ΕΘΑΑΕ: Τρία χρόνια προθεσμία στα ΑΕΙ για πιστοποίηση Διδακτορικών Σπουδών
Και για πιστοποίηση των Εσωτερικών Συστημάτων Διασφάλισης Ποιότητας (ΕΣΔΠ)

Με δύο έγγραφα που δημοσιοποίησε χτες, αλλά έχουν αποσταλεί στα ΑΕΙ από τα τέλη Σεπτεμβρίου, η Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑΕ) ζητά από τα Πανεπιστήμια της χώρας να υποβάλουν προτάσεις για την ακαδημαϊκή πιστοποίηση των Προγραμμάτων Διδακτορικών Σπουδών (ΠΔΣ) που προσφέρονται από τα Τμήματα και τις Σχολές και για την πιστοποίηση των Εσωτερικών Συστημάτων Διασφάλισης Ποιότητας (ΕΣΔΠ). 

Με το πρώτο έγγραφο (ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΟΛΟ ΕΔΩ) η ΕΘΑΑΕ δίνει στα ΑΕΙ προθεσμία μέχρι τις 31/12/2026 προκειμένου να υποβάλλουν πρόταση Ακαδημαϊκής Πιστοποίησης του  Προγράμματος Διδακτορικών Σπουδών. Μεταξύ άλλων, οι φάκελοι πρέπει να περιλαμβάνουν απόφαση Συγκλήτου για την ίδρυση του ΠΔΣ, δομή του ΠΔΣ: διάρκεια, μαθήματα, απονομή ECTS, προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα σύμφωνα με το ΕΠΠ επιπέδου 8, απαιτήσεις ποιότητας της διατριβής, κ.ά, τα απαιτούμενα προσόντα του διδακτικού προσωπικού για την επίβλεψη διδακτορικής διατριβής,  Kανονισμό διδακτορικών σπουδών του Τμήματος, κανονισμό σπουδών του εκάστοτε ΠΔΣ (κριτήρια επιλογής υποψηφίων διδακτόρων, συμβουλευτική διαδικασία, όροι εκπόνησης εργασιών, παρακολούθηση προόδου, δικαιώματαυποχρεώσεις των υποψηφίων διδακτόρων και του προσωπικού, κριτήρια και προϋποθέσεις για την απονομή διδακτορικού τίτλου σπουδών, κ.ά.),

Με το δεύτερο εγγραφο (ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ) η ΕΘΑΕΕ ζητά εντός της ίδιας προθεσμίας από τα ΑΕΙ να υποβάλουν Προτάσεις για την πιστοποίηση των Εσωτερικών Συστημάτων Διασφάλισης Ποιότητας (ΕΣΔΠ). Μεταξύ άλλων οι προτάσεις πρέπει να περιλαμβάνουν στοιχεία όπως Στρατηγικός Προγραμματισμός του Ιδρύματος (περιλαμβάνεται η στρατηγική διασφάλισης ποιότητας), Πολιτική ποιότητας του Ιδρύματος σε σύνδεση με τη στρατηγική, Στοχοθεσία Ποιότητας του Ιδρύματος (SMART), ως εφαρμογή της στρατηγικής και πολιτικής, Ετήσιο προγραμματισμός και κατανομή της χρηματοδότησης για το σύνολο των διαθέσιμων πηγών για την επόμενη τετραετία, ή προγραμματική συμφωνία του Ιδρύματος, εφόσον έχει καταρτιστεί,  Εσωτερικούς κανόνες για τη διάθεση και εσωτερική κατανομή των οικονομικών και ανθρώπινων πόρων στις ακαδημαϊκές μονάδες και κεντρικές υπηρεσίες του Ιδρύματος, Εσωτερική αξιολόγηση από τη ΜΟΔΙΠ των πόρων βάσει των αντίστοιχων δεικτών του ΟΠΕΣΠ και των δεικτών επιδόσεων του Ιδρύματος, Παρουσίαση των πληροφοριακών συστημάτων διαχείρισης και παρακολούθησης των οικονομικών και ανθρώπινων πόρων του Ιδρύματος, κα.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 27/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kotsifakis_8.jpg
Εκπαίδευση: Πού πάνε τα παιδιά όταν τους κλείνουν τις πόρτες;
Η «απάτη» του παράλληλου δρόμου των ΙΕΚ-ΣΑΕΚ είναι συνταρακτική, με βάση και τα στοιχεία που αποκαλύπτουμε σήμερα. Τι έγινε τα τελευταία 4 χρόνια;...
Εκπαίδευση: Πού πάνε τα παιδιά όταν τους κλείνουν τις πόρτες;
οκτα
Η Ελλάδα βυθίζεται σε ένα εργασιακό καθεστώς εξουθένωσης - Η 13ωρη εργασία γίνεται «κανονικότητα»
Πλέον, η ίδια η πολιτεία ανοίγει τον δρόμο ώστε ένας εργοδότης να έχει εργαζόμενους εγκλωβισμένους για 13 ώρες συνεχόμενα
Η Ελλάδα βυθίζεται σε ένα εργασιακό καθεστώς εξουθένωσης - Η 13ωρη εργασία γίνεται «κανονικότητα»
Σοφία Ζαχαράκη
Προβληματισμοί του Υπουργείου Παιδείας «για την υπερβαθμολόγηση μαθητών Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου»
Το Υπουργείο Παιδείας αναθέτει στην ΑΔΙΠΠΔΕ μελέτη για την υπερβαθμολόγηση και την αναβάθμιση των κριτηρίων προαγωγής και αποφοίτησης μαθητών...
Προβληματισμοί του Υπουργείου Παιδείας «για την υπερβαθμολόγηση μαθητών Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου»