ypaith2
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ/INTIME NEWS
Δείτε τους κλάδους που μπορούν να διδάξουν το μάθημα

Με απόφαση της υφυπουργού Παιδείας κ.Ζέττας Μακρή, τροποποιείται η υπό στοιχεία 85980/Δ2/03-07-2020 υπουργική απόφαση «Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου» (Β’ 2737), ως προς την Β’ ανάθεση του μαθήματος Γεωλογία-Γεωγραφία του Γυμνασίου, η οποία ορίζεται ως εξής:

αναθεσεις

Κατά τα λοιπά ισχύει η υπό στοιχεία 85980/Δ2/03-07-2020 υπουργική απόφαση «Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου» (Β’ 2737). Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από το σχολικό έτος 2024-2025

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προκ
Καταγγελία: «Μας πετάνε έξω από το σχολείο μας για να βάλουν τα παιδιά σε… προκάτ κλουβιά!»
Η απόφαση που προκαλεί σοκ: Παιδιά στέλνονται σε πρόχειρες προκάτ αίθουσες σε χώρο που δεν επαρκεί, εγείροντας φόβους για την ασφάλειά τους
Καταγγελία: «Μας πετάνε έξω από το σχολείο μας για να βάλουν τα παιδιά σε… προκάτ κλουβιά!»
προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο