kagkela-fylaki-sxoleio
«Η Διευθύντρια Π.Ε. Κέρκυρας δεν έλαβε καμία πρωτοβουλία αφήνοντας τους/τις μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείου Δουκάδων να φτάσουν στο σχολείο τους με θερμοκρασία -5 βαθμούς Κελσίου» - Η καταγγελία του ΣΕΠΕ Κέρκυρας

Για απροθυμία και ολιγωρία από πλευράς των αρμοδίων της Διεύθυνσης Π. Ε. Κέρκυρας ώστε να αντιμετωπίσουν έστω και στοιχειωδώς τα οξυμένα και ανεπίλυτα προβλήματα στα σχολεία κάνει λόγο ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Κέρκυρας.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, στο 3/θέσιο Δημοτικό Σχολείο Μπενιτσών το το μάθημα των αγγλικών, που αποτελεί ένα βασικό μάθημα, παραγκωνίστηκε από τη Διεύθυνση για πέντε ολόκληρους μήνες μετά το άνοιγμα των σχολείων.

Μάλιστα, τονίζει ότι «ταυτόχρονα η Διευθύντρια Π.Ε. Κέρκυρας Δέσποινα Σαββίδου εισηγήθηκε στο υπηρεσιακό συμβούλιο την απόσπαση εκπαιδευτικού αγγλικών στο γραφείο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ισχυριζόμενη ότι δεν υπάρχει δήθεν κανένα κενό αγγλικών με αποτέλεσμα οι μαθητές και οι μαθήτριες να μην έχουν ίσες πρόσβασης στη μάθηση και να αυξάνεται η μαθητική διαρροή προς όμορες σχολικές μονάδες με ορατό τον κίνδυνο αναστολής λειτουργίας  του Δημοτικού Σχολείου Μπενιτσών που τα τελευταία χρόνια λειτουργεί ως τριθέσιο εξαιτίας και της υποστελέχωσής του».

Τέλος, αναφέρει ότι «προξενεί αλγεινή εντύπωση η πρωτοφανής αδιαφορία της Διεύθυνσης Π.Ε. Κέρκυρας που άφησε τους μαθητές και τις μαθήτριες να κάνουν μάθημα χωρίς θέρμανση σε συνθήκες παγετού τις πιο κρύες ημέρες του φετινού χειμώνα».

«Συγκεκριμένα, λόγω προγραμματισμένης διακοπής της ηλεκτροδότησης από τον ΔΕΔΔΗΕ την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου και ενώ η Δ/νση Π.Ε. Κέρκυρας είχε ενημερωθεί σχετικά τόσο από το Δημοτικό Σχολείο Δουκάδων όσο και από τον ΣΕΠΕ για τη διακοπή του ρεύματος, η Διευθύντρια Π.Ε. Κέρκυρας δεν έλαβε καμία πρωτοβουλία αφήνοντας τους/τις μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείου Δουκάδων να φτάσουν στο σχολείο τους με θερμοκρασία -5 βαθμούς Κελσίου στις 8:15 το πρωί, να ακολουθεί διακοπή της ηλεκτροδότησης αφήνοντας το σχολείο χωρίς θέρμανση και τους εκπαιδευτικούς να βγάζουν τα παιδιά όσα είχαν πάει στο σχολείο – στον ήλιο για να ζεσταθούν» προσθέτει.

Η ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Κέκρυρας

Για τη στάση της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας

Το Δ.Σ. του ΣΕΠΕ Κέρκυρας εκφράζει την έντονη αγανάκτηση και τη δικαιολογημένη δυσαρέσκεια των εκπαιδευτικών της Διεύθυνσης Π. Ε. Κέρκυρας για την απροθυμία και ολιγωρία των αρμοδίων της Διεύθυνσης Π. Ε. Κέρκυρας να αντιμετωπίσουν έστω και στοιχειωδώς τα οξυμένα και ανεπίλυτα προβλήματα της Διεύθυνσης Π. Ε. Κέρκυρας το τελευταίο χρονικό διάστημα.

Στη συνάντηση του Δ.Σ. του ΣΕΠΕ με τη Διευθύντρια Π.Ε. Κέρκυρας κα Δέσποινα Σαββίδου τέθηκαν όλα τα τρέχοντα ζητήματα που απασχολούν την εκπαιδευτική κοινότητα αλλά δυστυχώς ουδεμία επαρκή και εμπεριστατωμένη απάντηση δεν λάβαμε επί των θεμάτων που θέσαμε:

1) Η απαίτηση του σωματείου να σταματήσει η Διεύθυνση Π. Ε. Κέρκυρας να λειτουργεί μέσω προφορικών εντολών, που θυμίζειάλλεςεποχές, σε ό, τι αφορά ζητήματα καθημερινής λειτουργίας και διοίκησης των σχολικών μονάδων της αρμοδιότητάς της αλλά και οι αιφνιδιαστικές επισκέψεις-έλεγχοι στις σχολικές μονάδες διαταράσσοντας την ηρεμία και το παιδαγωγικό κλίμα στα σχολεία.

2) Η έντονη δυσαρέσκεια του σωματείου μας και των μελών του για τις ανεπίτρεπτες προτροπές της Δ/ντριας Π. Ε. Κέρκυρας σχετικά με την εφαρμογή της «αξιολόγησης» των νόμων 4692/2020 & 4823/2021, όπως αυτές μας μεταφέρθηκαν από Διευθυντές/Διευθύντριες των Δημοτικών Σχολείων και την πρόκληση του ΣΕΠΕ, να τις διατυπώσει εγγράφως και να τις αποστείλει στις σχολικές μονάδες της αρμοδιότητάς της για να λάβει και την δέουσα απάντηση από το σωματείο μας. Κανένας εκπαιδευτικός δεν πρόκειται να υπογράψει υπεύθυνες δηλώσεις προκειμένου να χρησιμοποιηθούν ως αλλοτινό πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων! Επιπρόσθετα, απαιτήσαμε να σταματήσουν οι απογευματινές και βραδινές οχλήσεις των εκπαιδευτικών στα προσωπικά κινητά τους τηλέφωνα από τους αξιολογητές που τους καλούν «για το καλό τους» και όλες οι διαδικασίες να γίνονται υπηρεσιακά σύμφωνα με την κείμενη διαδικασία.

3) Ο απαράδεκτος τρόπος διαχείρισης των κενών που δημιουργούνται στα σχολεία, καθώς δεν υπάρχει καμία απολύτως πρόβλεψη για την κάλυψή τους. Φαίνεται ότι για τη Διεύθυνση Π.Ε. Κέρκυρας δεν αρκούν μόνο οι ανεπίτρεπτες μετακινήσεις των εκπαιδευτικών οι οποίοι αντιμετωπίζονται ως οιονεί ταχυμεταφορείς γνώσεων με το κομμάτι, νομάδες σε ένα εκπαιδευτικό τοπίο που θυμίζει κινούμενη άμμο. Τη φετινή σχολική χρονιά σκέφτηκαν να τηλεφωνούν καθημερινά στα σχολεία για να μαθαίνουν τον αριθμό των παιδιών που απουσιάζουν καθημερινά λόγω ασθένειαςέτσι ώστε όποτε είναι εφικτό να συνενώνουν τμήματα, όπως στο Νηπιαγωγείο Παλιάς Πόλης στο οποίο παρόλο που φοιτούν 27 εγγεγραμμένα προνήπια και νήπια λειτουργεί εδώ και αρκετό καιρό με ένα πρωινό τμήμα αφού καθημερινά υπάρχουν παιδιά που απουσιάζουν λόγω της έξαρσης των εποχικών ιώσεων.

4) Η απαίτηση του ΣΕΠΕ να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και σε εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης και να υπάρξει πλήρης ενημέρωση από την πλευρά της Διεύθυνσης Π. Ε. Κέρκυρας και διαφανείς διαδικασίες αναφορικά με την κάλυψη των κενών τα οποία συνεχίζουν να υπάρχουν δυσχεραίνοντας στο έπακρο την λειτουργία των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων του νησιού μας.

Συγκεκριμένα, στο 3/θέσιο Δημοτικό Σχολείο Μπενιτσώντο μάθημα των αγγλικών, που αποτελεί ένα βασικό μάθημα, παραγκωνίστηκε από τη Διεύθυνση για πέντε ολόκληρους μήνες μετά το άνοιγμα των σχολείων ενώ ταυτόχρονα η Διευθύντρια Π.Ε. Κέρκυρας κα Δέσποινα Σαββίδου εισηγήθηκε στο υπηρεσιακό συμβούλιο την απόσπαση εκπαιδευτικού αγγλικών στο γραφείο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ισχυριζόμενη ότι δεν υπάρχει δήθεν κανένα κενό αγγλικών με αποτέλεσμα οι μαθητές και οι μαθήτριες να μην έχουν ίσες πρόσβασης στη μάθηση και να αυξάνεται η μαθητική διαρροή προς όμορες σχολικές μονάδες με ορατό τον κίνδυνο αναστολής λειτουργίας  του Δημοτικού Σχολείου Μπενιτσών που τα τελευταία χρόνια λειτουργεί ως τριθέσιο εξαιτίας και της υποστελέχωσής του. Το κενό καλύφθηκε μόνο μετά την παρέμβαση του συνδικάτου, ενώ με αυτή της την απόφαση είναι ξεκάθαρο ότι η Διοίκηση αποτελεί μηχανισμό εξυπηρέτησης κομματικών εξυπηρετήσεων που υπηρετεί την αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης και του υπουργείου.

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, προξενεί αλγεινή εντύπωση η πρωτοφανής αδιαφορία της Διεύθυνσης Π.Ε. Κέρκυρας που άφησε τους μαθητές και τις μαθήτριες να κάνουν μάθημα χωρίς θέρμανση σε συνθήκες παγετού τις πιο κρύες ημέρες του φετινού χειμώνα. Συγκεκριμένα, λόγω προγραμματισμένης διακοπής της ηλεκτροδότησης από τον ΔΕΔΔΗΕ την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου και ενώ η Δ/νση Π.Ε. Κέρκυρας είχε ενημερωθεί σχετικά τόσο από το Δημοτικό Σχολείο Δουκάδων όσο και από τον ΣΕΠΕ για τη διακοπή του ρεύματος, η Διευθύντρια Π.Ε. Κέρκυρας δεν έλαβε καμία πρωτοβουλία αφήνοντας τους/τις μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείου Δουκάδων να φτάσουν στο σχολείο τους με θερμοκρασία -5 βαθμούς Κελσίου στις 8:15 το πρωί, να ακολουθεί διακοπή της ηλεκτροδότησης αφήνοντας το σχολείο χωρίς θέρμανση και τους εκπαιδευτικούς να βγάζουν τα παιδιά όσα είχαν πάει στο σχολείο – στον ήλιο για να ζεσταθούν!

Δεν μας έφταναν οι ελλείψεις προσωπικού, ειδικοτήτων, τμημάτων Ένταξης, ολοήμερων, η ΣΦΑΓΗ των παράλληλων στηρίξεων, οι σοβάδες που πέφτουν στα κεφάλια μας, τα κοντέινερ που στοιβάζουμε τις/τους μαθήτριε/ές μας , οι ελλείψεις καθαριστριών/των, οι μεθοδευμένες στρατηγικές του Υπουργείου Παιδείας για ιδιωτικοποίηση της δημόσιας εκπαίδευσης – κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών, μαθητ(ρι)ών μέσω των επικείμενων αξιολογήσεων και η γενικότερη λεηλασία της προσωπικής και επαγγελματικής μας ζωής, την οποία θέλουν να περάσουν ως  μια κανονικότητα, ήρθε να προστεθεί η αδιαφορία της Διοίκησης και του Υπουργείου Παιδείας για την ομαλή λειτουργία των σχολείων, που διασφαλίζεται μόνο χάρη στον προσωπικό αγώνα, το φιλότιμο και την αγωνία των εκπαιδευτικών.

Σε ό, τι αφορά τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Κέρκυρας δηλώνουμε ότι  θα συνεχίσουμε αταλάντευτα στο δρόμο των διεκδικητικών αγώνων και κινητοποιήσεων για την υπεράσπιση του Δημόσιου και Δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης παλεύοντας ενάντια στις αντιλαϊκές – αντιεκπαιδευτικές πολιτικές της κυβέρνησης και όλων όσων τις υπερασπίζονται και τις υλοποιούν.

ΟΛΟΙ/ΟΛΕΣ

στην ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

του ΣΕΠΕ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

τη ΔΕΥΤΕΡΑ 5 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024 στις 18:30

στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Κέρκυρας (Κύπρου 1)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες: Πανωλεθρία στα Τμήματα Φυσικής και Μαθηματικών με "βροχή" κενών θέσεων

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

attiko-nosokomeio
Εργαζόμενοι νοσοκομείου Αττικόν: «Απαράδεκτες οι δηλώσεις Καλλιάνου – Οι απειλές θα πέσουν στο κενό»
«Δεν έχει τίποτα με το «φίλο» Άδωνι Γεωργιάδη και την πολιτική της κυβέρνησης για αυτό και μπορεί ωραιότατα να διαπομπεύει τους υγειονομικούς!»
Εργαζόμενοι νοσοκομείου Αττικόν: «Απαράδεκτες οι δηλώσεις Καλλιάνου – Οι απειλές θα πέσουν στο κενό»
afrikaniki-skoni
Πανεπιστήμιο Κρήτης για αφρικανική σκόνη: Ήταν «σημαντικό» επεισόδιο
Οι μέγιστες συγκεντρώσεις σκόνης παρατηρηθήκαν στην πόλη των Χανιών - Τι έδειξαν οι μετρήσεις του Πανεπιστημίου Κρήτης
Πανεπιστήμιο Κρήτης για αφρικανική σκόνη: Ήταν «σημαντικό» επεισόδιο
bullying
Σχολική βία: «Η καλλιέργεια κλίματος γενικής καταγγελίας ψηφιακής ή μη “δηλητηριάζει” τις σχέσεις»
«Η καλλιέργεια κλίματος γενικής καταγγελίας ψηφιακής ή μη, δεν αποκαθιστά την παιδαγωγική σχέση απεναντίας, «δηλητηριάζει» τις σχέσεις, δημιουργεί...
Σχολική βία: «Η καλλιέργεια κλίματος γενικής καταγγελίας ψηφιακής ή μη “δηλητηριάζει” τις σχέσεις»