Αδιαφάνεια στις μεταθέσεις μουσικών σχολείων - «Ζητούμε την ισχύ των ίδιων κανόνων»
Nikos Libertas / SOOC
Επιστολή του Συλλόγου Αποφοίτων του τμήματος Μουσικών Σπουδών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και της Ομάδας Εκπαιδευτικών Μουσικών Σχολείων

Με επιστολή τους ο Σύλλογος Αποφοίτων του τμήματος Μουσικών Σπουδών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και εκπαιδευτικοί Μουσικών Σχολείων τονίζουν την αδιαφάνεια που υπάρχει στο σύστημα μεταθέσεων, κάτι το οποίο εδώ και δεκαετίες δημιουργεί προβλήματα στον κλάδο.

«Το εν λόγω μεροληπτικό σύστημα μεταθέσεων, το οποίο ισχύει ειδικά για τον συγκεκριμένο τύπο σχολείων, άγνωστο γιατί, λειτουργεί στην πράξη ως μία γκρίζα ζώνη αντισυνταγματικότητας, καταπάτησης των αρχών της ισότητας, της αξιοκρατίας, της διαφάνειας και εξαιρεί τους εκπαιδευτικούς των Μουσικών Σχολείων από το μοριοδοτούμενο, διαφανές σύστημα που ισχύει οριζόντια για όλους τους άλλους εκπαιδευτικούς στην επικράτεια», αναφέρει η ανακοίνωση.

Όπως υποστηρίζεται, οι άλλοι εκπαιδευτικοί είναι σε θέση να γνωρίζουν με ξεκάθαρο τρόπο τα μόριά τους, αλλά και τη θέση τους στη λίστα ονομάτων, ενώ οι εκπαιδευτικοί των Μουσικών Σχολείων δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα.

Η επιστολή

«Αξιότιμες κυρίες και αξιότιμοι κύριοι βουλευτές,

Με την παρούσα επιστολή οι εκπαιδευτικοί Μουσικής και Γενικής εκπαίδευσης όλων των ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ της Ελλάδας σας γνωστοποιούμε το αδιαφανές, άδικο και ευεπίφορο στην ευνοιοκρατία σύστημα μεταθέσεων, το οποίο ταλανίζει εδώ και δεκαετίες τον κλάδο μας.

Το εν λόγω μεροληπτικό σύστημα μεταθέσεων, το οποίο ισχύει ειδικά για τον συγκεκριμένο τύπο σχολείων, άγνωστο γιατί, λειτουργεί στην πράξη ως μία γκρίζα ζώνη αντισυνταγματικότητας, καταπάτησης των αρχών της ισότητας, της αξιοκρατίας, της διαφάνειας και εξαιρεί τους εκπαιδευτικούς των Μουσικών Σχολείων από το μοριοδοτούμενο, διαφανές σύστημα που ισχύει οριζόντια για όλους τους άλλους εκπαιδευτικούς στην επικράτεια.

Ενώ όλοι οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί μπορούν να υπολογίσουν με σαφή και ξεκάθαρο τρόπο τα μόριά τους και τη θέση τους σε ανάλογη λίστα ονομάτων, στη δική μας περίπτωση αυτή είναι μία παντελώς ανύπαρκτη δυνατότητα. Είμαστε πρακτικά στο έλεος του αρμόδιου Υπηρεσιακού Συμβουλίου και της Επιστημονικής Επιτροπής Μουσικής Παιδείας όπου οι αποφάσεις των μεταθέσεων λαμβάνονται ουσιαστικά ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ και ΚΑΜΙΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ από τον οποιονδήποτε. Αυτό αποδεικνύεται άμεσα διότι:

  • ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ καθορισμένος, οριζόντιος τρόπος επιλογής κριτηρίων για τον χαρακτηρισμό του/της κάθενος/μιας υποψηφίου/ας
  • ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ανηρτημένος στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ πίνακας προσόντων και αντίστοιχης μοριοδότησης των υποψηφίων

Χαρακτηριστικό της δραματικής κατάστασης που βιώνουμε είναι ότι πολλές ενστάσεις εκπαιδευτικών των Μουσικών Σχολείων που κατατέθηκαν αναφορικά με την περίοδο μεταθέσεων 2022 – 2023, δεν έχουν ακόμα απαντηθεί.

Εμείς οι Εκπαιδευτικοί των Μουσικών Σχολείων κάνουμε έκκληση για το αυτονόητο:

Την αποκατάσταση της νομιμότητας, της ισονομίας, της δικαιοσύνης και της ηθικής τάξης.

ΖΗΤΟΥΜΕ ένα ΔΙΑΦΑΝΕΣ σύστημα μεταθέσεων

ΖΗΤΟΥΜΕ την ισχύ των ΙΔΙΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ και για εμάς, όπως για όλους τους υπόλοιπους συναδέλφους εκπαιδευτικούς

Σας αποστέλλουμε συνημμένο έγγραφο με τις υπογραφές του σωματείου των αποφοίτων του Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (πρώην Τμήματος Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής ΤΕΙ Ηπείρου) και 430 πληττόμενων εκπαιδευτικών καθώς και αναλυτικό υπόμνημα του πληρεξουσίου δικηγόρου μας, όπου αναπτύσσεται η νομική επιχειρηματολογία περί της αποκατάστασης της συνταγματικής τάξης και της άρσης των υπαρχ»ουσών νομοθετικών στρεβλώσεων.

Με εκτίμηση

Ο Σύλλογος Αποφοίτων του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

και

430 υπογράφοντες εκπαιδευτικοί»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΣΟΚ: Τι δείχνει Μελέτη του Χάρβαρντ για τις ανεμογεννήτριες

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 26/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

goneis
Δικαιούνται άδεια οι γονείς για να συνοδεύσουν τα παιδιά τους την πρώτη μέρα στο σχολείο;
Νέα σχολική χρονιά: Ποιοι εργαζόμενοι γονείς δικαιούνται άδεια σχολικής παρακολούθησης;
Δικαιούνται άδεια οι γονείς για να συνοδεύσουν τα παιδιά τους την πρώτη μέρα στο σχολείο;
ΦΥΣΙΚΗ 1.jpg
Οι ώρες της διδασκαλίας της Φυσικής στο Γενικό Λύκειο (ΓΕΛ) - Bασικό πρόβλημα ο χρόνος
Η συνεργατική και διερευνητική μάθηση, με το ισχύον ωρολόγιο πρόγραμμα Φυσικής, είναι ανέφικτη.
Οι ώρες της διδασκαλίας της Φυσικής στο Γενικό Λύκειο (ΓΕΛ) - Bασικό πρόβλημα ο χρόνος
taxi
Ποιες είναι οι δύο ημερομηνίες τον Σεπτέμβριο του 2024 που ξεκινά η σχολική χρονιά;
Τι θα ισχύσει το νέο σχολικό έτος για την προσέλευση και την αποχώρηση των μαθητών από τα σχολεία;
Ποιες είναι οι δύο ημερομηνίες τον Σεπτέμβριο του 2024 που ξεκινά η σχολική χρονιά;
nikolopoulos
Απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής "διαλύει τον προγραμματισμό των σχολείων"
Με έγγραφο (Α.Π. 14322/22-07-2024)  του νέου Αναπληρωτή Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής ανακαλούνται όλες οι αποφάσεις κατανομής τμημάτων
Απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής "διαλύει τον προγραμματισμό των σχολείων"