ΕΑΠ
Δείτε ποια μέλη ΔΕΠ εξελίχθηκαν στο βαθμό Καθηγητή και Επίκουρου

Την Τετάρτη, 28 Αυγούστου 2024, πραγματοποιήθηκε στα Γραφεία της Διοίκησης του Ε.Α.Π. στην Πάτρα, παρουσία  του Προέδρου της Δ.Ε. του ΕΑΠ, Καθηγητή Ιωάννη Καλαβρουζιώτη και του Κοσμήτορα της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών (Σ.Α.Ε.) του Ε.Α.Π., Καθηγητή Εμμανουήλ Κουτούζη, η ορκωμοσία για την εξέλιξη στο βαθμό Καθηγητή των Μελών ΔΕΠ της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών (Σ.Α.Ε.) του Ε.Α.Π. κας. Αντιγόνη Δετζώρτζη Βλαβιανού και του κ. Γεωργίου Βλαχάκη.

Επίσης, πραγματοποιήθηκε στα Γραφεία της Διοίκησης του Ε.Α.Π. στην Πάτρα, παρουσία του Προέδρου της Δ.Ε. του ΕΑΠ, Καθηγητή Ιωάννη Καλαβρουζιώτη και του Κοσμήτορα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών (Σ.Κ.Ε.) Καθηγητή Αυγουστίνου Δημητρά, η ορκωμοσία του κ. Αλέξανδρου Κούλη στο βαθμό του Επίκουρου Καθηγητής της της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών (Σ.Κ.Ε.).

Η Διοίκηση και η ακαδημαϊκή κοινότητα του Ιδρύματος εκφράζουν θερμά συγχαρητήρια στα Μέλη ΔΕΠ και καλή επιτυχία στο έργο τους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia