Δημόσια εκπαίδευση
Φιλόλογοι για Αρχαία Ελληνικά: «Και ας μην σπεύσουν οι υπεύθυνοι-ανεύθυνοι να μας αποδώσουν συντεχνιακές αντιλήψεις, γιατί δεν πρόκειται να πείσουν»

Την αντίθεσή τους στην με οποιαδήποτε περαιτέρω συρρίκνωση του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας στο πλαίσιο της αναπροσαρμογής του προγράμματος του μαθήματος εκφράζουν οι φιλόλογοι.

Η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων (ΠΕΦ) τονίζει σε ανακοίνωσή της ότι «ας μην σπεύσουν οι υπεύθυνοι-ανεύθυνοι να μας αποδώσουν συντεχνιακές αντιλήψεις, γιατί δεν πρόκειται να πείσουν»

«Οι αλλεπάλληλες εκπαιδευτικές «μεταρρυθμίσεις» απογοήτευσαν και   απογοητεύουν όλο και περισσότερο την εκπαιδευτική μας κοινότητα (μαθητές/τριες, γονείς και εκπαιδευτικούς) και αντί να επιλύσουν τα προβλήματα από τα οποία χειμάζεται τα επιτείνουν» προσθέτει.

Τέλος, καλεί όλους τα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, τις Επιστημονικές Ενώσεις και τους Συλλόγους να διατυπώσουν την αντίθεσή τους σε αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας που θα επιβεβαιώσουν τις ως άνω πληροφορίες.

Η ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων (ΠΕΦ)

Τις τελευταίες ημέρες αναπαράγονται πληροφορίες, σύμφωνα με τις οποίες το Υπουργείο Παιδείας προσανατολίζεται στην αναπροσαρμογή του Προγράμματος Μαθημάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Στην αναπροσαρμογή αυτή προβλέπεται νέα περικοπή ωρών από το μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας.                                       

Ελπίζουμε ότι οι πληροφορίες δεν θα επιβεβαιωθούν και ότι το Υπουργείο Παιδείας δεν θα προχωρήσει στην αποδοχή σχετικών προτάσεων που έχουν υποβληθεί από αρμόδιους φορείς και εν προκειμένω από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.                                                                      

Η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων εκφράζει την πλήρη αντίθεσή της με οποιαδήποτε περαιτέρω συρρίκνωση της κλασικής παιδείας, η οποία αποτελεί το θεμέλιο της αγωγής και τον ακρογωνιαίο λίθο του ελληνικού και ευρωπαϊκού πολιτισμού. Και ας μην σπεύσουν οι υπεύθυνοι-ανεύθυνοι να μας αποδώσουν συντεχνιακές αντιλήψεις, γιατί δεν πρόκειται να πείσουν.       

Οι αλλεπάλληλες εκπαιδευτικές «μεταρρυθμίσεις» απογοήτευσαν και   απογοητεύουν όλο και περισσότερο την εκπαιδευτική μας κοινότητα (μαθητές/τριες, γονείς και εκπαιδευτικούς) και αντί να επιλύσουν τα προβλήματα από τα οποία χειμάζεται τα επιτείνουν.                                      

Καλούμε όλους τους φορείς (Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, Επιστημονικές Ενώσεις και Συλλόγους) να διατυπώσουν την αντίθεσή τους σε αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας που θα επιβεβαιώσουν τις ως άνω πληροφορίες.

Για το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων

Η Πρόεδρος                                                      Η Γενική Γραμματέας

Μαρία Πεσκετζή                                                         Άννα Λάζου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αμφιθεατρο
Νέες προσφυγές στο ΣτΕ για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια: Μετά τις Νομικές, στο στόχαστρο και η Ιατρική – Αμφισβητούνται οι άδειες και οι πιστοποιήσεις προγραμμάτων από την ΕΘΑΑΕ
Αναμένεται «μάχη» στην Ολομέλεια του ΣτΕ – Κρίσιμη η 6η Φεβρουαρίου 2026
Νέες προσφυγές στο ΣτΕ για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια: Μετά τις Νομικές, στο στόχαστρο και η Ιατρική – Αμφισβητούνται οι άδειες και οι πιστοποιήσεις προγραμμάτων από την ΕΘΑΑΕ
δασκαλα
"Όσο περνάνε οι μέρες βυθίζομαι στην κατάθλιψη": Η εξομολόγηση μίας αναπληρώτριας αποκαλύπτει το βάρος της καθημερινότητας
Η φωνή απόγνωσης μιας ολόκληρης κατηγορίας εκπαιδευτικών - Ένα μήνυμα που αποτυπώνει την πραγματικότητα
"Όσο περνάνε οι μέρες βυθίζομαι στην κατάθλιψη": Η εξομολόγηση μίας αναπληρώτριας αποκαλύπτει το βάρος της καθημερινότητας