μητσ σακκελαρ
ΠτΔ: Είναι σημαντικό στοιχείο η εξασφάλιση στέγασης για όσους αναπληρωτές τοποθετούνται σε μικρά μέρη και νησιά

Μια παρέμβαση που ενδεχομένως δεν περίμενε, δέχθηκε νωρίτερα σήμερα ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ.Αικ.Σακελλαροπούλου με την οποία συναντήθηκε το πρωί.

Οταν ο Πρωθυπουργός, αφού μίλησε για την καταπολέμηση της ακρίβειας και την αποπομπή Αυγενάκη,  ενημέρωσε την ΠτΔ και για την εξαγγελία των 10.000 προσλήψεων μονίμων εκπαιδευτικών τονίζοντας πόσο σημαντική εξέλιξη είναι καθώς ενισχύει το ανθρώπινο δυναμικό της εκπαίδευσης με εργασιακή ασφάλεια, εκείνη του απάντησε ότι θα πρέπει όσο γίνεται να καταπολεμηθεί η ακρίβεια που υπονομεύει το βιοτικό επίπεδο των νοικοκυριών και καθιστά τόσο δύσκολη την καθημερινότητα. Πολύ σωστά αναφερθήκατε στα θέματα των δημόσιων υπηρεσιών. Η ισότιμη πρόσβαση στην παιδεία, στη δημόσια υγεία, στις δημόσιες συγκοινωνίες για τους συμπολίτες μας είναι πολύ σημαντικό πράγμα. Θα πρέπει, ακριβώς επειδή οι δημόσιες υπηρεσίες αφορούν το γενικό καλό, να είναι υψηλού επιπέδου και βέβαια κανένας να μην αισθάνεται μόνος ή πολίτης δεύτερης κατηγορίας σε σχέση με τους εκπαιδευτικούς. 

Και η ΠτΔ κατέληξε ζητώντας από τον Πρωθυπουργό να δει και το ζήτημα της στέγασης των εκπαιδευτικών:

Είναι σημαντικό στοιχείο η εξασφάλιση στέγης για όσους αναπληρωτές τοποθετούνται σε μικρά μέρη και νησιά, είπε χαρακτηριστικά. Ο Πρωθυπουργός δεν απάντησε.

Η αναφορά της ΠτΔ ήταν η εξής:

«Σε σχέση με τους εκπαιδευτικούς, αυτό που διαπίστωσα κι εγώ είναι ότι, ενώ υπάρχουν πολλοί σπουδαίοι νέοι άνθρωποι, δάσκαλοι, σε μικρά και μεγάλα μέρη, που δίνουν μάχη και αγώνα τόσα χρόνια για να εκπαιδεύουν τα ελληνόπουλα, ένα σημαντικό στοιχείο είναι η εξασφάλιση στέγης για τους ανθρώπους αυτούς. Ξέρετε πολύ καλά και εσείς τι βλέπουμε, πόσο δύσκολο είναι να επιβιώσουν στα μικρά μέρη με τον μισθό που έχουν, χωρίς ταυτόχρονα να τους δίνεται η δυνατότητα για στέγη. Νομίζω ότι στο θέμα αυτό αξίζει να γίνει κάποια κίνηση»

Για το ίδιο ζήτημα, ρωτήθηκε κατόπιν και η υφυπουργός Παιδείας κ.Ζέττα Μακρή σε συνέντευξή της στην ΕΡΤ αλλά  δεν απάντησε κάτι συγκεκριμένο, πέρα από το ότι το υπουργείο κάνει συμφωνίες με Δήμους (ενδεικτικά ανέφερε τους δήμους της Μυκόνου και της Σαντορίνης) για εξασφάλισης φθηνότερης στέγης στους εκπαιδευτικούς, αλλά το ζήτημα δεν αφορά μόνο στους εκπαιδευτικούς, και θα επιλυθεί οριστικά όταν ολοκληρωθεί το πρόγραμμα στέγασης της κυβέρνησης

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Οριστικά σε εφαρμογή η απαγόρευση στη χρήση τζελ νυχιών από την 1η Σεπτεμβρίου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 13/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δασκαλα
Διορισμοί Εκπαιδευτικών: Σήμερα η Πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας – Όλες οι λεπτομέρειες και το χρονοδιάγραμμα για δηλώσεις περιοχών
Διορισμοί 10.000 εκπαιδευτικών: Ημερομηνίες και διαδικασία υποβολής αιτήσεων στο ΟΠΣΥΔ
Διορισμοί Εκπαιδευτικών: Σήμερα η Πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας – Όλες οι λεπτομέρειες και το χρονοδιάγραμμα για δηλώσεις περιοχών
22_12_17disprosita.jpeg
Τα δυσπρόσιτα σχολεία σε όλη τη χώρα-Τι ισχύει για αναπληρωτές και μόνιμους
Κατάταξη σε αξιολογικές κατηγορίες και καθορισμός δυσπρόσιτων σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Τα δυσπρόσιτα σχολεία σε όλη τη χώρα-Τι ισχύει για αναπληρωτές και μόνιμους
δασκαλος
Αναδιάταξη εκπαιδευτικών ισορροπιών: Διορισμοί μονίμων και προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών σχολ. έτους 2025-2026
Προβλεπόμενο πλήθος προσλήψεων αναπληρωτών το σχολικό έτος 2025 - 2026
Αναδιάταξη εκπαιδευτικών ισορροπιών: Διορισμοί μονίμων και προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών σχολ. έτους 2025-2026
Βιβλίο
Πώς λέγεται στα ελληνικά το feedback;
Τι σημαίνει πραγματικά το feedback; Και πώς μπορούμε να το πούμε στα ελληνικά χωρίς να χάσουμε τη βαρύτητα και την πολυπλοκότητά του;
Πώς λέγεται στα ελληνικά το feedback;