Ανακοίνωση εξέδωσε η ΟΛΜΕ αναφέροντας τις αλλαγές που έγιναν στο ΔΣ της.
Ανασύνθεση ΔΣ ΟΛΜΕ
- Πρόεδρος: Νικόλαος Παπαχρήστος
- Αντιπρόεδρος: Καργόπουλος Ανδρέας
- Γ. γραμματέας: Στυλιανή Mανουσογιωργάκη
- Ειδ. γραμματέας: Θεόδωρος Μαλαγάρης
- Οργαν. γραμματέας: Νικηφόρος Κωνσταντίνου
- Ταμίας: Ανδρέας Παπαδαντωνάκης
- Θεόδωρος Τσούχλος
- Νεκτάριος Κορδής
- Δημήτρης Ακτύπης
- Ακρίτας Καλούσης
- Πέτρος Φύτρος