σχολεία παιδιά
ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ/INTIME NEWS
Συνεχίζεται η κινητοποίηση ενάντια στην αξιολόγηση

Δυνατός οφείλει να παραμείνει ο αγώνας κατά της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και τη φετινή σχολική χρονιά.

Όπως τονίζει η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, «η αυτοαξιολόγηση, όπως και οι  θεσμοί των ενδοσχολικών συντονιστών και μεντόρων, στρώνουν το έδαφος για την ατομική αξιολόγηση».

Μέσα στην συνολική αβεβαιότητα που υπάρχει γύρω από το τι επιφυλάσσει η νέα χρονιά, οι προσπάθειες πρέπει να ενταθούν με στόχο την αποφυγή της κατηγοριοποίησης σχολείων και εκπαιδευτικών, καθώς και της εντατικοποίησης των εργασιακών συνθηκών.

Η ανακοίνωση

«Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Για όσα επιφύλαξε και επιφυλάσσει στον εκπαιδευτικό και τη δημόσια εκπαίδευση η αντιεκπαιδευτική  πολιτική του Υπουργείου Παιδείας, τον πόλεμο που κήρυξε σε κάθε μάχιμο/η εκπαιδευτικό, τον δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου και τη δημοκρατία σε αυτό, δώσαμε  όλη την προηγούμενη περίοδο σημαντικές μάχες για να μην εφαρμοστεί η ατομική αξιολόγηση των νεοδιόριστων συναδέλφων με μαζική συμμετοχή στην απεργία αποχή που κήρυξε ομόφωνα η ΓΣ προέδρων των ΕΛΜΕ. Απαιτείται να συνεχιστεί και φέτος, αλλά και να διευρυνθεί η εναντίωσή μας στην αξιολόγηση!

Η αυτοαξιολόγηση, όπως και οι  θεσμοί των ενδοσχολικών συντονιστών και μεντόρων, στρώνουν το έδαφος για την ατομική αξιολόγηση η οποία προβλέπεται να γίνει από τον Δ/ντή του σχολείου, τον σύμβουλο ειδικότητας και παιδαγωγικής ευθύνης. Το κομματικό όργιο στις επιλογές των διευθυντών με τα 20άρια στους “ημέτερους” κατά την αξιολόγησή τους, κάνει ξεκάθαρο το πόσο αντικειμενική και αξιοκρατική είναι αυτή η διαδικασία. Να μην επιτρέψουμε την κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, την επέκταση του εργασιακού μας ωραρίου και την εντατικοποίηση των εργασιακών συνθηκών.  

Τη μάχη ενάντια στην αξιολόγηση θα τη δώσουμε ξανά!

• Κανείς εκπαιδευτικός να μην αποδεχτεί τον ορισμό του ως παιδαγωγικός σύμβουλος-μέντορας ή ενδοσχολικός συντονιστής: Να μην αποδεχτούν καμία συμμετοχή σε αυτό το ιεραρχικό θεσμικό πλαίσιο ατομικής αξιολόγησης είτε ως μέντορες/συντονιστές είτε ως «κατώτεροι» στην αξιολογική ιεραρχία. Δεν πρόκειται για κάποια συνήθη καθήκοντα, αλλά για ’’αξιολόγηση’’ συναδέλφων από συναδέλφους.   Κανένας διευθυντής να μην ορίσει μέντορες και συντονιστές. Υπενθυμίζουμε ότι η συμμετοχή στους εκπαιδευτικούς ομίλους δεν είναι υποχρεωτική, ούτε ο ηλεκτρονικός φάκελος, ενώ μέντορες και ενδοσχολικούς συντονιστές, σύμφωνα με την εγκύκλιο, ορίζει ο διευθυντής και  όχι ο σύλλογος, όπως προσπάθησαν πέρσι να εμφανίσουν κάποιοι διευθυντές για να εξωραΐσουν το ρόλο τους. Η απεργία αποχή  που κήρυξε η Ε ΕΛΜΕ από μέντορες και συντονιστές σε Γενική Συνέλευση ισχύει και συνεχίζεται.

Εφόσον στην απεργία αποχή  συμμετέχει η πλειοψηφία του συλλόγου, αυτό πρέπει να γίνει σεβαστό και από τους διευθυντές  και από κάθε  επίδοξο μέντορα ή συντονιστή. Σε αυτά τα σχολεία η συγκεκριμένη αξιολογική διαδικασία δεν μπορεί να προχωρήσει, αφού ακόμα κι αν οριστεί κάποιος, δεν υπάρχει εκπαιδευτικό σώμα διαθέσιμο για να συνεργαστεί, ενώ η απεργία αποχή καλύπτει κάθε συνάδελφο που δηλώνει συμμετοχή σ’ αυτήν  να μη συμμετέχει στις δράσεις του μέντορα και του συντονιστή (Σας αποστέλλουμε τη δήλωση απεργίας αποχής, για όσους συναδέλφους δεν έχουν υπογράψει). 

 • Να καταργηθεί η ατομική αξιολόγηση: Συνεχίζουμε τη συλλογή υπογραφών για απεργία – αποχή σε κάθε Σύλλογο Διδασκόντων! Υπογράφουμε όλοι, μόνιμοι και αναπληρωτές, παλιοί και νέοι την απεργία αποχή της ΟΛΜΕ από την ατομική αξιολόγηση. Σήμερα είναι οι νεοδιόριστοι, αύριο είναι ο καθένας από μας. Αν αξιολογητής επιχειρήσει να μπει στην τάξη, δηλώνουμε συμμετοχή στις στάσεις εργασίας που συνεχίζει να προκηρύσσει η ΟΛΜΕ. Η Ε ΕΛΜΕ  κηρύσσει στάσεις εργασίας (μονόωρες, δίωρες, τρίωρες) από 12/9 έως 31/9. (Σας αποστέλλουμε τη δήλωση απεργίας αποχής, για όσους συναδέλφους δεν έχουν υπογράψει).    

Η απεργία αποχή  που κήρυξε η Ε ΕΛΜΕ από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας (προγραμματισμός, ομάδες δράσης) ισχύει και συνεχίζεται.  Υπογράφουμε τη δήλωση για απεργία αποχή από την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και τις ομάδες δράσης. Σε κάθε σχολείο που συγκεντρώνεται η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών που ανήκουν στη δύναμη του σχολείου, πρωτοκολλούμε τη συλλογική δήλωση και έτσι δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η συνεδρίαση του συλλόγου και να συγκροτηθούν ομάδες δράσης, λόγω έλλειψης απαρτίας (Σας αποστέλλουμε τη δήλωση απεργίας αποχής, για όσους συναδέλφους δεν έχουν υπογράψει).    

Τα βήματα για απεργία αποχή από Μέντορες – Συντονιστές

  • Υπογράφουμε συλλογικά ή ατομικά τη δήλωση για απεργία αποχή από μέντορες και συντονιστές και την καταθέτουμε στο πρωτόκολλο του σχολείου.
  • Παραμένουμε στις Συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων και καλούμε τους συναδέλφους/τις συναδέλφισσες να μην δηλώσουν συμμετοχή για το θεσμό του Μέντορα/Συντονιστή.
  • Μέντορες/Συντονιστές δεν ορίζει ο Σύλλογος Διδασκόντων. Κατά συνέπεια, αν ορίσει ο Διευθυντής, δεν μπορεί να καταγραφεί σε Πρακτικό, πέραν του γεγονότος ότι πραγματοποιήθηκε συζήτηση. Οι συνάδελφοι καλούνται να μην υπογράψουν τίποτε πέρα από αυτό.
  • Συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή δηλώνουν και οι συνάδελφοι/συναδέλφισσες που ορίστηκαν από το διευθυντή παρά τη θέλησή τους και όσοι δεν έχουν οριστεί Μέντορες/Συντονιστές, αλλά υποχρεώνονται να εκτελέσουν σχετικές εργασίες από τον Μέντορα/Συντονιστή που έχει οριστεί στο σχολείο τους ή εμπλέκονται με οποιονδήποτε τρόπο στη συγκεκριμένη διαδικασία. Επίσης, είναι προφανές ότι καλύπτονται και οι διευθυντές.

Καλούμε όσες και όσους συναδέλφους δεν έχουν ακόμη υπογράψει και όσα σχολεία δεν έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία συγκέντρωσης υπογραφών να την υλοποιήσουν άμεσα. Τους καλούμε να υπογράψουν απεργία αποχή και από μέντορες και ενδοσχολικούς συντονιστές.

Υπερασπίζουμε το δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου,

τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών

και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;