Αφίσα 24.1
Το πρόγραμμα του Φεστιβάλ

Ανακοινώθηκε το αναλυτικό πρόγραμμα του 4ου Πανελλήνιου Διαδικτυακού Μαθητικού Μαθηματικού Φεστιβάλ, από το Ελληνικό Κέντρο Επιστημών και Τεχνών.

Τετάρτη 17 Απριλίου 2024 11:30 π.μ.

  • 11:30- Έναρξη από τον κ. Κωνσταντίνο Μπουραζάνα.
  • 11:34- Χαιρετισμοί.
  • 11:40-Συνέντευξη του ακαδημαϊκού επιστήμονα  Καθηγητή του Harvard κ. Ευθύμιου Καξίρα.
  • 12:05 - Συνέντευξη του ακαδημαϊκού επιστήμονα  Καθηγητή του Marshall School of Business της νότιας Καλιφόρνιας κ. Κίμωνα Δρακόπουλου.
  • 12:30- Παρουσίαση εργασιών μαθητών/τριων.

Επίλυση Γρίφων: Η πλατφόρμα θα είναι ανοικτή για όλες τις τάξεις από Τετάρτη 17/4/2024 στις 11:00 έως τη Πέμπτη 18/4/2024 στις 16:00

Πέμπτη 18 Απριλίου 2024 11:30 π.μ.

  • 11:30- Έναρξη από τον κ. Κωνσταντίνο Μπουραζάνα.
  • 11:34- Χαιρετισμός της Υφυπουργού Παιδείας κας. Ζέττας Μακρή, ως εκπροσώπου του Προέδρου της Ελληνικής Κυβέρνησης.
  • 11:38-Συνέντευξη του ακαδημαϊκού επιστήμονα  Καθηγητή του Harvard κ. Ευθύμιου Καξίρα.
  • 12:05 - Συνέντευξη του ακαδημαϊκού επιστήμονα  Καθηγητή του Marshall School of Business της νότιας Καλιφόρνιας κ. Κίμωνα Δρακόπουλου.
  • 12:30- Παρουσίαση εργασιών μαθητών/τριων.

Επίλυση Γρίφων: Η πλατφόρμα θα είναι ανοικτή για όλες τις τάξεις από Τετάρτη 17/4/2024 στις 11:00 έως τη Πέμπτη 18/4/2024 στις 16:00

Προσβασιμότητα και ηλεκτρονικοί σύνδεσμοι

Το Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά. Επομένως όποιος/α επιθυμεί να το παρακολουθήσει χρειάζεται να συνδεθεί στο διαδίκτυο με ένα ηλεκτρονικό μέσο στο οποίο θα είναι εγκατεστημένο το YouTube.

Όλοι οι σύνδεσμοι θα ενεργοποιηθούν  τις ημέρες διεξαγωγής του φεστιβάλ και βρίσκονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση: ekete.gr .

Για να ειδοποιηθείτε από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης μπορείτε να κάνετε εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube ΕΔΩ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ

Ο σύνδεσμος της ζωντανής ροής της 1ης ημέρας (Τετάρτη 17 Απριλίου 2024 στις 11:30 π.μ) είναι: https://bit.ly/3xskevI

Ο σύνδεσμός της ζωντανής ροής της 2ης ημέρας (Πέμπτη 18 Απριλίου 2024 στις 11:30 π.μ) είναι: https://bit.ly/4cPrB0j

Οι σύνδεσμοι για την επίλυση των γρίφων είναι:

Για τη Γ' Λυκείου: https://eduspace.sch.gr/courses/EDUTID125/

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mourtzoukou
Υπόθεση Μουρτζούκου: Κατηγορείται ότι σκότωνε βρέφη με πίεση στον θώρακα
Νέα ανατριχιαστικά στοιχεία για τη Μουρτζούκου - Κατηγορείται ότι σκότωνε βρέφη με πίεση στον θώρακα – Μαρτυρίες για απόπειρα το 2017
Υπόθεση Μουρτζούκου: Κατηγορείται ότι σκότωνε βρέφη με πίεση στον θώρακα
diapolitismikh_ekpaideush_seminar
Νέο πλαίσιο για αποφοίτους ΕΠΑ.Λ. - Αρκεί ένας τίτλος σπουδών για την αίτηση ελληνικής ιθαγένειας;
Το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους ξεκαθαρίζει τις προϋποθέσεις για αποφοίτους αλλοδαπής καταγωγής
Νέο πλαίσιο για αποφοίτους ΕΠΑ.Λ. - Αρκεί ένας τίτλος σπουδών για την αίτηση ελληνικής ιθαγένειας;
αναπληρωτης
Τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Πήγαινε εδώ ...πήγαινε εκεί και αύριο... πήγαινε κάπου αλλού!
Η ιστορία του  αναπληρωτή εκπαιδευτικού δεν είναι απλώς ένα «γραφειοκρατικό λάθος». Είναι η αντανάκλαση ενός συστήματος που αφήνει τους αναπληρωτές...
Τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Πήγαινε εδώ ...πήγαινε εκεί και αύριο... πήγαινε κάπου αλλού!
ladi
Λάδι τηγανίσματος: Γιατί δεν πρέπει να το πετάμε με τον λάθος τρόπο
Η ακατάλληλη απόρριψή του φθείρει τις σωληνώσεις, ρυπαίνει το περιβάλλον και μπορεί να επιβαρύνει τον υδροφόρο ορίζοντα.
Λάδι τηγανίσματος: Γιατί δεν πρέπει να το πετάμε με τον λάθος τρόπο