exoythenos
Δεν πάει να έχει τρία παιδιά ο εκπαιδευτικός, να σπάσει τα γκρουπ του και πλέον να μετακινείται μόνος, το σπίτι που έχει νοικιάσει να είναι μακριά από το σχολείο, φαίνεται ότι αυτό δεν  ενδιαφέρει την υπηρεσία, γιατί, όπως λέει η ίδια, έχει μόνο ανάγκες.

Όπως είναι γνωστό, οι εκπαιδευτικοί, τόσο οι αναπληρωτές και οι νεοδιόριστοι, όσο και οι μόνιμοι, τοποθετούνται, μετά την πρόσληψη, το διορισμό ή την μετάθεση/απόσπαση σε σχολεία.  

Με την τοποθέτησή τους κάνουν και τον προγραμματισμό τους: “Νοικιάζω σπίτι και μένω κοντά στο σχολείο; Θα μετακινούμε καθημερινά από τη μόνιμή μου κατοικία; Τι ώρα πρέπει να παίρνω τα παιδιά μου, αν μετακινούμαι καθημερινά;  Τι κόστος έχει κάθε επιλογή;”

Μετά από πολλές ερωτήσεις και διλήμματα, αφού ζυγίσουν τα πράγματα καταλήγουν σε αυτό που ικανοποιεί τις ανάγκες τους και είναι μέσα στις οικονομικές δυνατότητές τους, πάντα με δεδομένο ότι έχουν τοποθετηθεί σε κάποιο συγκεκριμένο σχολείο και μάλιστα οργανικά.

Όταν λοιπόν χτυπήσει το τηλέφωνο και ακουστεί το μότο των Διευθυντών Εκπαίδευσης για τις “ανάγκες της υπηρεσίας” πρέπει να μετακινηθεί ένας εκπαιδευτικός, ανατρέπονται όλα. Δεν πάει να έχει τρία παιδιά ο εκπαιδευτικός, να σπάσει τα γκρουπ του και πλέον να μετακινείται μόνος, το σπίτι που έχει νοικιάσει να είναι μακριά από το σχολείο, φαίνεται ότι αυτό δεν  ενδιαφέρει την υπηρεσία, γιατί, όπως λέει η ίδια, έχει μόνο ανάγκες.

Όπως σωστά επισημαίνει σε δημοσίευμά του το edweek.gr,  μια υπηρεσία, όπως μια διεύθυνση εκπαίδευσης, αν παραγνωρίζει τις ανάγκες του προσωπικού τότε μάλλον δεν έχουν διαβάσει το κεφάλαιο ¨Ικανοποίηση προσωπικού” στη διοίκηση της εκπαίδευσης. Απλά θα κλείνουν τρύπες στο προσωπικό αλλά δε θα έχουν καλά εκπαιδευτικά αποτελέσματα.

Και στο τέλος τι φταίει ο εκπαιδευτικός, μετά από 10 ημέρες λειτουργίας των σχολείων, που η υπηρεσία δεν εξακρίβωσε τις ανάγκες της από την αρχή;  Ας είχε φροντίσει η υπηρεσία να έχει διαθέσιμους εκπαιδευτικούς.

«Μπορεί να είμαι νέος εκπαιδευτικός αλλά αυτό το “χωρίς ανάσα” δεν είναι παιδαγωγικό, δεν το συνηθίζω. Πάω για μάθημα και θέλω να είμαι έτοιμος, να μην ψάχνομαι και να νιώθω ότι “κλείνω τρύπες”». Αυτά σημειώνει εκπαιδευτικός στο edweek.gr

Κυριολεκτικά χωρίς ανάσα αναπληρωτές και νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται σε σχολεία, βρίσκουν με χίλιες δυσκολίες στην περιοχή του σχολείου σπίτι, και μετά από μια εβδομάδα μετακινούνται δεκάδες χιλιόμετρα μακριά.

Διευθυντής Εκπαίδευσης για να κλείσει τα κενά που υπάρχουν στα σχολεία της περιοχής του αποφασίζει μόνος ποιοι εκπαιδευτικοί θα πάνε και δίνει εντολή να γραφτούν τα σχετικά ενημερωτικά  για τη νέα τοποθέτησή/μετακίνησή τους. Πριν κάνει όμως όλα αυτά έχει ξεχάσει να κάνει το βασικό, που είναι να ενημερώσει λίγες ημέρες πριν και να συζητήσει ο ίδιος μαζί τους, έτσι ώστε να διαπιστώσει τις ανάγκες τους καθώς και τις επιβαρύνσεις  οικογενειακές και οικονομικές που θα υποστούν από την απόφασή του, μήπως μπορεί να γίνει κάτι άλλο.

Ο εκπαιδευτικός που έστειλε το μήνυμα στο edweek.gr, μεταξύ άλλων, γράφει:  «Ήταν 13.00 και έκανα μάθημα στην Ε τάξη, κτυπά η πόρτα και μπαίνει η Διευθύντρια και μου ανακοινώνει ότι ήρθε “χαρτί” που λέει ότι αύριο πρέπει να πάω  σε άλλο σχολείο, 20 χλμ μακριά. Έμεινα άγαλμα γιατί σκέφτηκα ότι έχω να ρυθμίσω πολλά πράγματα μέσα σε λίγες ώρες. Με ποιους θα μετακινούμαι, σε ποιους θα αφήνω τώρα τα παιδιά που πρέπει να φεύγω νωρίτερα,  πότε θα τα παίρνω, πράγματα δηλαδή που τα είχα κανονίσει υποτίθεται. Αλλά αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι ότι ο Διευθυντής Εκπαίδευσης δείχνει να μην τον ενδιαφέρει  πότε θα προλάβω να αποχαιρετήσω μαθητές και γονείς, και εάν θα είμαι προετοιμασμένος για τη νέα τάξη που θα αναλάβω αύριο αφού ούτε που ανέφερε στο “χαρτί” ποια τάξη θα πάρω. Μπορεί να είμαι νέος αλλά αυτό το “χωρίς ανάσα” δεν είναι παιδαγωγικό, δεν το συνηθίζω. Πάω για μάθημα και θέλω να είμαι έτοιμος, να μην ψάχνομαι και να νιώθω ότι “κλείνω τρύπες"»

«Μην τα πολυσκαλίζετε .. γιατί στο τέλος θα σας διαθέσουμε όπου υπάρχει ανάγκη»

Ένα άλλο σχόλιο στο edweek.gr: «Εμένα με τοποθέτησαν 35χλμ μακριά από την οργανική μου και το σπίτι μου, γιατί έπρεπε να συμπληρώσω το ωράριό μου κι ας είχε ώρες στο συστεγαζόμενο σχολείο. Σαφώς και εγώ άκουσα για τις ανάγκες της υπηρεσίας τοποθετείστε εκεί και μην τα πολυσκαλίζετε κιόλας γιατί στο τέλος θα σας διαθέσουμε όπου υπάρχει ανάγκη σε όλη την περιφέρεια. Αυτά είναι τα δημοκρατικά ΠΥΣΔΕ της χώρας μας».

Πηγή: edweek.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/10

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

nikospappas
Νίκος Παππάς: Δειλός και ψεύτης ο Μητσοτάκης – Νέο βίντεο με 8 bonus αλήθειες
«Κ. Μητσοτάκη, εχθές η Κυβέρνησή σας δεν βρήκε το θάρρος να διαψεύσει ούτε μία από τις πέντε αλήθειες που καταθέσαμε για τον προϋπολογισμό»
Νίκος Παππάς: Δειλός και ψεύτης ο Μητσοτάκης – Νέο βίντεο με 8 bonus αλήθειες