Δημόσια εκπαίδευση
Φιλόλογοι για Αρχαία Ελληνικά: «Και ας μην σπεύσουν οι υπεύθυνοι-ανεύθυνοι να μας αποδώσουν συντεχνιακές αντιλήψεις, γιατί δεν πρόκειται να πείσουν»

Την αντίθεσή τους στην με οποιαδήποτε περαιτέρω συρρίκνωση του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας στο πλαίσιο της αναπροσαρμογής του προγράμματος του μαθήματος εκφράζουν οι φιλόλογοι.

Η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων (ΠΕΦ) τονίζει σε ανακοίνωσή της ότι «ας μην σπεύσουν οι υπεύθυνοι-ανεύθυνοι να μας αποδώσουν συντεχνιακές αντιλήψεις, γιατί δεν πρόκειται να πείσουν»

«Οι αλλεπάλληλες εκπαιδευτικές «μεταρρυθμίσεις» απογοήτευσαν και   απογοητεύουν όλο και περισσότερο την εκπαιδευτική μας κοινότητα (μαθητές/τριες, γονείς και εκπαιδευτικούς) και αντί να επιλύσουν τα προβλήματα από τα οποία χειμάζεται τα επιτείνουν» προσθέτει.

Τέλος, καλεί όλους τα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, τις Επιστημονικές Ενώσεις και τους Συλλόγους να διατυπώσουν την αντίθεσή τους σε αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας που θα επιβεβαιώσουν τις ως άνω πληροφορίες.

Η ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων (ΠΕΦ)

Τις τελευταίες ημέρες αναπαράγονται πληροφορίες, σύμφωνα με τις οποίες το Υπουργείο Παιδείας προσανατολίζεται στην αναπροσαρμογή του Προγράμματος Μαθημάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Στην αναπροσαρμογή αυτή προβλέπεται νέα περικοπή ωρών από το μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας.                                       

Ελπίζουμε ότι οι πληροφορίες δεν θα επιβεβαιωθούν και ότι το Υπουργείο Παιδείας δεν θα προχωρήσει στην αποδοχή σχετικών προτάσεων που έχουν υποβληθεί από αρμόδιους φορείς και εν προκειμένω από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.                                                                      

Η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων εκφράζει την πλήρη αντίθεσή της με οποιαδήποτε περαιτέρω συρρίκνωση της κλασικής παιδείας, η οποία αποτελεί το θεμέλιο της αγωγής και τον ακρογωνιαίο λίθο του ελληνικού και ευρωπαϊκού πολιτισμού. Και ας μην σπεύσουν οι υπεύθυνοι-ανεύθυνοι να μας αποδώσουν συντεχνιακές αντιλήψεις, γιατί δεν πρόκειται να πείσουν.       

Οι αλλεπάλληλες εκπαιδευτικές «μεταρρυθμίσεις» απογοήτευσαν και   απογοητεύουν όλο και περισσότερο την εκπαιδευτική μας κοινότητα (μαθητές/τριες, γονείς και εκπαιδευτικούς) και αντί να επιλύσουν τα προβλήματα από τα οποία χειμάζεται τα επιτείνουν.                                      

Καλούμε όλους τους φορείς (Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, Επιστημονικές Ενώσεις και Συλλόγους) να διατυπώσουν την αντίθεσή τους σε αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας που θα επιβεβαιώσουν τις ως άνω πληροφορίες.

Για το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων

Η Πρόεδρος                                                      Η Γενική Γραμματέας

Μαρία Πεσκετζή                                                         Άννα Λάζου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κλειστά σχολεία
Καταγγελίες για αδιαφάνεια στις μεταθέσεις των Μουσικών Σχολείων – Παρέμβαση ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή
Βουλευτές ζητούν άμεση θεσμική λύση και αντικειμενικά κριτήρια για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών
Καταγγελίες για αδιαφάνεια στις μεταθέσεις των Μουσικών Σχολείων – Παρέμβαση ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή
AFISA OMHROS 2 0
Παρέμβαση για τα Εσπερινά Λύκεια: Ζητείται άμεσος ανασχεδιασμός του θεσμικού τους ρόλου
Υπόμνημα προς την υπουργό Παιδείας από τον Διευθυντή του Εσπερινού ΓΕΛ Βόλου – «Δομική ανισότητα για εργαζόμενους μαθητές και αποκλεισμός από τα ΑΕΙ»
Παρέμβαση για τα Εσπερινά Λύκεια: Ζητείται άμεσος ανασχεδιασμός του θεσμικού τους ρόλου
oiele
«Όμηρος 2.0»: Τα ομηρικά έπη συναντούν την Τεχνητή Νοημοσύνη σε πρωτοποριακό webinar
Η heromathesis και το Πανεπιστήμιο Πάφου, με τη στήριξη της ΟΙΕΛΕ, ανοίγουν νέους δρόμους στη διδασκαλία του Ομήρου
«Όμηρος 2.0»: Τα ομηρικά έπη συναντούν την Τεχνητή Νοημοσύνη σε πρωτοποριακό webinar