idiaitera_mathimata
Δείτε τις οδηγίες για όλα τα μαθήματα των τριών τάξεων

Οδηγίες για τη διδασκαλία και τη διαχείριση της ύλης μαθημάτων του Γυμνασίου Ε.Α.Ε, ανάρτησε στην ιστοσελίδα της η ΔΔΕ Ηρακλείου Κρήτης. Παράλληλα, δημοσιοποίησε οδηγίες για τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας

Για το σχεδιασμό της διδασκαλίας και γενικότερα την υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου προτείνεται η αξιοποίηση του προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού και των προσαρμοσμένων σχολικών εγχειριδίων που έχουν αναπτυχθεί από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (διατίθενται και έντυπα στο σχολείο κατόπιν παραγγελίας από το ΙΤΥΕ_ΔΙΟΦΑΝΤΟ κάνοντας χρήση των κωδικών του σχολείου) καθώς και των οδηγών εκπαιδευτικού για την εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία, των οδηγών διαφοροποίησης της διδασκαλίας για κάθε αναπηρία, των λογισμικών και των καλών πρακτικών  που είναι δωρεάν διαθέσιμα στην ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής http://www.prosvasimo.iep.edu.gr/el/ . Επιπροσθέτως, προσφέρονται δωρεάν και ανοιχτά διαδικτυακά μαθήματα για την εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του ΙΕΠ iepx ( https://iepx.iep.edu.gr )

Δείτε τις οδηγίες

-OΔΗΓΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΕΑΕ

Οδηγίες για τη διδασκαλία και τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας των Α’, Β’, και Γ’ τάξεων του Γυμνασίου Ε.Α.Ε.

ΑΡΧΑΙΑ_ΕΛΛΗΝΙΚΗ_ΓΛΩΣΣΑ_ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ_ Α-Β-Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ_2023_2024

Οδηγίες για τη διδασκαλία και τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Βιολογίας των Α’, Β’, και Γ’ τάξεων του Γυμνασίου Ε.Α.Ε.

Οδηγίες για τη διδασκαλία και τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Γεωλογίας – Γεωγραφίας των Α’ και Β’ τάξεων του Γυμνασίου Ε.Α.Ε.

Οδηγίες για τη διδασκαλία και τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος των Θρησκευτικών των Α’, Β’, και Γ’ τάξεων του Γυμνασίου Ε.Α.Ε.

Οδηγίες για τη διδασκαλία και τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Ιστορίας των Α’, Β’, και Γ’ τάξεων του Γυμνασίου Ε.Α.Ε.»

Οδηγίες για τη διδασκαλία και τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής της Γ’ τάξης του Γυμνασίου Ε.Α.Ε.

Οδηγίες για τη διδασκαλία και τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος των Μαθηματικών των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων του Γυμνασίου Ε.Α.Ε.

Οδηγίες για τη διδασκαλία και τη διαχείριση της ύλης του διδακτικού αντικειμένου/μαθήματος «Πολιτισμός και Δραστηριότητες (Μουσική – Καλλιτεχνικά) » των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων του Γυμνασίου Ε.Α.Ε.

Οδηγίες για τη διδασκαλία και τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων του Γυμνασίου Ε.Α.Ε.

Οδηγίες για τη διδασκαλία και τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Ξένης Γλώσσας των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων του Γυμνασίου Ε.Α.Ε.

Οδηγίες για τη διδασκαλία και τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας της Α’ τάξης του Γυμνασίου Ε.Α.Ε.

Οδηγίες για τη διδασκαλία και τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Πληροφορικής των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων του Γυμνασίου Ε.Α.Ε.

Οδηγίες για τη διδασκαλία και τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Τεχνολογίας των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων του Γυμνασίου Ε.Α.Ε.

Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων του Γυμνασίου Ε.Α.Ε.

Οδηγίες για τη διδασκαλία και τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Φυσικής των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων του Γυμνασίου Ε.Α.Ε.

Οδηγίες για τη διδασκαλία και τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Χημείας των Β’ και Γ’ Τάξεων του Γυμνασίου Ε.Α.Ε.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Μάθε τι σημαίνει το όνομά σου στα αρχαία ελληνικά

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

daskalos
Προς υπουργείο Παιδείας: Τι άλλα βασανιστήρια θα επινοήσετε για τους 50.000 αναπληρωτές εκπαιδευτικούς;
Απόγνωση: «Πόσα επιτέλους πρέπει να ξοδεύουμε εμείς οι αναπληρωτές για το δικαίωμα στην εργασία»;
Προς υπουργείο Παιδείας: Τι άλλα βασανιστήρια θα επινοήσετε για τους 50.000 αναπληρωτές εκπαιδευτικούς;