Ζέττα Μακρή
INTIME NEWS/ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Ζέττα Μακρή: Ανακοίνωσε στη Βουλή ότι παρά την εισήγηση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης τα δύο σχολεία δεν θα συγχωνευθούν

Οπισθεν ολοταχώς έκανε χτές το υπουργείο Παιδείας μετά από το πλήθος οργισμένων αντιδράσεων γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών για την πρόταση συγχώνευσης  του 4ου και του 5ου Γενικού Λυκείου Καλαμαριάς και ανακοίνωσε στη Βουλή ότι, παρά την εισήγηση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης, τα δύο σχολεία δεν θα συγχωνευθούν.

Την ανακοίνωση αυτή έκανε η υφυπουργός Παιδείας κ.Ζέττα Μακρή, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ κ.  Γιάννη Δελή, ο οποίος τόνισε ότι «η πρόταση και η αιτιολόγηση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης δείχνει ότι οι αλλαγές δεν γίνονται με κριτήριο τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, αλλά με βάση τη λογική της εξοικονόμησης πόρων, τη λογική του "κόστους - οφέλους»

Απαντώντας η κ.Μακρή, ανέφερε ότι οι σχολικές μεταβολές, δηλαδή η ίδρυση, η κατάργηση, η συγχώνευση, η προαγωγή, ο υποβιβασμός μιας σχολικής μονάδας είναι μια διαδικασία πολυπαραγοντική και πάντοτε η τελική απόφαση λαμβάνεται από το Υπουργείο προς όφελος της εκπαιδευτικής κοινότητας, δηλαδή των γονέων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών.

«Σε ό,τι αφορά τη σχολική μονάδα για την οποία μας ρωτάτε, δηλαδή για τη συγχώνευση του 4ου και του 5ου ΓΕΛ Καλαμαριάς, πράγματι με βάση την εγκύκλιο από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης η πρότασή της ήταν να συγχωνευθούν αυτά τα δύο σχολεία, διότι συστεγάζονται σε κτίριο των οδών Μεγάλου Αλεξάνδρου και Ανατολικής Θράκης. Υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός μετεγγραφών κάθε χρόνο μεταξύ των σχολικών μονάδων, που η αρμόδια Διεύθυνση θεωρεί ότι επηρεάζουν έστω και προσωρινά το παιδαγωγικό κλίμα και τη γενικότερη λειτουργία. Και με την πρόταση αυτή συμφωνεί και η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας για τους ίδιους λόγους και κυρίως και για το λόγο ότι η συστέγαση δεν υποχρεώνει σε μεταφορά μαθητών, δεν δημιουργείται θέμα μεταφοράς μαθητών. Το δημοτικό συμβούλιο στο σχετικό θέμα απάντησε αρνητικά, όπως και εσείς γνωρίζετε. Το δικό μας το Υπουργείο, όπως σας είπα, εξετάζει πάντοτε και τις προτάσεις και τις γνωμοδοτήσεις, τις λαμβάνει σοβαρώς υπόψιν. Στην τελική απόφαση πάντοτε βαραίνει η παροχή υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης στα παιδιά και το όφελος της εκπαιδευτικής κοινότητας. Γι’ αυτό, λοιπόν, απαντώντας στην ερώτησή σας σας ανακοινώνω σήμερα ότι το Υπουργείο δεν θα προβεί σε σχολική μεταβολή, δηλαδή δεν θα συγχωνευθεί το 4ο και το 5ο ΓΕΛ Καλαμαριάς. Αντιλαμβανόμαστε τους παιδαγωγικούς λόγους για τους οποίους προτείνονται από τους εκπαιδευτικούς. Η εκτίμηση των υπηρεσιών και η τελική απόφαση του Υπουργείου θα είναι ότι δεν πρέπει από παιδαγωγικής απόψεως οι σχολικές μονάδες να συγχωνευθούν σε μία, θα λειτουργήσουν την επόμενη σχολική χρονιά ως έχουν μέχρι τώρα και αυτό θα παρέχει και εύρυθμη λειτουργία και εκπαίδευση υψηλού επιπέδου».

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mpiskota
Συνταγή για τα πιο εύκολα και μυρωδάτα κουλουράκια βανίλιας
Με λίγα και απλά υλικά που έχουμε σχεδόν πάντα στο σπίτι, μπορείτε να ετοιμάσετε τραγανά και αφράτα κουλουράκια μέσα σε λίγα λεπτά, ιδανικά για καφέ...
Συνταγή για τα πιο εύκολα και μυρωδάτα κουλουράκια βανίλιας
kinito
Πώς να κρατάει η μπαταρία του κινητού δύο μέρες χωρίς φόρτιση
Mε μερικές απλές συνήθειες και ρυθμίσεις, μπορείτε να αυξήσετε τη διάρκεια ζωής της και να φτάσετε μέχρι και δύο ημέρες χωρίς φόρτιση.
Πώς να κρατάει η μπαταρία του κινητού δύο μέρες χωρίς φόρτιση