H Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής με σχετική της ανακοίνωση θέτει τους προβληματισμούς της για την αύξηση βίας μέσα στα σχολεία καθώς και που μπορεί να οφέιλεται αυτό.
Παράλληλα, σημειώνει ότι «η άσκηση, μέσα στα πλαίσια του Σχολικού Αθλητισμού μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο επαφής των παιδιών με τον εαυτό τους και τον κόσμο».
«Άτομα με Αναπηρία, που είναι περισσότερο ευάλωτα σε θέματα σχολικής βίας και εκφοβισμού μπορούν πιο εύκολα στα πλαίσια του Συμπεριληπτικού Σχολείου, να γίνουν αποδεκτά στη σχολική κοινότητα», τονίζουν οι εκπαιδευτικοί.
Ολόκληρη η ανακοίνωση:
Ο Σχολικός Εκφοβισμός και οι εκρήξεις βίας των νεαρών μαθητών αποτελούν μια οδυνηρή καθημερινή πραγματικότητα, της οποίας είμαστε όχι μόνο θεατές, αλλά κυρίως υπεύθυνοι. Η κρίση των ηθικών και κοινωνικών αξιών, η αποξένωση που επέφερε η ανάπτυξη της τεχνολογίας, αλλά και η μακρά περίοδος της πανδημίας οδήγησαν στην εξάπλωση του φαινομένου, με θύτες και θύματα παιδιά. Η ιδρυματοποίηση του σχολείου που παρέχει στείρα γνώση, η απομάκρυνση των μαθητών από ότι τους δίνει χαρά και ευκαιρίες για την ανάδειξη των ατομικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων τους, αλλά και η φτωχοποίηση πολλών εξ αυτών, οι οποίοι δεν έχουν δυνατότητα απογευματινών διεξόδων, τους οδηγούν στο να βιώνουν τον σκοταδισμό μιας τυφλής αλλά όχι αναίτιας βίας.
Η άσκηση, μέσα στα πλαίσια του Σχολικού Αθλητισμού μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο επαφής των παιδιών με τον εαυτό τους και τον κόσμο. Οι μαθητές οδηγούνται στην ενίσχυση θετικών συμπεριφορών, όπως είναι η εντιμότητα, η αποδοχή των κανόνων, ο αυτοέλεγχος, η αυτοπειθαρχία, ο σεβασμός, η ενσυναίσθηση, η ευγένεια και η κατανόηση. Μέσω των παιχνιδιών που απαιτούν ομαδικότητα προάγεται η συνεργασία, η κοινωνικοποίηση, η αλληλεγγύη, η αυτοπεποίθηση, ενώ οι καθηγητές Φυσικής Αγωγής έχουν την δυνατότητα να αποτρέψουν φαινόμενα βίας και εκφοβισμού σε πρώιμο στάδιο, συμβάλλοντας στη μείωση του φαινομένου.
Οι Πανανθρώπινες Αξίες του Ολυμπισμού, όπως είναι η ισότητα, η διαφορετικότητα και η ευγενής άμιλλα, θα πρέπει να καλλιεργούνται μέσω του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής. Άτομα με Αναπηρία, που είναι περισσότερο ευάλωτα σε θέματα σχολικής βίας και εκφοβισμού μπορούν πιο εύκολα στα πλαίσια του Συμπεριληπτικού Σχολείου, να γίνουν αποδεκτά στη σχολική κοινότητα. Εξάλλου, στο μάθημα της Φυσική Αγωγής γνωρίζουμε το σύνθημα «Όλοι ίσοι, όλοι διαφορετικοί!»
Ο Σχολικός Αθλητισμός πρέπει και μπορεί να είναι η ασπίδα για την πάταξη του φαινομένου του Σχολικού Εκφοβισμού. Η ευθύνη είναι μεγάλη και βαραίνει όλους μας. Μοναδικό προαπαιτούμενο είναι οι Καθηγητές Φυσικής Αγωγής να έχουν φυσική παρουσία με σωστή αναλογία ωρών διδασκαλίας στα σχολεία όλων των βαθμίδων της Εκπαίδευσης.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη