Εκπαιδευτικοί στα καλλιτεχνικά Σχολεία: «Δεν μας γνωστοποιούν ορθώς τα οργανικά και λειτουργικά κενά»
Καταγγελία για μη ορθή γνωστοποίηση των οργανικών και λειτουργικών κενών του κλάδου προς πλήρωση στα Καλλιτεχνικά Σχολεία Γέρακα και Α΄ Αθηνών

Τη μη ορθή απόδοση οργανικών και λειτουργικών κενών του κλάδου ΠΕ91.02 Δραματικής Τέχνης στα Καλλιτεχνικά Σχολεία καταγγέλλει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Δραματικής Τέχνης (ΣΕΔΡΑΤΕ).

Συγκεκριμένα, ο ΣΕΔΡΑΤΕ καταγγέλλει τη μη ορθή γνωστοποίηση των οργανικών και λειτουργικών κενών του κλάδου προς πλήρωση στα Καλλιτεχνικά Σχολεία Γέρακα και Α΄ Αθηνών.

«Η μη ορθή απόδοση των κενών προσβάλει όχι μόνο αναπληρωτές συναδέλφους αλλά και τη δυνατότητα μετακίνησης των μονίμων του κλάδου στο μέλλον» επισημαίνουν οι εκπαιδευτικοί.

Στη συνέχεια, καταγγέλλουν αυτή τη διάκριση που γίνεται στους νεοδιόριστους του κλάδου ΠΕ91.02 Δραματικής Τέχνης, που συμπλήρωσαν ήδη τα 2 υποχρεωτικά έτη υπηρεσίας και δεν τους επιτρέπεται η μετακίνησή στα Καλλιτεχνικά Σχολεία, ενώ αποσπάσεις στη Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά και άλλες μεταβολές επιτρέπονται και έχουν ήδη ικανοποιηθεί.

Η καταγγελία του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Δραματικής Τέχνης

Μη ορθή απόδοση οργανικών και λειτουργικών κενών του κλάδου ΠΕ91.02 Δραματικής Τέχνης στα Καλλιτεχνικά Σχολεία

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Δραματικής Τέχνης ΣΕΔΡΑΤΕ ως θεσμικό όργανο εκπροσώπησης των εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ91.02 Δραματικής Τέχνης, καταγγέλλει τη μη στελέχωση καθώς και τη μη ορθή γνωστοποίηση των οργανικών και λειτουργικών κενών του κλάδου προς πλήρωση στα Καλλιτεχνικά Σχολεία Γέρακα και Α΄ Αθηνών. Οι τακτικισμοί απόκρυψης των κενών τη στιγμή που πρέπει και η εμφάνιση τους αργότερα, προσβάλει την ομαλή λειτουργία των σχολείων αυτών, αφήνει έκθετους τους μαθητές και υποθάλπει την σειρά κατάταξης των αναπληρωτών του κλάδου.

Ακόμη οι στρατηγικές και μεθοδεύσεις παρακώλησης των νεοδιόριστων -το 2021- εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ91.02 που επιθυμούν να μετακινηθούν, από την Πρωτοβάθμια στα Καλλιτεχνικά Σχολεία είτε με Αποσπάσεις είτε με Μετατάξεις-Μεταθέσεις χρήζουν άμεσης ρύθμισης και αποκατάστασης. Η μη ορθή απόδοση των κενών προσβάλει όχι μόνο αναπληρωτές συναδέλφους αλλά και τη δυνατότητα μετακίνησης των μονίμων του κλάδου στο μέλλον.

Επίσης καταγγέλλουμε αυτή τη διάκριση που γίνεται στους νεοδιόριστους του κλάδου ΠΕ91.02 Δραματικής Τέχνης, που συμπλήρωσαν ήδη τα 2 υποχρεωτικά έτη υπηρεσίας και δεν τους επιτρέπεται η μετακίνησή στα Καλλιτεχνικά Σχολεία, ενώ αποσπάσεις στη Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά και άλλες μεταβολές επιτρέπονται και έχουν ήδη ικανοποιηθεί.

Τόσο οι μόνιμοι όσο και οι αναπληρωτές του κλάδου ΠΕ91.02, πρέπει απρόσκοπτα να τοποθετούνται στα Καλλιτεχνικά Σχολεία καλύπτοντας τα κενά οργανικά και λειτουργικά, εκτελώντας το καθήκον τους όπως και κάθε άλλος κλάδος χωρίς καμιά διάκριση.

ΤΩΡΑ ΟΡΘΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ91.02 ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΚΑΛΛΥΨΗ ΤΟΥΣ!

Για το ΣΕΔΡΑΤΕ

Η Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας

Ελισάβετ Σταυρίδου Βασίλης Ιερωνυμάκης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Πανελλήνιες: Οι σχολές με τις υψηλότερες βάσεις το 2020
Αυτός είναι ο “πρώτος των πρώτων” στις Πανελλαδικές 2025 με 19.640 μόρια - Στόχος του το ΕΜΠ
Ο κορυφαίος υποψήφιος του 2ου Επιστημονικού Πεδίου στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025, συγκέντρωσε 19.640 μόρια - Πώς τα κατάφερε και ποιοι είναι οι...
Αυτός είναι ο “πρώτος των πρώτων” στις Πανελλαδικές 2025 με 19.640 μόρια - Στόχος του το ΕΜΠ