Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας με σχετική της ανακοίνωση ενημερώνει για τα κενά εκπαιδευτικών μετά τη Β’ φάση αναπληρωτών.
«Οι αριθμοί μιλάνε από μόνοι τους....Από τα 60 περίπου κενά Γενικής Αγωγής στην Κέρκυρα καλύφθηκαν περίπου τα 30 ενώ στην πρωτοβάθμια τα κενά στην Παράλληλη Στήριξη είναι ακόμα δεκάδες σε όλο το νησί», αναφέρουν οι εκπαιδευτικοί.
Επιπλέον, τονίζεται πώς: «Το υπουργείο είχε γνώση όλης της κατάστασης και συνειδητά κορόιδευε, όταν παρουσίαζε τις συγχωνεύσεις ως λύση στα προβλήματα της εκπαιδευτικής διαδικασίας».
Ολόκληρη η ανακοίνωση:
Για μια ακόμα χρονιά φτάνουμε στο 2ο μήνα λειτουργίας των σχολείων και είναι ακόμα δεκάδες τα κενά στην Κέρκυρα και χιλιάδες σε όλη την Ελλάδα. Μόνο στη Δευτεροβάθμια της Κέρκυρας, τα κενά αγγίζουν τα 50 σε Γενική και Ειδική Αγωγή. Αυτό συμβαίνει μάλιστα, σε μια περιοχή όπου έγιναν πολλοί περισσότεροι μόνιμοι διορισμοί, συγκριτικά με τις υπόλοιπες περιοχές της χώρας. Οπότε καταλαβαίνει κανείς τι γίνεται στις υπόλοιπες ΔΔΕ!
Τα αποτελέσματα των τελευταίων προσλήψεων αφήνουν τα σχολεία με πολλά κενά, με τους εκπαιδευτικούς να δίνουν πραγματικά ό,τι έχουν και δεν έχουν, για να μείνουν όρθια. Οι αριθμοί μιλάνε από μόνοι τους....Από τα 60 περίπου κενά Γενικής Αγωγής στην Κέρκυρα καλύφθηκαν περίπου τα 30 ενώ στην πρωτοβάθμια τα κενά στην Παράλληλη Στήριξη είναι ακόμα δεκάδες σε όλο το νησί.
Και μπορεί να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα στα ΜΜΕ για τη βία ανάμεσα στους μαθητές, αλλά δεν έχει γίνει ούτε μία πρόσληψη ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών από τους ελάχιστους που ούτως ή άλλως προσλαμβάνουν στην Κέρκυρα!
Το υπουργείο είχε γνώση όλης της κατάστασης και συνειδητά κορόιδευε, όταν παρουσίαζε τις συγχωνεύσεις ως λύση στα προβλήματα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ο περιβόητος “εξορθολογισμός” που προσπάθησε να περάσει ντάλα καλοκαίρι ήταν ξεκάθαρα στη λογική ότι η εκπαίδευση των παιδιών μας κοστίζει και άρα τα σχολεία πρέπει να τα βγάλουν πέρα με όσους εκπαιδευτικούς υπάρχουν στα σχολεία και όχι με ακόμη περισσότερους νέους εκπαιδευτικούς.
Βασικός καημός του υπουργείου είναι να εκβιάζει και να σέρνει σε διώξεις εκπαιδευτικούς που αγωνίζονται για τον δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα του σχολείου. Το σχέδιό του για τη λειτουργία των σχολείων είναι στην ουσία να μην καλυφθούν ποτέ τα εκατοντάδες, ίσως και χιλιάδες, κενά σε εκπαιδευτικούς Γενικής και Ειδικής Αγωγής αλλά και στις ειδικότητες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μέχρι τον Ιούνιο.
Οι εκπαιδευτικοί όμως έχουμε το δικό μας σχέδιο. Δε θα μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια. Ο αγώνας για την κάλυψη όλων των αναγκών στα σχολεία μαζί με τους γονείς και τους μαθητές μας κλιμακώνεται.
Ήδη με τους αγώνες εκπαιδευτικών και γονιών καταφέραμε και διατηρήσαμε σε λειτουργία τα 17 από τα 18 τμήματα τα οποία αρχικά είχε κλείσει η ΔΔΕ και η ΠΔΕ Ιονίων Νήσων.
Σταθμός η απεργία στις 23/10 που έχει προκηρύξει η ΔΟΕ και αρνείται να προκηρύξει η ΟΛΜΕ, όπου η μαζική συμμετοχή θα αποτελέσει απάντηση στον εμπαιγμό και την κοροϊδία της κυβέρνησης. Για το λόγο αυτό η ΕΛΜΕ Κέρκυρας προκήρυξε 3ωρη στάση εργασίας, ώστε μαζί με το Σύλλογο Δασκάλων Κέρκυρας, να βάλει μπροστά τις ανάγκες μας για μισθούς αξιοπρέπειας, για μόνιμη και σταθερή δουλειά, με σύγχρονη, ποιοτική σχολική στέγη αλλά και φθηνή κατοικία για όσους δουλεύουν μακριά από τον τόπο τους.
ΥΓ1: Φέτος παρατηρήθηκε το φαινόμενο να προσλαμβάνονται στη ΖΕΠ εκπαιδευτικοί μειωμένου ωραρίου πριν καλυφθούν τα κενά στη Γενική Εκπαίδευση. Με την επόμενη φάση των προσλήψεων, θα αναβαθμιστούν οι συνάδελφοι από τις ΖΕΠ σε πλήρους ωραρίου, με αποτέλεσμα τα κενά στις ΖΕΠ, να καλυφθούν ακόμα πιο αργά, στην 4η ή 5η φάση των αναπληρωτών (αν καλυφθούν ποτέ βέβαια). Η κατάσταση αυτή θα αφήσει το πιο ευάλωτο κομμάτι των μαθητών μας -αυτό που δεν ξέρει καν τη γλώσσα- χωρίς εκπαιδευτικό. Γι’ αυτό είναι πιο επίκαιρα από ποτέ τα αιτήματα των σωματείων για πρόσληψη όλων των αναπληρωτών σε μία φάση, με 12μηνη σύμβαση και μόνο πλήρες ωράριο και βέβαια μονιμοποίηση όλων των συναδέλφων αναπληρωτών για να μην έχουμε την ίδια κατάσταση κάθε χρόνο.
ΥΓ2: Ο “ψηφιακός” υπουργός και τα περισπούδαστα επιτελεία του ας αφήσουν τα ”ψηφιακά” Μαθηματικά και ας πιάσουν τα πραγματικά Μαθηματικά της ζωής και των αναγκών...Ακόμη και το “περιορισμένο ενδιαφέρον” των υποψηφίων στους πίνακες του ΑΣΕΠ να δηλώσουν το σύνολο των περιοχών για εργασία, έχει ως ηθικό αυτουργό την πολιτική που ακολουθεί η σημερινή και όλες οι κυβερνήσεις.
Όσοι δεν αναλαμβάνουν ή όσοι παραιτούνται, το κάνουν γιατί δεν μπορούν να τα φέρουν βόλτα με τα 776€ για έναν νεοδιόριστό ή 900€ για έναν αναπληρωτή, που θα πληρωθεί στην καλύτερη περίπτωση στα μέσα του Νοέμβρη, με 500€ το ενοίκιο (αφού έχεις μείνει στην αρχή σε κάμπινγκ, στο σχολείο, στο αυτοκίνητο), με 80€ το “πράσινο ρεύμα και τουλάχιστον 200€ η μετακίνηση χωρίς να βάλουμε τη διατροφή και το σούπερ μάρκετ για τα είδη πρώτης ανάγκης....
Να δώσουν λοιπόν αυξήσεις στους μισθούς, επαναφορά 13ου-14ου μισθού, να λύσουν το οξυμένο ζήτημα της διαμονής, να κατοχυρώσουν πλήρη εργασιακά δικαιώματα, όπως χρόνια διεκδικούν τα σωματεία των εκπαιδευτικών, αντί να κοροϊδεύουν και να εξαπατούν.
Να καλυφθούν εδώ και τώρα όλα τα κενά!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 9/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη