Πετραλιάς
ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ/INTIME NEWS
Τι υποστήριξε ο υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Αθανάσιος Πετραλιάς

Ο υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Αθανάσιος Πετραλιάς απάντησε γραπτά προς τη Βουλή, ύστερα από ερώτηση που δέχτηκε από τη Βουλευτή της Ελληνικής Λύσης Σ. Χ. Ασημακοπούλου, σχετικά με την αναδρομική μισθολογική αποκατάσταση των εκπαιδευτικών που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα τη χρονική περίοδο 2013-2015.

Η ερώτηση

«Κύριοι, κύριοι Υπουργοί,

Με τον ν. 4172/2013 περίπου 2.500 εκπαιδευτικοί της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, τέθηκαν σε διαθεσιμότητα και επέστρεψαν στην υπηρεσία τον Ιούνιο του 2015 (ν.4325/15). Οι εκπαιδευτικοί αυτοί, εκτός από το ότι βίωσαν την άδικη διαθεσιμότητα τους, έχασαν και το 25% των αποδοχών τους για 23 περίπου μήνες.

Αυτή η απώλεια δεν αποκαταστάθηκε μέχρι και σήµερα. Επιπλέον, αυτή η διαθεσιμότητα έχει επίπτωση και επηρέασε αρνητικά και τις συντάξιµες αποδοχές τους.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτώνται οι κ. κ. Υπουργοί:

  1. Για ποιους λόγους δεν υπήρξε μέχρι σήμερα η αποκατάσταση της βλάβης που υπέστησαν οι εκπαιδευτικοί, μιας και στο διάστημα αυτό, από το 2013 έως το 2015, τους παρακρατήθηκε το 25% των αποδοχών τους, το οποίο η πολιτεία δεν επέστρεψε ποτέ, ως όφειλε;
  2. Προτίθεστε να διορθώσετε αναδρομικά την αδικία που υφίσταται η συγκεκριμένη κατηγορία εκπαιδευτικών, γιατί για 23 μήνες αµείβονταν µε το 75% των αποδοχών τους, με αποτέλεσμα να επηρεαστεί αρνητικά ο τελικός μέσος όρος (ΜΟ) των συντάξιµων αποδοχών τους, άρα και το ποσό της σύνταξή τους;»

Η απάντηση του υφυπουργού

«Σε απάντηση της υπ΄ αριθμ.πρωτ.3542/1.3.2024 Ερώτησης, που κατέθεσε η ανωτέρω Βουλευτής σας γνωρίζουμε τα εξής:

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 39 του ν.4369/2016 (ΦΕΚ 33/Α΄/27-2-2016), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει από 27-2-2016, για όσους υπαλλήλους τέθηκαν σε καθεστώς διαθεσιμότητας με βάση τις διατάξεις του ν. 4093/2012 (ΦΕΚ 222/Α΄), του ν.4172/2013 (ΦΕΚ 167/Α΄), του ν.4250/2014 (ΦΕΚ 74/Α΄) και τις διατάξεις του άρθρου 67 παρ. 4 του ν.4316/2014 (ΦΕΚ 270/Α΄) καθώς και τις διατάξεις του άρθρου 70 του ν.4257/2014 (ΦΕΚ 93/Α΄), καθώς και τις διατάξεις του άρθρου 30 του ν. 4223/2013 (Α`287), ο χρόνος της διαθεσιμότητας θεωρείται ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας και λαμβάνεται υπόψη για τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη.

Από τη διατύπωση της ανωτέρω διάταξης, δεν προβλέπεται αναδρομική μισθολογική αποκατάσταση των υπαλλήλων που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα, ώστε να είναι δυνατή η χορήγηση του υπολειπόμενου 25% των αποδοχών τους.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ζητούνται Πιστοποιημένοι Εκπαιδευτές Ενηλίκων (Οικομολόγοι) με πολύ μεγάλες αμοιβές 

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

burgers.jpg
Πόσο γρήγορα επηρεάζει ο εγκέφαλος από τα κακά λιπαρά
H κατανάλωση τροφών πλούσιων σε λιπαρά δεν επιβαρύνει μόνο το σώμα, αλλά και τον εγκέφαλο, επηρεάζοντας τη μνήμη πολύ πιο γρήγορα από όσο νομίζουμε.
Πόσο γρήγορα επηρεάζει ο εγκέφαλος από τα κακά λιπαρά
9 «αθώες» καθημερινές συνήθειες που αφαιρούν χρόνια ζωής
Τι ώρα τρως πρωινό; Η απάντηση μπορεί να δείχνει την υγεία σου
Μια πρόσφατη βρετανική μελέτη αναδεικνύει τη σημασία όχι μόνο του τι τρώμε αλλά και του πότε. Σύμφωνα με τα ευρήματα, η καθυστέρηση στο πρωινό...
Τι ώρα τρως πρωινό; Η απάντηση μπορεί να δείχνει την υγεία σου
αλουμινοχαρτο
Αλουμινόχαρτο: Γιατί έχει δύο όψεις και τι σημαίνει η διαφορά τους;
Όταν χρησιμοποιούμε αλουμινόχαρτο, πρέπει να βάζουμε από πάνω τη γυαλιστερή ή τη ματ πλευρά; Και γιατί άραγε υπάρχει αυτή η διαφοροποίηση;
Αλουμινόχαρτο: Γιατί έχει δύο όψεις και τι σημαίνει η διαφορά τους;