Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Απάντηση φοιτητών Αρχιτεκτονικής σε καταγγελία της Πανσπουδαστικής
Για όσα συνέβησαν στη Γενική Συνέλευση στην οποία αποφασίστηκε η κατάληψη του τμήματος μέχρι την Τρίτη 06/02

Απάντηση στην καταγγελία που έκανε η Πανσπουδαστική κατά της ΔΑΠ για όσα συνέβησαν στην Αρχιτεκτονική του σχολή Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, δίνουν φοιτητές που υπογράφουν ως Πρωτοβουλία Φοιτητών Αρχιτεκτονικής.

Το alfavita.gr στο πλαίσιο της δεοντολογίας τη δημοσιεύει ακολούθως, σημειώνοντας ότι δημοσιοποιεί πάντοτε όλες τις καταγγελίες των φοιτητών υπό τύπο ανακοίνωσης, αλλά και όσες απαντήσεις προκύπτουν με στόχο την εξυπηρέτηση του διαλόγου.

Υπενθυμίζουμε ότι η ΠΚΣ είχε καταγγείλει «ορισμένες πολιτικές δυνάμεις που παρεμβαίνουν στον Φοιτητικό Σύλλογο Αρχιτεκτονικής, ρίχνοντας λάδι στη φωτιά της παραφιλολογίας της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, που μιλάει για μειοψηφίες, παρουσιάζοντας ένα κείμενο που γράφτηκε από τους ίδιους, που δεν συζητήθηκε στη Γενική Συνέλευση του Φοιτητικού Συλλόγου που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 30/1 (αυτό μπορεί να επιβεβαιωθεί και από τα πρακτικά του συλλόγου) ως απόφαση της Γενικής Συνέλευσης».

Η απάντηση στην καταγγελία της Πανσπουδαστικής

Σχετικά με το άρθρο που ανεβάσατε στο οποίο δημοσιεύεται η καταγγελία της ΠΚΣ στο τμήμα Αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων καλό θα ήταν να ενημερωθείτε και να δημοσιοποιήσετε και την άλλη πλευρά των πραγμάτων.

Την Τρίτη 30/01 ο Φοιτητικός Σύλλογος Αρχιτεκτονικής καλεί σε Γενική Συνέλευση στην οποία αποφασίζεται η κατάληψη του τμήματος μέχρι την Τρίτη 06/02 όπου θα γινόταν εκ νέου Γενική Συνέλευση. Επίσης, αποφασίζεται η ανοιχτή συγγραφή πλαισίου την επόμενη μέρα στο καθημερινό, ανοιχτό και ανακοινωμένο συντονιστικό της κατάληψης με βάση τα πρακτικά της ΓΣ.

Την επόμενη ημέρα γράφουμε συλλογικά άξονες και ένα εκλεγμένο άτομο της ΠΚΣ αναλαμβάνει να γράψει το κείμενο. Αφού μας το διαβάζει στο τέλος του συντονιστικού συμφωνούμε ομόφωνα ότι δεν μας εκφράζει (1) γιατί μοιάζει ίδιο με το πλαίσιο που η ΠΚΣ κατέβασε την προηγούμενη μέρα και αποφασίστηκε η συγγραφή ανοιχτού πλαισίου και (2) γιατί δεν μας φάνηκε αρκετά συμπεριληπτικό ως προς τους άξονες.

Μια μέρα μετά ζητήθηκε από το άτομο που έγραψε το κείμενο (το οποίο απουσίαζε από το συντονιστικό) να μας το αποστείλει, ώστε να συμπεριληφθεί στη διαδικασία συγγραφής του πλαισίου, κάτι που δεν συνέβη. Δυστυχώς, καταφέραμε μόνο να γράψουμε ακόμα πιο αναλυτικούς άξονες για το κείμενο, ώστε να μην υπάρξουν παρανοήσεις ως προς τη δομή και συμφωνήσαμε ότι αύριο (3η μέρα κατάληψης χωρίς πλαίσιο) θα γραφτεί επιτέλους.

Περιττό να ειπωθεί, ότι την επομένη δεν έχουμε λάβει το κείμενο της συναδέλφισσας απ' την ΠΚΣ κι ενώ της το ξανά ζητήσαμε δεν το απέστειλε. Στο συντονιστικό μαθαίνουμε ότι τα άτομα απ' την ΠΚΣ δεν θα παρευρεθούν στη διαδικασία, λόγω προσωπικών ζητημάτων παρακαλώντας μας να μην ασχοληθούμε με το κείμενο, οπότε την επόμενη μέρα να μπορούν να είναι κι εκείνες στην συγγραφή. Απ' το συντονιστικό της κατάληψης αποφασίστηκε ότι πάει πολύ τρεις μέρες χωρίς πλαίσιο το οποίο θα επικυρώνει τον αγώνα μας και θα σταλεί στο σύλλογο των καθηγητών, μέλος του οποίου λίγες μέρες μετά άρχισε να κάνει λόγο περί υποκριτικού αγώνα. Ακόμη, συμφωνήσαμε πως αν δεν θα κάναμε αυτήν την υποχώρηση για κανένα άλλο άτομο μιας και το κείμενο επείγει δεν πρέπει να την κάνουμε ούτε για άτομα που φοβόμαστε ότι θα μας προκαλέσουν πρόβλημα, όπως δεν δίστασαν να κάνουν. Παρ’ όλα αυτά, έγινε μία τελευταία προσπάθεια επικοινωνίας, ώστε να σταλεί το κείμενο και να συμπεριληφθεί στο τελικό προϊόν και για άλλη μια φορά αυτό δεν έγινε.

Το αστείο είναι ότι είτε ήταν η ΠΚΣ στην διαδικασία είτε δεν ήταν το κείμενο θα γραφόταν εκτός της ΓΣ πράγμα για το οποίο μας καταγγέλλουν. Και γιατί; Γιατί ήταν απόφαση της ΓΣ την οποία η ΠΚΣ υποτιμάει συνεχώς είτε μη καλώντας την όταν αυτό έχει ζητηθεί, είτε προτείνοντας ανοιχτά ΔΣ, όταν δεν συμπληρώνεται απαρτία, στα οποία μόνο αυτοί θα μπορούν να ψηφίσουν.

Δεν καταλαβαίνουμε στην καταγγελία για ποιο αγώνα μιλάνε. Τόσες μέρες κρατάμε την κατάληψη στην αρχιτεκτονική, εμείς οι φοιτητές της, κάνουμε συντονιστικά χωρίς να υπολογίζουμε κόμματα και παρατάξεις που να μας διαχωρίζουν, όλα μαζί σαν ατομικότητες που συντονίζονται για το συλλογικό συμφέρον, τη στιγμή που η ΠΚΣ όχι μόνο δεν συμμετέχει στην προσπάθεια συντήρησης της κατάληψης με κανέναν τρόπο, αλλά εμφανίζεται μόνο και μόνο για να περιφρούρησει τις διαδικασίες παραγωγής πολιτικού λόγου στην κατάληψη και να σιγουρευτεί ότι αυτές συμμορφώνονται με τις γραμμές του κόμματος (και αν). Θεωρούμε αδιανόητη την συσχέτιση που γίνεται με εμάς και τη ΔΑΠ μιας και ο τρόπος που λειτουργούν τα συντονιστικά μας, ο οποίος είναι αμεσοδημοκρατικός και οριζόντιος είναι εκ διαμέτρου αντίθετος με αυτόν που πρεσβεύει η συγκεκριμένη παράταξη.

Και κάτι τελευταίο... Αν η ΠΚΣ ήταν σίγουρη για την καταγγελία που συνέταξε δεν θα απέφευγε να την συζητήσει ανοιχτά στις διαδικασίες, όπως στα τελευταία συντονιστικά και την ΓΣ της Κυριακής 04/02 (την οποία αποφάσισε να μην καλέσει κι ας υπήρχε απαρτία και σημαντικά θέματα προς συζήτηση), όπου εμείς την θέταμε ως θεματική, αλλά ούτε την μία ούτε την άλλη φορά μάλλον βρήκαν το θάρρος να στηρίξουν κάτι που μπάζει από παντού.

Δεν μας νοιάζει καθόλου, ας μας βγάλουν και στα κανάλια, εμείς ξέρουμε ότι κάνουμε το σωστό, εμείς δεν ντρεπόμαστε να καταγγείλουμε ανοιχτά την ΠΚΣ στις ΓΣ για τον τρόπο που πραγματικά καπελώνει και υπονομεύει τον αγώνα μας.

-Πρωτοβουλία Φοιτητών Αρχιτεκτονικής

Το κείμενο της κατάληψης από τον Φ.Σ Αρχιτεκτονικής

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τα νέα εφάπαξ για τους εκπαιδευτικούς

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypaith1
Πρότυπα και Πειραματικά: Οδηγίες για εγγραφή επιτυχόντων μαθητών/τριών
Οδηγίες για εγγραφή επιτυχόντων μαθητών/τριών στην εισαγωγική τάξη των Πρότυπων και Πειραματικών Νηπιαγωγείων, Δημοτικών, Γυμνασίων, Λυκείων για το...
Πρότυπα και Πειραματικά: Οδηγίες για εγγραφή επιτυχόντων μαθητών/τριών