pasok
«Απαιτούμε να μην ψηφιστεί η απαράδεκτη νομοθετική πρωτοβουλία για το Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας»

Να μη γίνει άλλη μια διάκριση σε βάρος των εκπαιδευτικών ζητά ο τομέας Παιδείας του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ για τη διάταξη η οποία δεν επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να λάβουν μέρος το Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας με δικαίωμα μετάταξης ή απόσπασης σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου.

«Απαιτούμε να μην ψηφιστεί αυτή η απαράδεκτη νομοθετική πρωτοβουλία, που απομειώνει βασικές αποστολές υπηρεσιών του Δημοσίου και προσθέτει μια νέα θεσμική ανισότητα σε βάρος των εκπαιδευτικών» επισημαίνει σε ανακοίνωσή του.

Η ανακοίνωση του τομέα Παιδείας του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ

Να μη γίνει άλλη μια διάκριση σε βάρος των εκπαιδευτικών

Άλλη μια νομοθετική πρωτοβουλία σε βάρος των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έχουμε εκ μέρους της κυβέρνησης της Ν.Δ.

Συγκεκριμένα στο άρθρο 55 του νομοσχεδίου του Υπουργείου Εσωτερικών με τίτλο: «Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις», εμπεριέχεται διάταξη, που δεν επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να λάβουν μέρος στο Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας με δικαίωμα μετάταξης ή απόσπασης σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου.

Από πού πηγάζει μια τέτοια αρνητική εξέλιξη στο χώρο της εκπαίδευσης; Προφανώς από τη συγκροτημένη γενικότερη πολιτική για μείωση των δαπανών για τη δημόσια παιδεία – μείωση που έχει οδηγήσει σε κατάργηση εκατοντάδων τμημάτων των σχολείων σε όλη τη χώρα, σε συρρίκνωση της παράλληλης στήριξης και της ειδικής αγωγής, σε «συστολή» των αναγκαίων διορισμών, σε ένταση των λειτουργικών προβλημάτων των σχολείων κλπ.

Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι ανέκαθεν οι εκπαιδευτικοί κρίνονταν ως απόλυτη προτεραιότητα για μια σειρά δημόσιων υπηρεσιών (βιβλιοθήκες, πνευματικά ιδρύματα, μουσεία κλπκλπ) και είχαμε υλοποίηση αυτού της επιλογής με τις διαδικασίες είτε των μετατάξεων είτε των αποσπάσεων. Επρόκειτο δε για μια ρύθμιση που υπηρετούσε ουσιαστικές ανάγκες του κρατικών υπηρεσιών.  

Απαιτούμε να μην ψηφιστεί αυτή η απαράδεκτη νομοθετική πρωτοβουλία, που απομειώνει βασικές αποστολές υπηρεσιών του Δημοσίου και προσθέτει μια νέα θεσμική ανισότητα σε βάρος των εκπαιδευτικών. Πρέπει να επικρατήσουν ενιαία κριτήρια και αρχές για όλους τους υπαλλήλους του δημόσιου τομέα είτε αφορούν θέματα αποσπάσεων είτε μετατάξεων είτε ακόμα και θέματα εξαιρέσεων για ορισμένες κατηγορίες υπαλλήλων.

Είναι απόλυτη πολιτική προτεραιότητα η αύξηση των δαπανών για τη δημόσια εκπαίδευση στον μέσο όρο των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η χρηματοδότηση της εκπαίδευσης δεν είναι μια δαπάνη με κάποιο οικονομικό κόστος. Είναι επένδυση και μάλιστα με μεγάλη προστιθέμενη αξία και με πολλαπλασιαστικά οφέλη για τη χώρα μας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ειδικη αγωγή τεχνητή νοημοσύνη
Τεχνητή Νοημοσύνη: Πώς Πιστοποιούνται για πρώτη φορά 30.000 εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής

Σε μια εποχή που η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) αλλάζει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο ζούμε, εργαζόμαστε και μαθαίνουμε, η ειδική αγωγή...

Τεχνητή Νοημοσύνη: Πώς Πιστοποιούνται για πρώτη φορά 30.000 εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής
Το Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
Διδάσκοντες ΕΚΠΑ για ιδιωτικά ΑΕΙ: «Ευτελισμός της ανώτατης εκπαίδευσης με συνέπειες για όλα τα ιδρύματα»
Οι διδάσκοντες των Θετικών Επιστημών του ΕΚΠΑ καταγγέλλουν την ταχύρρυθμη αδειοδότηση ιδιωτικών πανεπιστημίων και προειδοποιούν για την υποβάθμιση...
Διδάσκοντες ΕΚΠΑ για ιδιωτικά ΑΕΙ: «Ευτελισμός της ανώτατης εκπαίδευσης με συνέπειες για όλα τα ιδρύματα»