Εκπαιδευτικοί Ζακύνθου: «Συκοφαντίες τα περί παρενόχλησης ανηλίκου από τον βουλευτή ΝΔ»
«Συκοφαντίες τα περί παρενόχλησης ανηλίκου από τον βουλευτή ΝΔ», καταγγέλλει το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου

Για ψεύδη και συκοφαντίες κατηγορεί η ΕΛΜΕ Ζακύνθου, το βουλευτή της ΝΔ Διονύση Ακτύπη, ο οποίος κατηγορεί μέλος του ΔΣ για παρενόχληση ανηλίκου.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου, καλεί τον Διονύση Ακτύπη να καταθέσει δημοσίως τα στοιχεία τα οποία επικαλείται και την πηγή των στοιχείων αυτών.

Αναλυτικά

ΘΕΜΑ: «Καταγγελία κατά του βουλευτή Ζακύνθου κ. Διονύσιου Ακτύπη»

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου καταγγέλλει τα ψεύδη και τις συκοφαντίες του βουλευτή της ΝΔ κ. Διονύση Ακτύπη. 

Ενημερώνει ότι ΔΕ διενεργείται ΕΔΕ σε βάρος ΚΑΝΕΝΟΣ μέλους του ΔΣ, για παρενόχληση ανηλίκου ή για οποιοδήποτε άλλο θέμα.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου καλεί το βουλευτή της ΝΔ κ. Διονύσιο Ακτύπη να καταθέσει δημοσίως 
1. τα στοιχεία τα οποία επικαλείται 
2. την πηγή των στοιχείων αυτών

Σε διαφορετική περίπτωση οι ισχυρισμοί του είναι ψευδείς και συκοφαντικοί και ο ίδιος αναλαμβάνει τεράστια ευθύνη.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia