δοε
ΔΟΕ: Καλούμε τους εκπαιδευτικούς να υπογράψουν (και στη συνέχεια να πρωτοκολληθεί στη σχολική μονάδα), το νέο έντυπο συμμετοχής στη νέα απεργία-αποχή

Νέα απεργία-αποχή ενάντια στην αντιπαιδαγωγική – αντεπιστημονική ατομική «αξιολόγηση» προκήρυξε η ΔΟΕ μετά από τη δικαστική απόφαση που, κατόπιν προσφυγής Πιερρακάκη,  έκρινε παράνομη την αντίστοιχη απεργία που είχε κηρύξει η ΑΔΕΔΥ.

Σημειώνεται ότι και η ΟΛΜΕ έχει αποφασίσει να επαναπροκηρύξει την απεργία, θέμα που θα κριθεί στην αυριανή ΓΣ των προέδρων των ΕΛΜΕ

Η ανακοίνωση της ΔΟΕ

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. χαιρετίζει, για μια ακόμη φορά, τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς σε όλη τη χώρα οι οποίοι συμμετέχουν δυναμικά στην απεργία αποχή ενάντια στην αντιπαιδαγωγική – αντεπιστημονική ατομική «αξιολόγηση» του νόμου 4823/21 και της σχετικής Υπουργικής Απόφασης.

Όπως ήταν αναμενόμενο, η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., στράφηκε με αγωγή και κατά της απεργίας-αποχής που είχε κηρύξει η Α.Δ.Ε.Δ.Υ., στηρίζοντας τον αγώνα Δ.Ο.Ε. και Ο.Λ.Μ.Ε., αποκαλύπτοντας την απόλυτη ένδεια παιδαγωγικών επιχειρημάτων υπέρ του αντιεκπαιδευτικού νομοθετικού πλαισίου επιβολής της «αξιολόγησης».

Η απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου με σκεπτικό όχι μόνο νομικό αλλά και με «άποψη» για την ουσία των διεκδικήσεων των εκπαιδευτικών, υποστηρικτική της «αξιολόγησης» του ν.4823/21, έκρινε πως η απεργία-αποχή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. «συνιστά πολιτική απεργία, η οποία είναι παράνομη και καταχρηστική».

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. μετά από αυτήν την εξέλιξη, υλοποιώντας την από 5/3/2024 ομόφωνη απόφασή του, προχώρησε στην κήρυξη νέας απεργίας-αποχής, την οποία και κοινοποίησε σήμερα με εξώδικο στο Υπουργείο Παιδείας.

Καλούμε τους εκπαιδευτικούς να υπογράψουν (και στη συνέχεια να πρωτοκολληθεί στη σχολική μονάδα), το νέο έντυπο συμμετοχής στη νέα απεργία-αποχή που κήρυξε η Δ.Ο.Ε. τονίζοντας πως καμιά συνέπεια δεν υπήρξε, για κανένα/καμία συνάδελφο, με την έως τώρα μαζική συμμετοχή στην απεργία-αποχή.

Τονίζουμε, επίσης, ότι , συνεχίζονται οι στάσεις εργασίας σε ό,τι αφορά την παρακολούθηση διδασκαλιών των συναδέλφων από αξιολογητές.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί όλους τους/τις λειτουργούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης να συνεχίσουν να πορεύονται τον δρόμο του αγώνα, με βάση τον αγωνιστικό του σχεδιασμό που οργανώνεται και ανακοινώνεται βήμα βήμα, μέχρι να αναγκάσουμε την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. να αποσύρει όλα τα αντιδραστικά νομοθετήματα και να δεχθεί τα δίκαια αιτήματα των εκπαιδευτικών μέσα από έναν ουσιαστικό διάλογο, για τη θωράκιση του δημόσιου σχολείου.

Η δήλωση ΕΔΩ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes
Απόφαση δικαστηρίου: Το σχολείο να δεχτεί τα παιδιά και να σπάσει το υπεράριθμο τμήμα σε δύο
Μάθημα… στο Εφετείο για τρία πρωτάκια – Εξωφρενικές καταστάσεις για να μην στείλει το κράτος έναν δάσκαλο
Απόφαση δικαστηρίου: Το σχολείο να δεχτεί τα παιδιά και να σπάσει το υπεράριθμο τμήμα σε δύο
Τηλεκπαίδευση: Μαζικοί αποχή ζητούν γονείς στα Χανιά
Πανελλαδικές: Επιστολή μαθητή προς Πιερρακάκη - «Καταστρατηγείται η ισότητα μεταξύ των μαθητών»
«Το εξεταστικό σύστημα εν γένει εξογκώνει το άγχος των μαθητών και δεν τους διοχετεύει βασικές και θεμελιώδεις αξίες και ιδανικά, δηλαδή, ως εκ...
Πανελλαδικές: Επιστολή μαθητή προς Πιερρακάκη - «Καταστρατηγείται η ισότητα μεταξύ των μαθητών»
dde
Πως ένας Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δικαιολογεί πώς άφησε χωρίς καθηγητές τα σχολεία
Το πρωτοφανές κυριολεκτικά φαινόμενο στο Γυμνάσιο-Λύκειο Σφακίων, όπου με την έναρξη της σχολικής χρονιάς δεν πραγματοποιήθηκαν μαθήματα γιατί δεν...
Πως ένας Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δικαιολογεί πώς άφησε χωρίς καθηγητές τα σχολεία