Φιλόλογοι Γενικής και Ειδικής Αγωγής: Γιατί άφησαν ακάλυπτα 1.474 καταγεγραμμένα κενά φιλολόγων;
Κάθε πέρυσι και καλύτερα…

Οι φιλόλογοι Γενικής και Ειδικής Αγωγής με σχετικό του κείμενο εναντιώνονται στο Υπουργείο Παιδείας, καταγγέλλοντας το ότι «σφυρίζει αδιάφορα για την ανάγκη εκπαιδευτικού προσωπικού».

Επιπλέον, αιτούνται την «πλήρη κάλυψη όλων των κενών που δεν καλύφθηκαν κατά την Α΄ Φάση προσλήψεων αναπληρωτών».

Η σχετική ανακοίνωση:

ΚΑΘΕ ΠΕΡΥΣΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ… ΜΕ ΑΡΙΦΝΗΤΑ ΚΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

65% ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

50% ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΚΑΙ… ΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΑΙΕΙ

Έπειτα από πολλές παλινωδίες και «ήξεις αφήξεις» αναφορικά με τις διαθέσιμες πιστώσεις και τα ανεφάρμοστα χρονοδιαγράμματα, η Ά φάση προσλήψεων αναπληρωτών 2023-24 αποτελεί πλέον γεγονός και κάθε άλλο παρά ως ενθαρρυντική θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί. Παρόλο που οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό είναι αυξημένες, η νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας σφυρίζει αδιάφορα ενώ σε κάθε ευκαιρία ενδύεται τον μανδύα της δήθεν ετοιμότητας εν όψει της νέας σχολικής χρονιάς. Φυσικά, η πραγματικότητα έχει να κάνει με την θυσία της παιδείας, δηλαδή του μέλλοντος της χώρας μας, στον βωμό της εξοικονόμησης πόρων και πιστώσεων. Ωστόσο, η υιοθέτηση αυτής της πολιτικής αποδεικνύει όχι μόνο αναλγησία αλλά και απειρία από την πλευρά της νέας ηγεσίας, καθώς τέτοιου είδους τεχνοκρατικές πρακτικές δε συνάδουν με τον ευαίσθητο χώρο της παιδείας.

Ενδεικτική της κατάστασης είναι η περίπτωση των Φιλολόγων Γενικής και Ειδικής Αγωγής. Πιο συγκεκριμένα, αν και τα κενά των φιλολόγων γενικής αγωγής ανέρχονται στα 1604, και των φιλολόγων ΕΑΕ στα 1780, εντούτοις η νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αποφάσισε να προσλάβει μόλις 1024 και 886 φιλολόγους αντίστοιχα, αφήνοντας ακάλυπτα 1474 καταγεγραμμένα κενά από τις ΔΙΔΕ. Οι αριθμοί αυτοί καταδεικνύουν με απόλυτη ενάργεια την ανακολουθία λόγων και έργων, καθώς τόσο ο Υπουργός Παιδείας κος Κυριάκος Πιερρακάκης, όσο και η Υφυπουργός Παιδείας κα Δόμνα Μιχαηλίδου, αρμόδια για θέματα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής, διατείνονται ότι η νέα σχολική χρονιά ξεκινάει χωρίς κενά υποτιμώντας τη νοημοσύνη όχι μόνο ημών των εκπαιδευτικών, αλλά και των ίδιων των μαθητών και των γονιών τους. Αλήθεια, με 65% κάλυψη σε Φιλολόγους Γενικής Αγωγής και 50% κάλυψη σε Φιλολόγους Ειδικής Αγωγής θεωρείτε ότι η νέα σχολική χρονιά ξεκινάει ευοίωνα και χωρίς ελλείψεις; Αυτήν την παιδεία ονειρεύεστε; Μια παιδεία που παραγκωνίζει και παραβλέπει τις ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό; Πώς θα λειτουργήσει ομαλά το σχολείο όταν ξεκινάει με τόσες ελλείψεις σε μια από τις πιο βασικές ειδικότητες, όπως αυτή των φιλολόγων;

Όσον αφορά δε τα παιδιά με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες η αντιμετώπιση από πλευράς ΥΠΑΙΘΑ είναι κάτι παραπάνω από απογοητευτική, καθώς απέχει παρασάγγας από την Ενταξιακή Εκπαιδευτική Πολιτική, η οποία μάλιστα αποτελεί και ευρωπαϊκή επιταγή. Εκτός από πολύ σκληρό είναι σχεδόν θλιβερό εν έτει 2023 τα παιδιά αυτά να υφίστανται μία σχεδόν υποτιμητική αντιμετώπιση και να μην καλύπτονται οι ανάγκες τους, παρά τις σχετικές γνωματεύσεις των αρμόδιων ΚΕΔΑΣΥ. Άραγε, με τέτοιου είδους διακρίσεις οραματίζεται την συμπερίληψη των παιδιών αυτών η νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας; Με την καταπάτηση της ισότιμης πρόσβασης τους στην εκπαίδευση και τον αποκλεισμό τους επί της ουσίας από αυτήν;

Ταυτόχρονα, δεν πρέπει να λησμονούμε ότι εμείς οι φιλόλογοι θεραπεύουμε μια σειρά σημαντικών διδακτικών αντικειμένων τα οποία σχετίζονται όχι μόνο με την ανάπτυξη του λόγου των παιδιών αλλά και με τη μεταβίβαση ανθρωπιστικών αξιών. Ως εκ τούτου, συμβάλλουμε τα μέγιστα τόσο στη διεύρυνση των πνευματικών οριζόντων, όσο και στη διάπλαση της προσωπικότητας κάθε παιδιού (με αναπηρίες ή χωρίς). Παράλληλα, πρέπει να τονισθεί ότι η οποιαδήποτε καθυστέρηση συνεπάγεται αφενός αδυναμία ολοκλήρωσης της διδαχθείσας ύλης σε μια σειρά μαθημάτων και αφετέρου ένα ασταθές σχολικό πρόγραμμα δεδομένου ότι ως κλάδος καλύπτουμε τις περισσότερες ώρες εβδομαδιαίως.

Στο πλαίσιο αυτό αιτούμαστε την πλήρη κάλυψη όλων των κενών που δεν καλύφθηκαν κατά την Α΄ Φάση προσλήψεων αναπληρωτών (580 φιλολόγων γενικής αγωγής και 894 φιλολόγων ΕΑΕ), καθώς και την κάλυψη όσων κενών προκύψουν από άδειες μονίμων και αναπληρωτών.

Με εκτίμηση,

Φιλόλογοι Γενικής & Ειδικής Αγωγής.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πανεπιστήμιο Κολούμπια- Minouche Shafik
Πανεπιστήμιο Κολούμπια: Πρόταση μομφής κατά της προέδρου από καθηγητές γιατί κάλεσε την αστυνομία για τους διαδηλωτές
Η 'Ενωση των Καθηγητών αναφέρει ότι η απόφαση "λήφθηκε χωρίς διαβούλευση με τη Γερουσία, κατά παράβαση των καθιερωμένων διαδικασιών, με προσφυγή στις...
Πανεπιστήμιο Κολούμπια: Πρόταση μομφής κατά της προέδρου από καθηγητές γιατί κάλεσε την αστυνομία για τους διαδηλωτές
πανελλαδικεσ 23.jpg
Πανελλήνιες 2025: Η απόφαση για τις αλλαγές στα Επιστημονικά πεδία
Αναλυτικά όσα ορίζει η απόφαση για τις αλλαγές στα Επιστημονικά Πεδία, που θα ισχύσουν από από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2025
Πανελλήνιες 2025: Η απόφαση για τις αλλαγές στα Επιστημονικά πεδία