εκπαιδευτικός
Η δασκάλα αφιέρωσε αυτή την τιμητική διάκριση στους δυο μαθητές της

Στην Εβρίτισσα δασκάλα, Θεοδώρα Κουκουρίκου, από την Αλεξανδρούπολη, απονεμήθηκε το Διεθνές Βραβείο Καλύτερου δασκάλου (GLOBAL TEACHER AWARD) της AKS, για τη συνεισφορά της στο Δημοτικό Σχολείο Διαφανίου, στην Κάρπαθο.

Η δασκάλα Θεοδώρα Κουκουρίκου αφιέρωσε αυτή την τιμητική διάκριση στους δυο μαθητές της, που είχε στο Δημοτικό Σχολείο Διαφανίου και το οποίο σταμάτησε να λειτουργεί από φέτος, λόγω έλλειψης μαθητών, αλλά και την ιδιαίτερη πατρίδα της, την Αλεξανδρούπολη.

Η νεαρή εκπαιδευτικός που φέτος βρίσκεται στο σχολείο του Εύδηλου Ικαρίας  μίλησε στην εκπομπή «Περίμετρος» της ΕΡΤ3 για το σημαντικό ρόλο ενός εκπαιδευτικού, αλλά και για αν οι γονείς ξεχνούν μερικές φορές πώς να μιλούν στα παιδιά τους.

«Πιστεύω ότι πρώτα απ’ όλα για να είσαι δάσκαλος, πρέπει να μάθεις να είσαι παιδί, ότι χρειάζεται να σκύβεις να τους βλέπεις στα μάτια, να χαμογελάς με τα αστεία τους, να παίξεις, να είσαι ένα παιδί για να μάθεις ποιοι είναι οι μαθητές σου», όπως λέει ενώ αναφέρει και πώς αποφάσισε να γίνει εκπαιδευτικός.

Για το βραβείο με το οποίο τιμήθηκε για τη δουλειά της ανέφερε:
 

“Η τιμή που μου δίνει το βραβείο αυτό είναι πολύ μεγάλη για μένα… Τα λόγια είναι περιττά και το ευχαριστώ εξαιρετικά λίγο σε όλους όσους με στήριξαν…

Ένα βραβείο που είναι εξαιρετικά αφιερωμένο στο Βασίλη και στον Μαρίνο μου, τα δύο μου Ολυμπιτάκια που μου έμαθαν τι θα πει να είσαι δάσκαλος και πόσο σπουδαίο είναι να πέφτεις στο ύψος της ψυχής των παιδιών για να καταλάβεις την ουσία που έχει το λειτούργημα του παιδαγωγού.. Γιατί πρέπει να τσαλακωθείς για να γίνεις δάσκαλος…

Ευχαριστώ πολύ τους γονείς μου που με στηρίζουν από μακριά όπου σταθώ και όπου βρεθώ…

Ευχαριστώ πολύ επίσης προσωπικά την πολυαγαπημένη μου καθηγήτρια, Eιρηνη Ξανθοπουλου που αποτέλεσε πρότυπο δασκάλου για μένα και συντέλεσε στο να γίνω η παιδαγωγός που είμαι σήμερα. Μία καθηγήτρια που κάθε χρόνο μαζί με τους μαθητές της κατακτά βραβεία σ’ όλη την Ευρώπη και όμως πολύ λίγοι μέχρι σήμερα γνωρίζουν πόσο σπουδαίο αστέρι κρύβει η Ελλάδα μας.

Με πολλή αγάπη στην Αλεξανδρούπολη μου, το Διαφανάκι μου που τόσο με βοήθησε ν’ ανθίσω και σε όλη την Κάρπαθο!

Σας αγαπώ και μου λείπετε…”

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

xrisoxoidis
Χρυσοχοΐδης για Νομική: «Μόνο η σύλληψη αξίζει στους κουκουλοφόρους»
Οργή Χρυσοχοΐδη για την επίθεση στη Νομική – Βολές κατά των πανεπιστημιακών αρχών για αδράνεια στην εφαρμογή του νόμου
Χρυσοχοΐδης για Νομική: «Μόνο η σύλληψη αξίζει στους κουκουλοφόρους»
pinakas_ekpaideutikoi
Στα 15 ευρώ το παράβολο για τους πίνακες ΑΣΕΠ – Οργή στους αναπληρωτές
Αντιδράσεις προκαλεί η απόφαση της κυβέρνησης να πενταπλασιάσει το κόστος εγγραφής, με το Αυτόνομο ΔΙΚΤΥΟ να καταγγέλλει ότι τα πλεονάσματα χτίζονται...
Στα 15 ευρώ το παράβολο για τους πίνακες ΑΣΕΠ – Οργή στους αναπληρωτές
protomagia 2025
Ολοκληρώθηκαν οι απεργιακές συγκεντρώσεις για την Εργατική Πρωτομαγιά στο κέντρο της Αθήνας -Δείτε εικόνες
Με γαρύφαλλα, υψωμένες γροθιές και συνθήματα στις συγκεντρώσεις για την Πρωτομαγιά
Ολοκληρώθηκαν οι απεργιακές συγκεντρώσεις για την Εργατική Πρωτομαγιά στο κέντρο της Αθήνας -Δείτε εικόνες
filologoi_1.jpg
Πόλεμοι, λιτότητα και ερείπια στο Δημόσιο Σχολείο: Οι φιλόλογοι καταγγέλλουν την πολιτική υποβάθμισης
Μόνο οι αγώνες θα φέρουν τη λύση, δηλώνει η Ένωση, καταγγέλλοντας την υποβάθμιση σχολείων, νοσοκομείων και την απουσία μέτρων ασφάλειας στους χώρους...
Πόλεμοι, λιτότητα και ερείπια στο Δημόσιο Σχολείο: Οι φιλόλογοι καταγγέλλουν την πολιτική υποβάθμισης