημιουργία κλάδου ΠΕ με ότι θετικό αυτό συνεπάγεται .

Λαμβάνοντας υπόψη τα ανωτέρω θα πρέπει να αξιολογηθεί και η αντιμετώπιση των αποφοίτων των κατευθύνσεων των Καλλιτεχνικών Σχολείων στο υπό διαμόρφωση νομοσχέδιο για την δημιουργία του Πανεπιστήμιου Παραστατικών Τεχνών. 

Στα καλλιτεχνικά σχολεία λειτουργούν όπως προαναφέραμε, τρεις καλλιτεχνικές κατευθύνσεις (χορού- θεάτρου και εικαστικών), με 6ετη εκπαίδευση παράλληλα με τα μαθήματα της Γενικής παιδείας.

Σαν σύλλογος γονέων και σαν εκπαιδευτική κοινότητα ζητάμε την αναγνώριση και τυπικά με κάποιον τρόπο της εκπαίδευσης που έχουν τα παιδιά μας στις κατευθύνσεις του καλλιτεχνικού σχολείου και αυτό να λαμβάνεται (ίσως με κάποια πριμοδότηση) στις εξετάσεις τόσο για το νέο Πανεπιστήμιο που θα δημιουργηθεί όσο και για τις σχετικές σχολές (Σχολή Καλών Τεχνών, ΤΕΙ κλπ.) και πιο συγκεκριμένα:

1. Αναθεώρηση της νομοθεσίας, θέσπιση σαφών επαγγελματικών δικαιωμάτων για τους αποφοίτους των καλλιτεχνικών σχολείων όπως γίνεται και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

2. Συνεργασία με ΑΕΙ που θα δημιουργεί γέφυρες μεταξύ σχολείων και Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.

3. Επαγγελματική πιστοποίηση, θέσπιση εξετάσεων ή πρακτικής πιστοποίησης που να αναγνωρίζει δεξιότητες και να επιτρέπει επαγγελματική αποκατάσταση.

4. Ενίσχυση καλλιτεχνικών σχολείων, δημιουργία νέων και ξεχωριστή χρηματοδότηση.

5. Επικαιροποίηση των προγραμμάτων σπουδών.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                   Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΜΠΕΝΕΤΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ                                     ΓΚΟΓΚΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πότε θα βγουν οι πίνακες κατάταξης αναπληρωτών για προσλήψεις

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

giatroi
Υπουργική Απόφαση: Ιδιώτες γιατροί θα συνεργάζονται με νοσοκομεία του ΕΣΥ - Δείτε πως
Επισήμως στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως η ΚΥΑ – Όροι, διαδικασίες και αποζημιώσεις
Υπουργική Απόφαση: Ιδιώτες γιατροί θα συνεργάζονται με νοσοκομεία του ΕΣΥ - Δείτε πως
δασκάλα
Κρήτη: Προσλήψεις 259 μόνιμων εκπαιδευτικών στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου
Οι προσλήψεις αφορούν δάσκαλους, νηπιαγωγούς, ειδική αγωγή, αγγλικής γλώσσας, καλλιτεχνικά, μουσική, φυσική αγωγή και πληροφορική, ενισχύοντας...
Κρήτη: Προσλήψεις 259 μόνιμων εκπαιδευτικών στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου
kriti_plimires
Ειδήσεις του Αυγούστου
Παρακολουθούμε ανήμποροι τα τεκταινόμενα της φύσης «σε ζωντανή σύνδεση». Στην αρχή νηνεμία, μετά καύσωνας, μετά θυελλώδεις άνεμοι, απαγορευτικά,...
Ειδήσεις του Αυγούστου
voultepsi3112014.jpg
Σοφία Βούλτεψη για τις φωτιές: «Το πρόβλημα είναι η έλλειψη εθελοντών» – Αντίδραση από Εποχικούς Πυροσβέστες
«Θύελλα αντιδράσεων για τα σχόλια Βούλτεψη – Οι Εποχικοί Πυροσβέστες ζητούν σεβασμό απέναντι σε όσους μάχονται τις φωτιές
Σοφία Βούλτεψη για τις φωτιές: «Το πρόβλημα είναι η έλλειψη εθελοντών» – Αντίδραση από Εποχικούς Πυροσβέστες