δπθ
«H ουσιαστική μισθολογική αναβάθμιση των καθηγητών Πανεπιστημίου αποτελεί στοιχειώδη προϋπόθεση για τη θωράκιση, ενίσχυση και αναβάθμιση του ελληνικού δημόσιου πανεπιστημίου που μαστίζεται από υποχρηματοδότηση και υποστελέχωση»

Τη χορήγηση του επιδόματος παραμεθορίου στα μέλη ΔΕΠ των ΑΕΙ που υπηρετούν σε απομακρυσμένες και παραμεθόριες περιοχές, ζητά με ψήφισμά του ο Σύλλογος ΕΣΔΕΠ Πολυτεχνικής Σχολής Ξάνθης.

Οι πανεπιστημιακοί της Ξάνθης στηρίζουν απόφασης της Εκτελεστικής Γραμματείας της ΠΟΣΔΕΠ 23-9-2024 για τα μισθολογικά και οικονομικά αιτήματα των Καθηγητών και τονίζουν την ανάγκη για στήριξη των προνοιακών παροχών προς τους φοιτητές (σίτιση, στέγαση) ώστε τα περιφερειακά Πανεπιστήμια να είναι επιλέξιμα, με δεδομένη τη γεωγραφική απόσταση και την οικονομική δυσχέρεια σε μεγάλο μέρος του Ελληνικού κοινωνικού σχηματισμού.

Ολο το ψήφισμα

O Σύλλογος ΕΣΔΕΠ Πολυτεχνικής Σχολής Ξάνθης στοιχίζεται στην απόφασης της Εκτελεστικής Γραμματείας της ΠΟΣΔΕΠ 23-9-2024 για τα μισθολογικά και οικονομικά αιτήματα των Καθηγητών Πανεπιστήμιου.

Πράγματι, η ουσιαστική μισθολογική αναβάθμιση των καθηγητών Πανεπιστημίου αποτελεί στοιχειώδη προϋπόθεση για τη θωράκιση, ενίσχυση και αναβάθμιση του ελληνικού δημόσιου πανεπιστημίου που μαστίζεται από υποχρηματοδότηση και υποστελέχωση.

Ιδιαίτερα, για το ΔΠΘ και τα περιφερειακά πανεπιστήμια γενικότερα:

  1. Αναδεικνύουμε την απόφαση της ΠΟΣΔΕΠ για τη χορήγηση του επιδόματος παραμεθορίου στα μέλη ΔΕΠ που υπηρετούν σε απομακρυσμένες και παραμεθόριες περιοχές, με στόχο τη διευκόλυνση των μετακινήσεών τους για εκπαιδευτικούς και ερευνητικούς σκοπούς, καθώς και την παροχή οικονομικών κινήτρων (π.χ. επιδοτούμενο στεγαστικό δάνειο) για την προσέλκυση και διευκόλυνση της παραμονής νέων συναδέλφων στα περιφερειακά Ιδρύματα. Σημειώνεται ότι το επίδομα παραμεθορίου καταβάλλεται προς άλλους συγγενείς κλάδους του δημοσίου. Το επίδομα πρέπει να καταβάλλεται συνεχώς και να σχετίζεται αποκλειστικά με το μέλος ΔΕΠ.

  2. Τονίζουμε την ανάγκη για στήριξη των προνοιακών παροχών προς τους φοιτητές (σίτιση, στέγαση) ώστε τα περιφερειακά Πανεπιστήμια να είναι επιλέξιμα, με δεδομένη τη γεωγραφική απόσταση και την οικονομική δυσχέρεια σε μεγάλο μέρος του Ελληνικού κοινωνικού σχηματισμού.

  3. Καλούμε την τοπική κοινωνία και το Πανεπιστήμιο να υποστηρίξει, πέραν των άλλων, τα ειδικά αυτά αιτήματα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepistimia
Κακοκαιρία «Byron»: Ποια πανεπιστήμια θα παραμείνουν κλειστά σήμερα Παρασκευή – Πλημμύρα σε αίθουσα του ΟΠΑ
Η κακοκαιρία που δοκιμάζει τις υποδομές των ΑΕΙ
Κακοκαιρία «Byron»: Ποια πανεπιστήμια θα παραμείνουν κλειστά σήμερα Παρασκευή – Πλημμύρα σε αίθουσα του ΟΠΑ
τηλεκπαίδευση
Τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία: Το σχολείο δεν είναι πλατφόρμα. Δεν είναι οθόνη. Δεν είναι εντολή με e-mail.
Οι εκπαιδευτικοί ζητούν το αυτονόητο: να γίνεται μάθημα με αξιοπρέπεια, με ασφάλεια, με ανθρώπινους όρους. Το σχολείο θέλει ανθρώπους, όχι καλώδια
Τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία: Το σχολείο δεν είναι πλατφόρμα. Δεν είναι οθόνη. Δεν είναι εντολή με e-mail.
rodafinos
«Αν ήμουν...»: Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση - Τι μπορεί να κάνει ο καθένας από τη θέση του
Η μεγαλύτερη απειλή δεν είναι η ΤΝ. Είναι να βγω στην αγορά εργασίας του 2030 με δεξιότητες του 2015 και νοοτροπία ότι «το πτυχίο φτάνει»
«Αν ήμουν...»: Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση - Τι μπορεί να κάνει ο καθένας από τη θέση του