Thumbnail
«Για τους εκπαιδευτικούς με αναπηρία, όπως και τους συγγενείς ΑμεΑ α' βαθμού, δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη που να ανακουφίζει τη δύσκολη κι απαιτητική καθημερινότητά μας»

Την ταλαιπωρία που βιώνουν οι εκπαιδευτικοί με αναπηρίες εξαιτίας της απουσίας θεσμικού πλαισίου που να τους επιτρέπει να υπηρετούν εξ αρχής κοντά στον τόπο κατοικίας τους, περιγράφει στο alfavita.gr νεοδιόριστος φιλολογος, τοποθετημένος στην ΕΑΕ.

Ο συγκεκριμένος εκπαιδευτικός, αν και πάσχει από αναπηρία όρασης υψηλού βαθμού, αναγκάζεται να υπηρετήσει για 2 χρόνια μακριά από το σπίτι του όπως οι υγιείς συνάδελφοί του παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει...

Η διαμαρτυρία του εκπαιδευτικού

Είμαι εκπαιδευτικός ΠΕ02 (φιλόλογος) στην ΕΑΕ. Έχω αναπηρία όρασης 86% και είμαι νεοδιόριστος και δυστυχώς  τοποθετημένος πολύ μακριά απο τον τόπο κατοικίας μου. Βάσει νόμου θα πρέπει να υπηρετήσω στη θέση μου για 2 χρόνια μακριά από τον τόπο κατοικίας μου, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζω λόγω της αναπηρίας και κυρίως της ανάγκης συχνών ειδικών ιατρικών εξετάσεων που δεν μπορώ να κάνω λόγω δυσκολίας στη μετακίνηση.

   Και αναρωτιέμαι, πώς γίνεται ο νομοθέτης να μερίμνησε για τη διευκόλυνση των ΑμεΑ στην εύρεση εργασίας, δίνοντας μόρια για την αναπηρία, αλλά να μην προνόησε για την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών με αναπηρία και συγγενών ΑμεΑ κοντά στον τόπο κατοικίας τους; Και εξυπακούεται χωρίς την δέσμευση της διετούς υπηρέτησης της οργανικής θέσης, ώστε να είναι δυνατή η μετάθεση σε οργανικό κενό που προκύπτει κοντά στην κατοικία τους;

   Για τους εκπαιδευτικούς με αναπηρία, όπως και τους συγγενείς ΑμεΑ α' βαθμού, δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη που να ανακουφίζει τη δύσκολη κι απαιτητική καθημερινότητά μας. Το αυτονόητο δηλαδή δεν ισχύει.

    Έτσι λοιπόν, στα πλαίσια κοινής δράσης και ανάδειξης με συναδέλφους που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, θα ήθελα να εκφράσω τη διαμαρτυρία μου ζητώντας μια πιο δίκαιη μεταχείριση στο θέμα της τοποθέτησης κοντά στον τόπο κατοικίας, έτσι ώστε να αντιμετωπίζουμε τις αντικειμενικές δυσκολίες που προκύπτουν απο την αναπηρία, όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα.

Ε.Μ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σοκ με ψωμί του τοστ: Βρέθηκε επικίνδυνο βακτήριο – Ανάκληση σε χιλιάδες συσκευασίες!

Kαμπανάκι από την EFSA για τα δύο πιο τοξικά τρόφιμα της αγοράς στην Ευρώπη

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 9/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

χανια
Πειθαρχικά σε νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς εν μέσω καλοκαιριού - Διαμαρτυρία κατά της αξιολόγησης στα Χανιά
Πειθαρχικά σε δασκάλους εν μέσω καλοκαιριού – Αντίδραση από τον ΣΕΠΕ Χανίων
Πειθαρχικά σε νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς εν μέσω καλοκαιριού - Διαμαρτυρία κατά της αξιολόγησης στα Χανιά
Το μέλος του Ε.Σ. του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ., ο Καθηγητής κ. Κωνσταντίνος Τσεκούρας, ο Πρόεδρος του Ε.Σ., ο Καθηγητής κ. Αθανάσιος Τσακρής, το μέλος του Ε.Σ., η Καθηγήτρια κ. Γεωργία Ανδρέου και το μέλος του Ε.Σ., ο Καθηγητής κ. Νικόλαος Βάινος. Σχετικά με το ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. Το Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας & Καινοτομίας δημιουργήθηκε (Ν. 4429/2016) από τη ζωτική ανάγκη υποστήριξης των Ελλήνων και Ελληνίδων Επιστημόνων. Αποτελεί Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, εποπτευόμενο από το Υπουργείο Ανάπτυξης. Σκοπός του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. είναι
Εκλογή Προέδρου και Αντιπροέδρου του Επιστημονικού Συμβουλίου του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.
Το Επιστημονικό Συμβούλιο του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ., προσβλέπει σε μια ουσιαστική και εποικοδομητική συνεργασία, με στόχο τη στήριξη της ελληνικής...
Εκλογή Προέδρου και Αντιπροέδρου του Επιστημονικού Συμβουλίου του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.
παδα
Το ΠΑΔΑ ιδρύει το πρώτο κέντρο τεκμηριωμένης πρακτικής JBI στην Ελλάδα - Σημαντική διάκριση στον τομέα της υγείας
Η Ελλάδα αποκτά το πρώτο JBI Affiliated Group μέσω του ΠΑΔΑ
Το ΠΑΔΑ ιδρύει το πρώτο κέντρο τεκμηριωμένης πρακτικής JBI στην Ελλάδα - Σημαντική διάκριση στον τομέα της υγείας